Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
BoomZ0R
Allstar
Allstar

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af BoomZ0R » 27. aug 2012, 12:54

Kunji skrev:
Gablin skrev:Mike Jensen:

http://onside.dk/fodbold-video/superlig ... e-episoder

Det er mig en gåde hvordan han slap for rødt kort!
Goodson bør vel også få rødt for sin tackling. Han kigger end ikke på bolden, da han bremser Braithwaite.
Helt enig. Bif var "heldige", de slap for 2 røde kort og 1 straffe imod sig. Brækker mig!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 27. aug 2012, 14:34

Angående det manglende røde kort til Goodson vurderer dommeren vel, at den anden Brøndby forsvarer ville kunne have nået at komme imellem, og at der derfor ikke er tale om en oplagt målchance. Det er så selvfølgelig en vurdering, der kan diskuteres, men det har intet at gøre med, hvorvidt Goodson kigger på bolden eller ej.

Mike burde dog være vist ud. Han tilsidesætter i dén grad hensynet til modstanderen i sin sakse-nedsabling!
Desuden blev Esbjerg klart snydt for straffe, da Dumic glider ind i en Efb-mand i feltet.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 27. aug 2012, 14:51

BoT skrev:Angående det manglende røde kort til Goodson vurderer dommeren vel, at den anden Brøndby forsvarer ville kunne have nået at komme imellem, og at der derfor ikke er tale om en oplagt målchance. Det er så selvfølgelig en vurdering, der kan diskuteres, men det har intet at gøre med, hvorvidt Goodson kigger på bolden eller ej.
Man kan jo også få rødt på andre måder. Eksempelvis ved at

gøre sig skyldig i spil, som i alvorlig grad er utilladeligt.
gøre sig skyldig i voldsom adfærd.

Det synes jeg, Goodson gør.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 29. aug 2012, 18:30

De har godt nok tidligere været oppe at vende. Men Viasats disponering i forhold til udvælgelse af fodboldkampe, de vil sende live PISSER MIG I DEN GRAD AF. I aften har vi den tvivlsomme fornøjelse af at kunne se Brøndby mod Nordvest i pokalturneringen. Det sker så 3 dage efter, at samme firma udnævnte Brøndbys kamp mod Esbjerg til Match of the week. Enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, kan se at den valgte kamp måske nærmere var den absolut MINDST spændende i sidste runde. Vi spillede selv topopgør mod OB, FCK og Randers pillede et andet og der var hele to lokalopgør - et i Herning og et i Horsens. Alligevel vælger fjolserne Brøndbys kamp til at være den mest spændende - og nu kommer så pokalkampen.... Samtidigt synes Viasat ikke, der er grund til at vise Horsens kamp mod Sporting - og det hverken ude eller hjemme. NØJ, hvor de pisser mig af - Viasat altså........

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 29. aug 2012, 20:38

Klaus skrev:De har godt nok tidligere været oppe at vende. Men Viasats disponering i forhold til udvælgelse af fodboldkampe, de vil sende live PISSER MIG I DEN GRAD AF. I aften har vi den tvivlsomme fornøjelse af at kunne se Brøndby mod Nordvest i pokalturneringen. Det sker så 3 dage efter, at samme firma udnævnte Brøndbys kamp mod Esbjerg til Match of the week. Enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, kan se at den valgte kamp måske nærmere var den absolut MINDST spændende i sidste runde. Vi spillede selv topopgør mod OB, FCK og Randers pillede et andet og der var hele to lokalopgør - et i Herning og et i Horsens. Alligevel vælger fjolserne Brøndbys kamp til at være den mest spændende - og nu kommer så pokalkampen.... Samtidigt synes Viasat ikke, der er grund til at vise Horsens kamp mod Sporting - og det hverken ude eller hjemme. NØJ, hvor de pisser mig af - Viasat altså........
Du skriver det som selv brøndby fans tænker, og langt de fleste af os gidder ikke prøve at ændre det. Men stort grønt flueben til dig fordi du alligevel prøver.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 31. aug 2012, 01:27

634 skrev:
Klaus skrev:De har godt nok tidligere været oppe at vende. Men Viasats disponering i forhold til udvælgelse af fodboldkampe, de vil sende live PISSER MIG I DEN GRAD AF. I aften har vi den tvivlsomme fornøjelse af at kunne se Brøndby mod Nordvest i pokalturneringen. Det sker så 3 dage efter, at samme firma udnævnte Brøndbys kamp mod Esbjerg til Match of the week. Enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, kan se at den valgte kamp måske nærmere var den absolut MINDST spændende i sidste runde. Vi spillede selv topopgør mod OB, FCK og Randers pillede et andet og der var hele to lokalopgør - et i Herning og et i Horsens. Alligevel vælger fjolserne Brøndbys kamp til at være den mest spændende - og nu kommer så pokalkampen.... Samtidigt synes Viasat ikke, der er grund til at vise Horsens kamp mod Sporting - og det hverken ude eller hjemme. NØJ, hvor de pisser mig af - Viasat altså........
Du skriver det som selv brøndby fans tænker, og langt de fleste af os gidder ikke prøve at ændre det. Men stort grønt flueben til dig fordi du alligevel prøver.
Lad os håbe de rykker ned og går konkurs - problem solved. Tvivler trods alt på Viashit vil vise DS kampe.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar

