Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
-
MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Mojn,
Selvom jeg sikkert skal lide en masse spot og hån for ikke at være at finde på Old Trafford, vil jeg alligevel tillade mig at stille følgende spørgsmål...
Hvem kommer og ser ManU - AaB på Utopia?
Jeg dukker faktisk selv op, da jeg skal til et bestyrelsesmøde i København, og hvis jeg smutter tidligt fra middagen, så når jeg sgu nok kampstart!! Og da flyveren først kan tage mig tilbage tilbage til Solskinsøen dagen efter, så er der også plads til nogle dejlige kolde fadøl
1. MrBangDK

Ska' vi hak'?
-
BoT
- Allstar

- Geografisk sted: 2000
Den der "solskinsø" - er det et hemmeligt sted, din kone holder dig og junior fanget, så I ikke kan komme til fodbold? Og det der "bestyrelsesmøde" er det så din hemmelige undskyldning for at snige dig væk fra "solskinsøen", uden at fru Bang sætter de nyligt udgroede moder-kløer i dig??
-
Lindvang
BoT skrev:Den der "solskinsø" - er det et hemmeligt sted, din kone holder dig og junior fanget, så I ikke kan komme til fodbold? Og det der "bestyrelsesmøde" er det så din hemmelige undskyldning for at snige dig væk fra "solskinsøen", uden at fru Bang sætter de nyligt udgroede moder-kløer i dig??
Ad!
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

Det er mod min vilje, men jeg må skrive mig på denne liste over sørgelige sjæle:
1. MrBangDK
2. Morten
-
MrBangDK
- Allstar

BoT skrev:Den der "solskinsø" - er det et hemmeligt sted, din kone holder dig og junior fanget, så I ikke kan komme til fodbold? Og det der "bestyrelsesmøde" er det så din hemmelige undskyldning for at snige dig væk fra "solskinsøen", uden at fru Bang sætter de nyligt udgroede moder-kløer i dig??
Nope - barselsferie på Bornholm - og mødet blev rykket til midt-ugen, så det må jeg jo tilbage til. At det så lige passer med kampen er jo bare lykken. Og fruen ved godt, at jeg tager til kamp, drikker mig i hegnet og sover længe inden jeg returnerer!!!

Ska' vi hak'?
-
MrBangDK
- Allstar

Poker-One-Kenobi skrev:Man tager da ikke til møder midt i sin barsel!
(Away kampe er derimod en helt anden sag...)
Som ansvarligt bestyrelsesmedlem der skal godkende det kommende års budget, så gør man! Hvis ikke man har fingeren på pulsen, kan man jo ske at ende som ham der Jensby fætteren

Ska' vi hak'?
-
Lindvang
MrBangDK skrev:BoT skrev:Den der "solskinsø" - er det et hemmeligt sted, din kone holder dig og junior fanget, så I ikke kan komme til fodbold? Og det der "bestyrelsesmøde" er det så din hemmelige undskyldning for at snige dig væk fra "solskinsøen", uden at fru Bang sætter de nyligt udgroede moder-kløer i dig??
Nope - barselsferie på Bornholm - og mødet blev rykket til midt-ugen, så det må jeg jo tilbage til. At det så lige passer med kampen er jo bare lykken. Og fruen ved godt, at jeg tager til kamp, drikker mig i hegnet og sover længe inden jeg returnerer!!!

Barselsferie på Bornholm??? Det her københavneri er vist mere end steget dig til hovedet!
-
Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Lindvang skrev:MrBangDK skrev:BoT skrev:Den der "solskinsø" - er det et hemmeligt sted, din kone holder dig og junior fanget, så I ikke kan komme til fodbold? Og det der "bestyrelsesmøde" er det så din hemmelige undskyldning for at snige dig væk fra "solskinsøen", uden at fru Bang sætter de nyligt udgroede moder-kløer i dig??

Barselsferie på Bornholm??? Det her københavneri er vist mere end steget dig til hovedet!
Barsel, Bornholm og ballet. Man aner et mønster.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
MrBangDK
- Allstar

Sådan er det at være metro.... 
Ska' vi hak'?
-
MichaelLarsen
- Landshold

Der brugte du vist en forkert tekstfarve - bliv blot i det sorte

Non scholae, sed vitae discimus
-
BoT
- Allstar

- Geografisk sted: 2000
Bang vs. rosset!
-
Gerrard
- Allstar

- Geografisk sted: Nørrebronx!
-
Kontakt:
BoT skrev:Bang vs. rosset!
Bo! Hvorledes kommer du til Manchester?
Allan Kuhn er Liverpool fan!
-
MrBangDK
- Allstar

Poker-One-Kenobi skrev:Det er mod min vilje, men jeg må skrive mig på denne liste over sørgelige sjæle:
1. MrBangDK
2. Morten
Morten - det bliver en udsøgt fornøjelse at se kampen i dit selskab!! Gider du holde en plads til mig?? Jeg er der nok kun liiiige til kampstart!
Cheers
Ska' vi hak'?
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 10. dec 2008, 13:44
Hey Bang, jeg er der selv først ti minutter i kampstart, men hvis det er muligt skal jeg nok reservere en stol. Vi ses i aften til 3 sikre point...