Helt enig. Bif var "heldige", de slap for 2 røde kort og 1 straffe imod sig. Brækker mig!Kunji skrev:Goodson bør vel også få rødt for sin tackling. Han kigger end ikke på bolden, da han bremser Braithwaite.Gablin skrev:Mike Jensen:
http://onside.dk/fodbold-video/superlig ... e-episoder
Det er mig en gåde hvordan han slap for rødt kort!
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Angående det manglende røde kort til Goodson vurderer dommeren vel, at den anden Brøndby forsvarer ville kunne have nået at komme imellem, og at der derfor ikke er tale om en oplagt målchance. Det er så selvfølgelig en vurdering, der kan diskuteres, men det har intet at gøre med, hvorvidt Goodson kigger på bolden eller ej.
Mike burde dog være vist ud. Han tilsidesætter i dén grad hensynet til modstanderen i sin sakse-nedsabling!
Desuden blev Esbjerg klart snydt for straffe, da Dumic glider ind i en Efb-mand i feltet.
Mike burde dog være vist ud. Han tilsidesætter i dén grad hensynet til modstanderen i sin sakse-nedsabling!
Desuden blev Esbjerg klart snydt for straffe, da Dumic glider ind i en Efb-mand i feltet.
Man kan jo også få rødt på andre måder. Eksempelvis ved atBoT skrev:Angående det manglende røde kort til Goodson vurderer dommeren vel, at den anden Brøndby forsvarer ville kunne have nået at komme imellem, og at der derfor ikke er tale om en oplagt målchance. Det er så selvfølgelig en vurdering, der kan diskuteres, men det har intet at gøre med, hvorvidt Goodson kigger på bolden eller ej.
gøre sig skyldig i spil, som i alvorlig grad er utilladeligt.
gøre sig skyldig i voldsom adfærd.
Det synes jeg, Goodson gør.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
De har godt nok tidligere været oppe at vende. Men Viasats disponering i forhold til udvælgelse af fodboldkampe, de vil sende live PISSER MIG I DEN GRAD AF. I aften har vi den tvivlsomme fornøjelse af at kunne se Brøndby mod Nordvest i pokalturneringen. Det sker så 3 dage efter, at samme firma udnævnte Brøndbys kamp mod Esbjerg til Match of the week. Enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, kan se at den valgte kamp måske nærmere var den absolut MINDST spændende i sidste runde. Vi spillede selv topopgør mod OB, FCK og Randers pillede et andet og der var hele to lokalopgør - et i Herning og et i Horsens. Alligevel vælger fjolserne Brøndbys kamp til at være den mest spændende - og nu kommer så pokalkampen.... Samtidigt synes Viasat ikke, der er grund til at vise Horsens kamp mod Sporting - og det hverken ude eller hjemme. NØJ, hvor de pisser mig af - Viasat altså........
Du skriver det som selv brøndby fans tænker, og langt de fleste af os gidder ikke prøve at ændre det. Men stort grønt flueben til dig fordi du alligevel prøver.Klaus skrev:De har godt nok tidligere været oppe at vende. Men Viasats disponering i forhold til udvælgelse af fodboldkampe, de vil sende live PISSER MIG I DEN GRAD AF. I aften har vi den tvivlsomme fornøjelse af at kunne se Brøndby mod Nordvest i pokalturneringen. Det sker så 3 dage efter, at samme firma udnævnte Brøndbys kamp mod Esbjerg til Match of the week. Enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, kan se at den valgte kamp måske nærmere var den absolut MINDST spændende i sidste runde. Vi spillede selv topopgør mod OB, FCK og Randers pillede et andet og der var hele to lokalopgør - et i Herning og et i Horsens. Alligevel vælger fjolserne Brøndbys kamp til at være den mest spændende - og nu kommer så pokalkampen.... Samtidigt synes Viasat ikke, der er grund til at vise Horsens kamp mod Sporting - og det hverken ude eller hjemme. NØJ, hvor de pisser mig af - Viasat altså........