Indlæg af 634 » 1. sep 2012, 12:34

Så kommer man hjem fra Haderslev og opdager at min TV modtager box har mistet forbindelse og skal genstartes, førend den kan modtage signal fra TV2 sport.
ingen optagelse----fandens også
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 1. sep 2012, 12:36

634 skrev:Så kommer man hjem fra Haderslev og opdager at min TV modtager box har mistet forbindelse og skal genstartes, førend den kan modtage signal fra TV2 sport.
Alle AaBs kampe burde deles på en eller anden højteknologisk måde så ingen mand stod i den situation.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar

Indlæg af 634 » 1. sep 2012, 13:29

Provst i Brovst skrev:
634 skrev:Så kommer man hjem fra Haderslev og opdager at min TV modtager box har mistet forbindelse og skal genstartes, førend den kan modtage signal fra TV2 sport.
Alle AaBs kampe burde deles på en eller anden højteknologisk måde så ingen mand stod i den situation.
Eller man skulle bare have mulighed for at købe en DVD optagelse af kampen
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 1. sep 2012, 13:43

634 skrev:
Provst i Brovst skrev:
Eller man skulle bare have mulighed for at købe en DVD optagelse af kampen
Jeg foretrækker at hente mine film online.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 2. sep 2012, 15:04

AaB's forbandede online billetsystem. De må hade fyldte tribuner, siden det skal være så svært at bestille billetter til kommende kampe. :@

Fabbe
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Indlæg af Fabbe » 4. sep 2012, 17:53

http://jyllands-posten.dk/sport/handbol ... 830164.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Jens Boesen, direktør, KIF Købetnavn: "Det koster penge at være hele Danmarks hold".

HOOOLD KÆÆÆÆÆFT

Billede
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 8. sep 2012, 22:33

Morten Olsen pisser mig stadig af - og har snart gjort det i et årti...
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 9. sep 2012, 18:54

Lindmark skrev:Morten Olsen pisser mig stadig af - og har snart gjort det i et årti...
Samme her - giver ikke mening at satse på snothvalpen fra FCK når man en målscorer som Helenius.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 10. sep 2012, 20:31

Og nu er efterårsprogrammet for Viasat kommet. Samtlige match of the week har deltagelse af enten FCK eller Brøndby.

seamann

Indlæg af seamann » 10. sep 2012, 21:19

Klaus skrev:
Og nu er efterårsprogrammet for Viasat kommet. Samtlige match of the week har deltagelse af enten FCK eller Brøndby.
Hvad havde du forventet?
Jeg kan også allerede nu annoncere at det bliver med BrøndbyWerge og FCKPer samt med 54 sekunders dækning af AaB i Onside.

Så stem lortet ud i antenneforeningerne - og SLUK for deres udsendelser.

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Walther » 10. sep 2012, 22:29

seamann skrev:
Klaus skrev:
Hvad havde du forventet?
Jeg kan også allerede nu annoncere at det bliver med BrøndbyWerge og FCKPer samt med 54 sekunders dækning af AaB i Onside.

Så stem lortet ud i antenneforeningerne - og SLUK for deres udsendelser.
Af samme grund har jeg nu valgt den absolut mindste kanalpakke i ANTVs sortiment. Det fodbold jeg skal se, kan streames eller ses på stadion!
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 12. sep 2012, 18:07

Fransk fodbold. Har billet til en PSG kamp på lørdag, har lige fået at vide IDAG at den er flyttet til fredag. ALtså om tre dage! Der skal jeg så til koncert så nu har jeg en ubrugelig billet og en lørdag aften jeg skal slå ihjel i lorte paris.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 12. sep 2012, 19:30

Poker-One-Kenobi skrev:Fransk fodbold. Har billet til en PSG kamp på lørdag, har lige fået at vide IDAG at den er flyttet til fredag. ALtså om tre dage! Der skal jeg så til koncert så nu har jeg en ubrugelig billet og en lørdag aften jeg skal slå ihjel i lorte paris.
Nååååå.......
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 12. sep 2012, 19:50

MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Fransk fodbold. Har billet til en PSG kamp på lørdag, har lige fået at vide IDAG at den er flyttet til fredag. ALtså om tre dage! Der skal jeg så til koncert så nu har jeg en ubrugelig billet og en lørdag aften jeg skal slå ihjel i lorte paris.
Nååååå.......

Jeg ved det godt, det er langt fra ligeså problematisk som hvis man skal vente 40 minutter på et tog hjem fra køge, men må jeg godt have lov at være pissed alligevel?

Besvar