Mistænkelig belejlig viden for et miljøministerium som, i hidtil uhørt grad, er i lommen på landbruget og dansk erhvervsliv.Provst i Brovst skrev:God reaktion på ny viden.limey skrev:Nå, hvis Ellemann og hendes kumpaner siger det, så lad os da endelig sprøjte videre.
"Jeg søger en....." - tråden
Re: "Jeg søger en....." - tråden
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
- Geografisk sted: Aalborg
Ja, det var vel bedre i de gode gamle dage, da en nu afdød politiker forvandlede samme ministerium til sit eget lille kongerige ved hjælp af skattekroner.limey skrev:Mistænkelig belejlig viden for et miljøministerium som, i hidtil uhørt grad, er i lommen på landbruget og dansk erhvervsliv.Provst i Brovst skrev:God reaktion på ny viden.limey skrev:Nå, hvis Ellemann og hendes kumpaner siger det, så lad os da endelig sprøjte videre.
Ja for søren. Tænk at have en minister, som kæmper for det område han er minister for. Det er jo helt utænkeligt i dag.Reto skrev:Ja, det var vel bedre i de gode gamle dage, da en nu afdød politiker forvandlede samme ministerium til sit eget lille kongerige ved hjælp af skattekroner.limey skrev:Mistænkelig belejlig viden for et miljøministerium som, i hidtil uhørt grad, er i lommen på landbruget og dansk erhvervsliv.Provst i Brovst skrev:God reaktion på ny viden.limey skrev:Nå, hvis Ellemann og hendes kumpaner siger det, så lad os da endelig sprøjte videre.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg søger en køber til en Nintendo Wii. Brugt 2 gange. 2 måneder gammel... Send evt PB.
Janteloven eksisterer IKKE!
Jeg søger en løsning til min søns tv,problemet ligger i at vi igennem Stofa har zaptor til stuen og "kort" til sønnens tv desværre kan hans tv ikke umiddelbart tage kortet så tænkte på om der er nogen der kender til en løsning til dette ?? Altså udover at købe et nyt tv 
Jeg skal læse 1 semester på Aalborg Universitet og mangler et sted at bo i September og Oktober. Jeg har et fuldtids arbejde at passe samtidig så jeg vil nok være halvdelen af tiden på Sjælland og kun nogle hverdage i Aalborg.
Hvordan finder jeg bedst et sted at bo midlertidigt - med køkken og bade faciliteter (delt eller ej) - for sådan en kort periode?
Råd søges :-)
Hvordan finder jeg bedst et sted at bo midlertidigt - med køkken og bade faciliteter (delt eller ej) - for sådan en kort periode?
Råd søges :-)
Vil tro det kan løses med en DVB-C tuner. Der vil så ikke være mulighed for andet en at decode kortet, dvs. ingen leje af film, start forfra etc. Der er f.eks. den her fra elgigantenRØDESVIN skrev:Jeg søger en løsning til min søns tv,problemet ligger i at vi igennem Stofa har zaptor til stuen og "kort" til sønnens tv desværre kan hans tv ikke umiddelbart tage kortet så tænkte på om der er nogen der kender til en løsning til dette ?? Altså udover at købe et nyt tv
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg søger en Iphone-kyndig der kan hjælpe med følgende problem :
Har fået ny computer, konen overtager den gamle. Min iphone er synkroniseret til konens Itunes og jeg vil af med al det ragelse af musik hun har. Jeg kan godt gå ind i den nye computer og synkronisere men så ville jeg jo gerne at den overførte mit musik fra den nye computer og slettede det musik der er derpå. Den skriver godt nok at synkroniseringen er lykkedes men det er stadig det skrækkelige kone-musik der er på min Iphone og den har ikke overført mit eget musik.
Nogle ideer? Vil helst undgå at gendanne da jeg lige har brugt 14 år på at overføre kalender, noter osv osv....
Eller hvordan sletter man musik på sin Iphone uden at skulle slette fra Itunes?
Har fået ny computer, konen overtager den gamle. Min iphone er synkroniseret til konens Itunes og jeg vil af med al det ragelse af musik hun har. Jeg kan godt gå ind i den nye computer og synkronisere men så ville jeg jo gerne at den overførte mit musik fra den nye computer og slettede det musik der er derpå. Den skriver godt nok at synkroniseringen er lykkedes men det er stadig det skrækkelige kone-musik der er på min Iphone og den har ikke overført mit eget musik.
Nogle ideer? Vil helst undgå at gendanne da jeg lige har brugt 14 år på at overføre kalender, noter osv osv....
- MichaelLarsen
- Landshold

