Og var den gået ind havde i ikke talt den
Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023
Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Nej, for så var det ikke en redning...
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Fint indgreb af Sander igen.
Det er jo ikke fordi, der ikke kan skabes chancer i den modvind. Men ellers en ret død kamp, hvor AGF kun har skabt chancer på dødbold og så en personlig fejl fra Ferreira. Det er så mere end hvad AaB har formået endnu. Men basalt set: AGF vil ikke, og AaB kan ikke.
Det er jo ikke fordi, der ikke kan skabes chancer i den modvind. Men ellers en ret død kamp, hvor AGF kun har skabt chancer på dødbold og så en personlig fejl fra Ferreira. Det er så mere end hvad AaB har formået endnu. Men basalt set: AGF vil ikke, og AaB kan ikke.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Og det er lidt skræmmende efter 3 måneders træning.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Vi kan ikke bruge uafgjort til noget, håber virkelig man er klar til at satse og bringe spillere som Sousa, Bakiz og Ramkilde i spil
Ja, og 3 måneder træning, hvor det trods alt er offensiven, der har set bedst ud...
Er ikke Hamren fan, men det er også lidt svært at bedømme på en kamp i stormvejr.
Det er mig en gåde at man ikke har sparket på mål ude fra.
Fuldstændig.gravballe skrev:Det er mig en gåde at man ikke har sparket på mål ude fra.
Men vi kommer så heller ikke i ret mange positioner hvor vi har kunnet gøre det.
Som verdens mindste overraskelse så er vores midtbane en kæmpe hæmsko for vores offensive spil. Selv Ilsø kan se det.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
De høje bolde frem mod Helenius er altså en gave til de der kæmpestore AGF'ere.
Nå, halvleg. Vi kan ikke skabe færre chancer i 2. halvleg, det må være det positive. Til gengæld kommer Sander garanteret på overarbejde. Lort.
Nå, halvleg. Vi kan ikke skabe færre chancer i 2. halvleg, det må være det positive. Til gengæld kommer Sander garanteret på overarbejde. Lort.
Sidder i siden hvor agf målet er - Lucas skulle ha sparket istedet for en put bold i feltet.Hanga skrev: ↑17. feb 2023, 19:50Fuldstændig.gravballe skrev:Det er mig en gåde at man ikke har sparket på mål ude fra.
Men vi kommer så heller ikke i ret mange positioner hvor vi har kunnet gøre det.
Som verdens mindste overraskelse så er vores midtbane en kæmpe hæmsko for vores offensive spil. Selv Ilsø kan se det.
Men satme svære betingelser.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Godt nok ikke meget der blev skabt med medvind i 45 minutter.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
??
Lucas Andersens hjørnespark???
Ingen skud på mål udefra?????
For mange spilstationer???
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Hold da op hvor vi spiller elendigt, få nu bolden ned på græsset. AGF har i små sekvenser vist at der sagtens kan spilles bold mens vi derimod konsekvent sparker langt.
Helenius har umulige betingelser oppe foran
Helenius har umulige betingelser oppe foran
Nærmere en mangel på spilstationer. Der er konstant 3-4 AGF'ere om hver AaB'er foran bolden.martinaalborg skrev: ↑17. feb 2023, 19:52??
Altså, det må man så også sige: AGF vil absolut intet andet end at sende Links afsted og håbe på noget fra Haugen.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ville ønske vi havde spillet mere primitivt i medvinden. Utroligt vi ikke kom i en eneste situation, hvor vi fik mulighed for skud på mål.
Hvorfor i alverden tager Lucas ikke højde for vinden, når han sparker hjørne.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Som frygtet får Helenius nærmest kun høje bolde at arbejde med, og har nærmest ingen spillere omkring sig. Lucas' farligste våben i denne kamp har været de lange indkast. Midtbanen fungerer som forventet, og jeg tror nærmest ikke jeg har set Andreas Poulsen. Højholt bedre end Pedro, men ingen af dem fremragende.
Nicolai Poulsen er et svin, og skulle have gult kort allerede.
Jeg frygter Mikael Andersson i anden halvleg. Han har et godt spark, og medvinden skal nok skabe noget kaos. Hvis han får plads centralt, så skal vi håbe at Sander kan hive flere redninger op af hatten. God kamp af ham indtil videre.
Nicolai Poulsen er et svin, og skulle have gult kort allerede.
Jeg frygter Mikael Andersson i anden halvleg. Han har et godt spark, og medvinden skal nok skabe noget kaos. Hvis han får plads centralt, så skal vi håbe at Sander kan hive flere redninger op af hatten. God kamp af ham indtil videre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Undrer at vi ikke søger flere afslutninger ude fra. Farligste langskud var vel ret beset på hjørne... Sousa havde pyntet i første halvleg, men hey han scorer jo mål så på bænken med ham.... Næste skridt et salg til Silkeborg 
Hvordan skulle vi spille mere primitivt? Samtlige lange bolde op mod Helenius blev tabt. Vores midtbane er ikke eksisterende i det opbyggende spil så vi spiller meget simple bolde frem.Brodernumsi skrev:Ville ønske vi havde spillet mere primitivt i medvinden. Utroligt vi ikke kom i en eneste situation, hvor vi fik mulighed for skud på mål.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Lucas ligger og gemmer sig bag Nicolai Poulsen, mens Pedro og Højholt render rundt nede i forsvaret i det opbyggende spil; altså har vi haft et, stort, hul på midten hele første halvleg. Ingen der går ned og tager initiativ med bolden, præcis som det var tilfældet i størstedelen af efteråret. Vores eneste “chancer” kan vi takke vinden for, som vi nu skal spille imod resten af kampen. Det går præcist som gameplanen har været for gymnasterne.
Svært at se hvor målene pludselig skulle komme fra. Måske nogle flere løb og indlæg fra Jørgensen der har virket stærk, ellers har det været noget sløjt fjumspil (og det er ikke kun vejrets skyld).
Svært at se hvor målene pludselig skulle komme fra. Måske nogle flere løb og indlæg fra Jørgensen der har virket stærk, ellers har det været noget sløjt fjumspil (og det er ikke kun vejrets skyld).