3. runde. OB - AaB - UDE - Lørdag 02.08.2014 kl. 17.00
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Re: 3. runde. OB - AaB - UDE - Lørdag 02.08.2014 kl. 17.00
En der har et link? gerne i stil med tvglad, floppy.org osv. Desværre virker ingen af de to mere.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
Du har fået PBLucas Kuskenius skrev:En der har et link? gerne i stil med tvglad, floppy.org osv. Desværre virker ingen af de to mere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Kent virker bemærkelsesværdigt glad for sit hold i de her dage. Hvilket jo er dejligt, men jeg er vant til at han brokker sig lige så meget som debatsiden. Det ved jeg ikke lige, hvordan jeg skal håndtere.
Kom så, AaB!
Kom så, AaB!
Modtager også gerne link, som fungerer i Spanien 
Husk at holde øje med Wichmann, der lige nu totalt styrer midtbanen med gode aktioner og bolden frem i banen, haters!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
http://www.hahasport.com/c-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;loveduck skrev:Modtager også gerne link, som fungerer i Spanien
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
- Køllen I Møllen
- Allstar

Argh, det der Brøndby-begreb "haters" får mig altid til at se rødt. Skulle vi ikke lade de mindre-bemidlede tåber fra vestegnen om at bruge det taber-udtryk?Frygah skrev:Husk at holde øje med Wichmann, der lige nu totalt styrer midtbanen med gode aktioner og bolden frem i banen, haters!
Men jeg er enig med dig i pointen i dit indlæg
Janteloven eksisterer IKKE!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Det kan vi da kun glæde os over, det er bare alt for sjældent manden spiller en god kamp.Frygah skrev:Husk at holde øje med Wichmann, der lige nu totalt styrer midtbanen med gode aktioner og bolden frem i banen, haters!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Haters er sgu ikke et BIF-begreb, det skal de tabere ikke tage patent på, ligesom de heller ikke skal tage patent på V for Vendetta logoet, selvom de har gjort det.Køllen I Møllen skrev:Argh, det der Brøndby-begreb "haters" får mig altid til at se rødt. Skulle vi ikke lade de mindre-bemidlede tåber fra vestegnen om at bruge det taber-udtryk?Frygah skrev:Husk at holde øje med Wichmann, der lige nu totalt styrer midtbanen med gode aktioner og bolden frem i banen, haters!
Men jeg er enig med dig i pointen i dit indlæg
Mere seriøst, synes jeg igen Wichmann viser at han altså godt kan være en vigtig mand for vores hold, når Risgård er skadet. Indtil videre er han solid. Og så bliver jeg mere og mere fan at Patrick Kristensen offensivt. Han får bare mere og mere selvtillid, og begynder at udnytte sin fart til at drible og sætte en mand af. Det klæder ham ufattelig meget!
Vi kunne også prøve at sætte Spalvis ned som centerforsvarer, og så se hvor godt han gør det der... Og så svine ham til for at være pisseringe.Mr. Larsen skrev:Det kan vi da kun glæde os over, det er bare alt for sjældent manden spiller en god kamp.Frygah skrev:Husk at holde øje med Wichmann, der lige nu totalt styrer midtbanen med gode aktioner og bolden frem i banen, haters!
Wichmann har ikke forudsætningerne for at spille kant i vores system, hvorfor det er direkte træls at han skal svines sådan til. Han er altså god på den centrale midtbane, når han er sammen med Würtz!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Hva sker der med den lorte-dommer. Kan vi ikke få frispark?
Bienvenu Bassogog!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Det er jo så noget han skal vænne sig til, i en smal trup som AaB´s forventes der at man kan spille flere pladser. PK er et rigtig godt eksempel på en af vores som virkelig mestre det. Blåbjerg er vel heller ikke venstre back, og Thomsen er vel og oprindeligt central midtbanespiller men spiller på kanten fordi konkurrencen er for stor på de centrale pladser.Frygah skrev:Vi kunne også prøve at sætte Spalvis ned som centerforsvarer, og så se hvor godt han gør det der... Og så svine ham til for at være pisseringe.Mr. Larsen skrev:Det kan vi da kun glæde os over, det er bare alt for sjældent manden spiller en god kamp.Frygah skrev:Husk at holde øje med Wichmann, der lige nu totalt styrer midtbanen med gode aktioner og bolden frem i banen, haters!
Wichmann har ikke forudsætningerne for at spille kant i vores system, hvorfor det er direkte træls at han skal svines sådan til. Han er altså god på den centrale midtbane, når han er sammen med Würtz!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Jeg skal da love for OBerne går til makronerne i dag, gule kort til begge midtforsvarer hos OB, det skal udnyttes i denne kamp !
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Vi skal presse Mads Toppel, han er en yderst middelmådig målmand.
Vi har stor boldbesiddelse og har egentlig spillet ok, men den sidste aflevering har manglet kvalitet. Fynboerne står lavt og vil ikke rigtig noget, de lukrerer udelukkende på at køre kontraangreb mod os.
Vi har stor boldbesiddelse og har egentlig spillet ok, men den sidste aflevering har manglet kvalitet. Fynboerne står lavt og vil ikke rigtig noget, de lukrerer udelukkende på at køre kontraangreb mod os.
-
jensemand57
- Allstar

