Pokalkamp Vendsyssel - AaB
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Uskarpt af John...
Men flot aflevering og ditto løb..
Og ja, så er det på grænsen af at han kunne smide sig (især hvis der havde været VAR)..
Han burde egentlig bare have taget et hurtigt træk eller en hurtig afslutning, fremfor at lade sig gå ned i fart for at tænke..
Men flot aflevering og ditto løb..
Og ja, så er det på grænsen af at han kunne smide sig (især hvis der havde været VAR)..
Han burde egentlig bare have taget et hurtigt træk eller en hurtig afslutning, fremfor at lade sig gå ned i fart for at tænke..
-
RufusTheDog
- 2. div

Fine ting af Maarup indtil videre. Han burde prøve at afslutte selv istedet for den tværaflevering der ikke lykkes.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Synes Bomholt har alt for meget en tendens til at tage fart ud af det gang på gang..
Det er altså på det her niveau, hvor han skulle tænke i at få tempo ind i spillet, fremfor at kontrollere..
Ville godt nok være dejligt, hvis han tog den her sæson til at turde sætte hastighed, fremfor at komme ned i tempo pga modstandernes tempo.. Ellers bliver han bare endnu en i rækken af centrale midtbanespillere fra egne række de seneste små 10 år..
Det er altså på det her niveau, hvor han skulle tænke i at få tempo ind i spillet, fremfor at kontrollere..
Ville godt nok være dejligt, hvis han tog den her sæson til at turde sætte hastighed, fremfor at komme ned i tempo pga modstandernes tempo.. Ellers bliver han bare endnu en i rækken af centrale midtbanespillere fra egne række de seneste små 10 år..
De 2 første minutter var fine nok, så var der en dårlig periode. Han havde dog lige et godt indgreb
SSE22 Raus!
Elendig kommentator de har fundet til den her kamp 
Sjovt. Jeg sidder og tænker at Bomholt er en af de få som klart er Superliga-niveau på det her AaB hold.Dalbjerg skrev: ↑6. aug 2025, 19:21Synes Bomholt har alt for meget en tendens til at tage fart ud af det gang på gang..
-
R Rosenberg
- Allstar

Ked af at sige det, men Peters and Friends er godt nok lykkedes fint med at få suget al individuel kvalitet ud af dette hold.
Ædruelighedens stemme
Jeg får bare ticks hver gang ham her nævner den forkerte spiller... han har gjort det det en lille håndfuld gange allerede
Jamen det skal du også læse min pointe som, at jeg også mener..Martino1 skrev: ↑6. aug 2025, 19:34Sjovt. Jeg sidder og tænker at Bomholt er en af de få som klart er Superliga-niveau på det her AaB hold.Dalbjerg skrev: ↑6. aug 2025, 19:21Synes Bomholt har alt for meget en tendens til at tage fart ud af det gang på gang..
Men i superligaen satte han mere tempo, fordi det var nødvendigt..
Han er i min optik allerede faldet i niveau af at spille i 1 DIV, og bruger den lille smule mere tid på at kæle for bolden og så ende med at spille ligegyldigt sidelæns..
Jeg vil have ham til at tænke fremad hver gang.. Som en anden Melker..
Ellers ender han med at være en ligegyldig metervare som M. C.
Ville være en skam..
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Kan se at Ross angiveligt skulle starte inde, men hvor gemmer han sig?
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Det synes jeg ikke, at han er ene om. Generelt er boldomgangen alt for langsom, og det er lidt trist, at der ikke er større forskel på holdene, men man kan jo være optimist og håbe på, at forskellen bliver større, som tiden går og Vendsyssel måske bliver lidt møre.Dalbjerg skrev: ↑6. aug 2025, 19:21Synes Bomholt har alt for meget en tendens til at tage fart ud af det gang på gang..
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Der er som sådan en del fine tegninger i spillet. Men kan godt se, hvad tankerne er. Men der mangler virkelig folk, der kan udfordre og offensive relationer. Mange har alt for mange berøringer. Fx forventer jeg meget mere af Bomholt. Han skal eje det her hold. Være den kreative drivkraft. Det er han ikke. Ser næsten mere fra Møller.
Ross det samme. Anonym.
Maarup ved jeg sgu ikke helt, hvad man indtil videre skal mene om. Virker ikke til at kanten er hans position.
Kan umiddelbart kun huske 2 AaB chancer. Begge gange blev afslutningen blokeret. Det er for lidt.
Ross det samme. Anonym.
Maarup ved jeg sgu ikke helt, hvad man indtil videre skal mene om. Virker ikke til at kanten er hans position.
Kan umiddelbart kun huske 2 AaB chancer. Begge gange blev afslutningen blokeret. Det er for lidt.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er jo det skræmmende. At et 2. divisionshold skal være mørt, før AaB er bedre.Bombommelom skrev: ↑6. aug 2025, 19:41Det synes jeg ikke, at han er ene om. Generelt er boldomgangen alt for langsom, og det er lidt trist, at der ikke er større forskel på holdene, men man kan jo være optimist og håbe på, at forskellen bliver større, som tiden går og Vendsyssel måske bliver lidt møre.Dalbjerg skrev: ↑6. aug 2025, 19:21Synes Bomholt har alt for meget en tendens til at tage fart ud af det gang på gang..
Ædruelighedens stemme
Klart. Og det er jeg ikke uenig i, men han får heller ikke megen hjælp af den offensiv vi render rundt med pt. Hvorfor skal John spille central angriber f.eks. ?Dalbjerg skrev: ↑6. aug 2025, 19:38Jamen det skal du også læse min pointe som, at jeg også mener..Martino1 skrev: ↑6. aug 2025, 19:34Sjovt. Jeg sidder og tænker at Bomholt er en af de få som klart er Superliga-niveau på det her AaB hold.Dalbjerg skrev: ↑6. aug 2025, 19:21Synes Bomholt har alt for meget en tendens til at tage fart ud af det gang på gang..
Men i superligaen satte han mere tempo, fordi det var nødvendigt..
Han er i min optik allerede faldet i niveau af at spille i 1 DIV, og bruger den lille smule mere tid på at kæle for bolden og så ende med at spille ligegyldigt sidelæns..
Jeg vil have ham til at tænke fremad hver gang.. Som en anden Melker..
Ellers ender han med at være en ligegyldig metervare som M. C.
Ville være en skam..