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Lad os håbe de rykker ned og går konkurs - problem solved. Tvivler trods alt på Viashit vil vise DS kampe.634 skrev:Du skriver det som selv brøndby fans tænker, og langt de fleste af os gidder ikke prøve at ændre det. Men stort grønt flueben til dig fordi du alligevel prøver.Klaus skrev:De har godt nok tidligere været oppe at vende. Men Viasats disponering i forhold til udvælgelse af fodboldkampe, de vil sende live PISSER MIG I DEN GRAD AF. I aften har vi den tvivlsomme fornøjelse af at kunne se Brøndby mod Nordvest i pokalturneringen. Det sker så 3 dage efter, at samme firma udnævnte Brøndbys kamp mod Esbjerg til Match of the week. Enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, kan se at den valgte kamp måske nærmere var den absolut MINDST spændende i sidste runde. Vi spillede selv topopgør mod OB, FCK og Randers pillede et andet og der var hele to lokalopgør - et i Herning og et i Horsens. Alligevel vælger fjolserne Brøndbys kamp til at være den mest spændende - og nu kommer så pokalkampen.... Samtidigt synes Viasat ikke, der er grund til at vise Horsens kamp mod Sporting - og det hverken ude eller hjemme. NØJ, hvor de pisser mig af - Viasat altså........
Så kommer man hjem fra Haderslev og opdager at min TV modtager box har mistet forbindelse og skal genstartes, førend den kan modtage signal fra TV2 sport.
ingen optagelse----fandens også
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Alle AaBs kampe burde deles på en eller anden højteknologisk måde så ingen mand stod i den situation.634 skrev:Så kommer man hjem fra Haderslev og opdager at min TV modtager box har mistet forbindelse og skal genstartes, førend den kan modtage signal fra TV2 sport.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Eller man skulle bare have mulighed for at købe en DVD optagelse af kampenProvst i Brovst skrev:Alle AaBs kampe burde deles på en eller anden højteknologisk måde så ingen mand stod i den situation.634 skrev:Så kommer man hjem fra Haderslev og opdager at min TV modtager box har mistet forbindelse og skal genstartes, førend den kan modtage signal fra TV2 sport.
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg foretrækker at hente mine film online.634 skrev:Eller man skulle bare have mulighed for at købe en DVD optagelse af kampenProvst i Brovst skrev:Alle AaBs kampe burde deles på en eller anden højteknologisk måde så ingen mand stod i den situation.634 skrev:Så kommer man hjem fra Haderslev og opdager at min TV modtager box har mistet forbindelse og skal genstartes, førend den kan modtage signal fra TV2 sport.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
AaB's forbandede online billetsystem. De må hade fyldte tribuner, siden det skal være så svært at bestille billetter til kommende kampe. 
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
http://jyllands-posten.dk/sport/handbol ... 830164.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Jens Boesen, direktør, KIF Købetnavn: "Det koster penge at være hele Danmarks hold".
HOOOLD KÆÆÆÆÆFT

Jens Boesen, direktør, KIF Købetnavn: "Det koster penge at være hele Danmarks hold".
HOOOLD KÆÆÆÆÆFT

Ceterum censeo Hafnium esse delendam
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Morten Olsen pisser mig stadig af - og har snart gjort det i et årti...
Lindmark / Vendelbokartellet
Samme her - giver ikke mening at satse på snothvalpen fra FCK når man en målscorer som Helenius.Lindmark skrev:Morten Olsen pisser mig stadig af - og har snart gjort det i et årti...
Og nu er efterårsprogrammet for Viasat kommet. Samtlige match of the week har deltagelse af enten FCK eller Brøndby.Klaus skrev:De har godt nok tidligere været oppe at vende. Men Viasats disponering i forhold til udvælgelse af fodboldkampe, de vil sende live PISSER MIG I DEN GRAD AF. I aften har vi den tvivlsomme fornøjelse af at kunne se Brøndby mod Nordvest i pokalturneringen. Det sker så 3 dage efter, at samme firma udnævnte Brøndbys kamp mod Esbjerg til Match of the week. Enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, kan se at den valgte kamp måske nærmere var den absolut MINDST spændende i sidste runde. Vi spillede selv topopgør mod OB, FCK og Randers pillede et andet og der var hele to lokalopgør - et i Herning og et i Horsens. Alligevel vælger fjolserne Brøndbys kamp til at være den mest spændende - og nu kommer så pokalkampen.... Samtidigt synes Viasat ikke, der er grund til at vise Horsens kamp mod Sporting - og det hverken ude eller hjemme. NØJ, hvor de pisser mig af - Viasat altså........