Det er jo også forventet.Mr. Larsen skrev:Jeg skal da love for OBerne går til makronerne i dag, gule kort til begge midtforsvarer hos OB, det skal udnyttes i denne kamp !
-
RufusTheDog
Køllen I Møllen skrev:Argh, det der Brøndby-begreb "haters" får mig altid til at se rødt. Skulle vi ikke lade de mindre-bemidlede tåber fra vestegnen om at bruge det taber-udtryk?Frygah skrev:Husk at holde øje med Wichmann, der lige nu totalt styrer midtbanen med gode aktioner og bolden frem i banen, haters!![]()
Der er bare en ting der er absolut central for en fløjspiller, og det er fart. Og det er noget Wichmann bare ikke har, og som du ikke bare kan træne dig til. Ligesom Kusk heller ikke kan træne sig til at blive højere. Augo kan jo heller ikke gå ud og dække kanten, så havde det været ham der havde spillet derude, var han blevet svinet til. Würtz det samme.Mr. Larsen skrev:Det er jo så noget han skal vænne sig til, i en smal som AaB´s forventes der at man kan spille flere pladser. PK er et rigtig godt eksempel på en af vores som virkelig mestre det. Blåbjerg er vel heller ikke venstre back, og Thomsen er vel og oprindeligt central midtbanespiller men spiller på kanten fordi konkurrencen er for stor på de centrale pladser.Frygah skrev:Vi kunne også prøve at sætte Spalvis ned som centerforsvarer, og så se hvor godt han gør det der... Og så svine ham til for at være pisseringe.Mr. Larsen skrev:Det kan vi da kun glæde os over, det er bare alt for sjældent manden spiller en god kamp.Frygah skrev:Husk at holde øje med Wichmann, der lige nu totalt styrer midtbanen med gode aktioner og bolden frem i banen, haters!
Jeg synes vi i det mindste skylder at bedømme spillerne på den baggrund de spiller deres pladser på. Det er sgu fair nok at mene Wichmann spiller dårligt når han er på fløjen, men derfra så til at ønske ham ud af klubben, når han viser sig som den bedste afløser for Risgård synes jeg der er langt. Og det er det jeg ihærdigt prøver at kæmpe imod herinde.
-
frederikshavneren
- Allstar

Spalvis
Det var tilfældigheder, men en stor chance der løb ud i ingenting fordi han reagerede alt for langsomt.
Det var tilfældigheder, men en stor chance der løb ud i ingenting fordi han reagerede alt for langsomt.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
kæft en blunder vi tar til tider i det forsvar 
-
frederikshavneren
- Allstar

Nicolai med fantastisk redning.
OB er bedre med nu og er klart farligst. Vi har tabt grebet om kampen.
OB er bedre med nu og er klart farligst. Vi har tabt grebet om kampen.