I iTunes under Arkiv opretter du en ny spillelistemappe og døber den med dit navn i "Spillelisten" i venstre side. Herefter kan du tilføje din egen musik i denne mappe og efterfølgende under Enheder - din iPhone vælge Musik i toplinien og under Synkroniser musik vælge "Valgte spillelister, kustnere, album og genrer, hvor du sætter flueben i din mappe, hvorefter din iPhone synkronisere med dit eget musik.Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en Iphone-kyndig der kan hjælpe med følgende problem :
Non scholae, sed vitae discimus
- Køllen I Møllen
- Allstar

Tak for det. Jeg har dog lige gendannet og skulle til at slette mit indlægMichaelLarsen skrev:I iTunes under Arkiv opretter du en ny spillelistemappe og døber den med dit navn i "Spillelisten" i venstre side. Herefter kan du tilføje din egen musik i denne mappe og efterfølgende under Enheder - din iPhone vælge Musik i toplinien og under Synkroniser musik vælge "Valgte spillelister, kustnere, album og genrer, hvor du sætter flueben i din mappe, hvorefter din iPhone synkronisere med dit eget musik.Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en Iphone-kyndig der kan hjælpe med følgende problem :
- MichaelLarsen
- Landshold

Ok, så kan vi skrives ved om 14 år igen 
Non scholae, sed vitae discimus
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg søger en der kan sige mig om jeg kan få forbindelse via dlna mellem mit tv og min computer eller om jeg skal købe et eller andet udstyr for at få det til at virke?
Det kan du da. Med det forbehold at nogle kræver en trådløs USB-dongle, andre har det indbygget. Hvilket tv er det?Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en der kan sige mig om jeg kan få forbindelse via dlna mellem mit tv og min computer eller om jeg skal købe et eller andet udstyr for at få det til at virke?
Hvem der bare var irsk
Det var noget med, at du købte en EX500, ikke?Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en der kan sige mig om jeg kan få forbindelse via dlna mellem mit tv og min computer eller om jeg skal købe et eller andet udstyr for at få det til at virke?
Det kræver, at du skal ud og investere i Sonys USB-dongle.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det var lige det jeg gjorde, joKunji skrev:Det var noget med, at du købte en EX500, ikke?Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en der kan sige mig om jeg kan få forbindelse via dlna mellem mit tv og min computer eller om jeg skal købe et eller andet udstyr for at få det til at virke?
Det kræver, at du skal ud og investere i Sonys USB-dongle.
-
NeverDefeated
Haha, har piloter ikke lært at google?Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en der kan sige mig om jeg kan få forbindelse via dlna mellem mit tv og min computer eller om jeg skal købe et eller andet udstyr for at få det til at virke?
Du er da godt nok en ren spørge-jørgen i disse tider.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jo, men når man sidder i en lufthavn og der kun er 3% batteri-tid tilbage så er det jo med at spare på strømmenNeverDefeated skrev:Haha, har piloter ikke lært at google?Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en der kan sige mig om jeg kan få forbindelse via dlna mellem mit tv og min computer eller om jeg skal købe et eller andet udstyr for at få det til at virke?
Du er da godt nok en ren spørge-jørgen i disse tider.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Køllen? Pilot!?
Hvorfor matcher det bare ikke mit indre billede af en sur gammel mand med rødvinstud?
Hvorfor matcher det bare ikke mit indre billede af en sur gammel mand med rødvinstud?
http://www.youtube.com/watch?v=xvAIFsIduF4" onclick="window.open(this.href);return false;jernskjorten skrev:Køllen? Pilot!?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert