Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
Argh vi tager den lige igen http://www.dbu.dk/Nyheder/2014/Juni/gle ... delsesstil seriøst, manden har stået på teressen, med en halvtom 3 liters bag in box fra Fleggaard....
p.s. hvis vi skal have gang i noget bullshit bingo til næste runde, så laver jeg plader!
p.s. hvis vi skal have gang i noget bullshit bingo til næste runde, så laver jeg plader!
Guld? igen, igen...!
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
AMadsen skrev:Argh vi tager den lige igen http://www.dbu.dk/Nyheder/2014/Juni/gle ... delsesstil seriøst, manden har stået på teressen, med en halvtom 3 liters bag in box fra Fleggaard....
Jeg kan lige se det for mig. En fyr ringer op til Glen for at spørge til nummeret til en kollega eller en anden praktisk foranstaltning vedr. FCM. Hvorfor så Glen går i selvsving over sig selv og sin ubevidste kompetencer i emotionel intelligensFaktisk skulle vi snakke om noget helt andet, da jeg ringede FCM-træner Glen Riddersholm op.
Men da jeg lagde røret efter en times intens snak, havde jeg fået så mange stærke personlige betragtninger om det at være toptræner, at der var stof nok til en hel artikel i sig selv.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Svært ikke at holde lidt af Pimpong :-)Bozak skrev:Bach Bak Back
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
Man må jo til stadighed forbløffes over, hvor selvsmagende den fyr er.doukas skrev:AMadsen skrev:Argh vi tager den lige igen http://www.dbu.dk/Nyheder/2014/Juni/gle ... delsesstil seriøst, manden har stået på teressen, med en halvtom 3 liters bag in box fra Fleggaard....
p.s. hvis vi skal have gang i noget bullshit bingo til næste runde, så laver jeg plader!Jeg kan lige se det for mig. En fyr ringer op til Glen for at spørge til nummeret til en kollega eller en anden praktisk foranstaltning vedr. FCM. Hvorfor så Glen går i selvsving over sig selv og sin ubevidste kompetencer i emotionel intelligensFaktisk skulle vi snakke om noget helt andet, da jeg ringede FCM-træner Glen Riddersholm op.
Men da jeg lagde røret efter en times intens snak, havde jeg fået så mange stærke personlige betragtninger om det at være toptræner, at der var stof nok til en hel artikel i sig selv.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Han har faktisk også været forbi AaB ;le Cid skrev:Svært ikke at holde lidt af Pimpong :-)Bozak skrev:Bach Bak Back
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... forbi.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
..
Det er faktisk okay. Respekt til en fyr, som kan få selveste Back-Bak til at virke helt hyggelig.Holm-o1 skrev:Han har faktisk også været forbi AaB ;le Cid skrev:Svært ikke at holde lidt af Pimpong :-)Bozak skrev:Bach Bak Back
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... forbi.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Eidt: Efter at have set hele indslaget fra hans besøg i AaB må jeg så også sige, at det meget hurtigt bliver trættende med fokuseringen på hans Eddie Murphy-grin. Dén del er en ommer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Fra kamptråden mod os.
Men ok, hvad ved jeg.
Ja, vi så jo hvor godt det gik man distancerede FCK hurtigt. Som bekendt endte FCM jo langt foran FCK, og fik en gylden sæson. Især deres flotte sæsonstart, hvor man netop distancerede FCK, betød jo rigtig meget i sæsonens slutning. At tage 1. pladsen hurtigt giver åbenbart så meget selvtillid at man ender som nummer 3.Go Fcm. Lad os få en start på sæsonen som sidste år, hvor Fck blev distanceret fra 1 spillerunde, for det giver spillerne så meget selvtillid, at ligge godt fra land og tage 1 pladsen med det samme.
Men ok, hvad ved jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Provst i Brovst
- Allstar
- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Klaus Egelund @klausegelund
Speaker får #FCM fans til at hylde farlige Frank ved at råbe KRISTENSEN til samtlige spillere i præsentation... Mine tæer rettes ud i morgen
7:03 PM - 4. aug 2014
Speaker får #FCM fans til at hylde farlige Frank ved at råbe KRISTENSEN til samtlige spillere i præsentation... Mine tæer rettes ud i morgen
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Nogen skal jo sige det, jeg er ret overbevist om, at FCM vinder ligaen i år. Brøndby kommer på den anden side til at floppe. Trods det flotte hår har Frank bare ikke the right stuff.