-
seamann
Hvad havde du forventet?Klaus skrev:Og nu er efterårsprogrammet for Viasat kommet. Samtlige match of the week har deltagelse af enten FCK eller Brøndby.Klaus skrev:De har godt nok tidligere været oppe at vende. Men Viasats disponering i forhold til udvælgelse af fodboldkampe, de vil sende live PISSER MIG I DEN GRAD AF. I aften har vi den tvivlsomme fornøjelse af at kunne se Brøndby mod Nordvest i pokalturneringen. Det sker så 3 dage efter, at samme firma udnævnte Brøndbys kamp mod Esbjerg til Match of the week. Enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, kan se at den valgte kamp måske nærmere var den absolut MINDST spændende i sidste runde. Vi spillede selv topopgør mod OB, FCK og Randers pillede et andet og der var hele to lokalopgør - et i Herning og et i Horsens. Alligevel vælger fjolserne Brøndbys kamp til at være den mest spændende - og nu kommer så pokalkampen.... Samtidigt synes Viasat ikke, der er grund til at vise Horsens kamp mod Sporting - og det hverken ude eller hjemme. NØJ, hvor de pisser mig af - Viasat altså........
Jeg kan også allerede nu annoncere at det bliver med BrøndbyWerge og FCKPer samt med 54 sekunders dækning af AaB i Onside.
Så stem lortet ud i antenneforeningerne - og SLUK for deres udsendelser.
- Walther
- 1. div

- Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
- Geografisk sted: 9000
Af samme grund har jeg nu valgt den absolut mindste kanalpakke i ANTVs sortiment. Det fodbold jeg skal se, kan streames eller ses på stadion!seamann skrev:Hvad havde du forventet?Klaus skrev:Og nu er efterårsprogrammet for Viasat kommet. Samtlige match of the week har deltagelse af enten FCK eller Brøndby.Klaus skrev:De har godt nok tidligere været oppe at vende. Men Viasats disponering i forhold til udvælgelse af fodboldkampe, de vil sende live PISSER MIG I DEN GRAD AF. I aften har vi den tvivlsomme fornøjelse af at kunne se Brøndby mod Nordvest i pokalturneringen. Det sker så 3 dage efter, at samme firma udnævnte Brøndbys kamp mod Esbjerg til Match of the week. Enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, kan se at den valgte kamp måske nærmere var den absolut MINDST spændende i sidste runde. Vi spillede selv topopgør mod OB, FCK og Randers pillede et andet og der var hele to lokalopgør - et i Herning og et i Horsens. Alligevel vælger fjolserne Brøndbys kamp til at være den mest spændende - og nu kommer så pokalkampen.... Samtidigt synes Viasat ikke, der er grund til at vise Horsens kamp mod Sporting - og det hverken ude eller hjemme. NØJ, hvor de pisser mig af - Viasat altså........
Jeg kan også allerede nu annoncere at det bliver med BrøndbyWerge og FCKPer samt med 54 sekunders dækning af AaB i Onside.
Så stem lortet ud i antenneforeningerne - og SLUK for deres udsendelser.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein
- Albert Einstein
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Fransk fodbold. Har billet til en PSG kamp på lørdag, har lige fået at vide IDAG at den er flyttet til fredag. ALtså om tre dage! Der skal jeg så til koncert så nu har jeg en ubrugelig billet og en lørdag aften jeg skal slå ihjel i lorte paris.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Nååååå.......Poker-One-Kenobi skrev:Fransk fodbold. Har billet til en PSG kamp på lørdag, har lige fået at vide IDAG at den er flyttet til fredag. ALtså om tre dage! Der skal jeg så til koncert så nu har jeg en ubrugelig billet og en lørdag aften jeg skal slå ihjel i lorte paris.
Ska' vi hak'?
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

MrBangDK skrev:Nååååå.......Poker-One-Kenobi skrev:Fransk fodbold. Har billet til en PSG kamp på lørdag, har lige fået at vide IDAG at den er flyttet til fredag. ALtså om tre dage! Der skal jeg så til koncert så nu har jeg en ubrugelig billet og en lørdag aften jeg skal slå ihjel i lorte paris.
Jeg ved det godt, det er langt fra ligeså problematisk som hvis man skal vente 40 minutter på et tog hjem fra køge, men må jeg godt have lov at være pissed alligevel?