- Provst i Brovst
- Allstar
Debatside.dk er hysterisk nogen gange - det her er en af de gange.Eksil skrev:Nogen skal jo sige det, jeg er ret overbevist om, at FCM vinder ligaen i år. Brøndby kommer på den anden side til at floppe. Trods det flotte hår har Frank bare ikke the right stuff.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Hvis I trænger til at krumme tæer, så tag et kig på Kristian Bak Bachs bryllupshjemmeside: http://www.bachbak.dk/248634194" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Halftime
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg er til gengæld overbevist om de IKKE vinder ligaen. Jeg synes helt ærligt de har alt for mange svage led på deres, for mig lidt overvurderede, hold.Eksil skrev:Nogen skal jo sige det, jeg er ret overbevist om, at FCM vinder ligaen i år. Brøndby kommer på den anden side til at floppe. Trods det flotte hår har Frank bare ikke the right stuff.
FCK og Brøndby har måske nok på papiret de bedste hold, vi har selv den bedste startopstilling. Jeg tror heller ikke på Brøndby.
- Provst i Brovst
- Allstar
Jeg tror heller ikke rigtig på FCK...Jesper Schmidt skrev:Jeg er til gengæld overbevist om de IKKE vinder ligaen. Jeg synes helt ærligt de har alt for mange svage led på deres, for mig lidt overvurderede, hold.Eksil skrev:Nogen skal jo sige det, jeg er ret overbevist om, at FCM vinder ligaen i år. Brøndby kommer på den anden side til at floppe. Trods det flotte hår har Frank bare ikke the right stuff.
FCK og Brøndby har måske nok på papiret de bedste hold, vi har selv den bedste startopstilling. Jeg tror heller ikke på Brøndby.
- NIN
- Allstar
- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Ikke nok med han ligner en kikset albinoskurk fra en Hollywood b-film, så er han så hyklerisk det er til at knække sig over. Kommentar til Sly's vanvidstackling: Han glider der er ikke noget. Ny vinkel....øh okay, det gør han så ikke og den er grov. Men jeg vil ikke stå efter en kamp og kritisere en dommerpræstation.... Hallo McFly....gælder det så også Würtz, som du ville have i karantæne på efterbevilling? Og dommerne var en katastrofe? Klaphat!
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
Sylvester Kristensen kunne vel ligesågodt have fået et rødt kort for den tackling.
Rilwan, Pione og Izunna Kristensen er også gode navne. Det ligger godt i munden og det hele.
Rilwan, Pione og Izunna Kristensen er også gode navne. Det ligger godt i munden og det hele.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
- 1. div
- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Kan se at DBU har startet en diciplinærsæg mod Duncan. Syntes det er helt på sin plads, budskabet "Duncan 100" må ikke vinde indpas hos de unge.
Lidt ros skal de jo have på heden.Provst i Brovst skrev: Klaus Egelund @klausegelund
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- NIN
- Allstar
- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Prisværdigt initiativ, men som at pisse mod vinden. Samme speaker skrålede Bach-Bak under kampen, så han havde blod sprøjtende ud af næsen. Så man må et eller andet sted formode, at manden insisterer ganske kraftigt.Pastorius skrev:Lidt ros skal de jo have på heden.Provst i Brovst skrev: Klaus Egelund @klausegelund
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s
De skal have point for initiativet, men måske skal de lige have kigget på de interne kommunikationsprocesser en ekstra gang. Alternativt ansætte en udenbys speaker, som rent faktisk kan læse ledelsesmemoerne.NIN den fromme skrev: Prisværdigt initiativ, men som at pisse mod vinden. Samme speakeren skrålede Bach-Bak under kampen, så han havde blod sprøjtende ud af næsen. Så man må et eller andet sted formode, at manden insisterer ganske kraftigt.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert