Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 11:05

R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 11:00
I en perfekt verden skulle der udrenses på det groveste:
Fossum, Granli, Pallesen, MC, Bob, Børsting, Ferreira.
Vi må dog også erkende efterhånden, at det ikke handler om spillere men holdet. Se et hold som Silkeborg, der har masser af dygtige teknikere på holdet og ingen 6'er der sløver spilopbygningen. En træner der har fået masser af tid ved roret, og en række unge, sultne spillere.
Jeg mener vi bør sløjfe forsigtigheden, og finde en midtbanespiller der evner at forsvare sig hjemover men samtidig har masser af bold i sig.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Gaarde6 » 26. jul 2021, 11:20

raekkeettre skrev:
26. jul 2021, 08:30
Gaarde6 skrev:
25. jul 2021, 14:49
nj27 skrev:
25. jul 2021, 14:10
som jeg har skrevet mange gange før, så så bliver vi nødt til at finde manden med pengekassen , ellers er det ganske enkelt umuligt at blive en del af et fast top 4 der skal skiftes rigtig mange spillere , spillere som der ikke er gode nok til en top 4 trup , og der skal hentes kvalitet ind , ikke som man gør nu hvor der hentes spillere ind fra ligaer vi ikke kender kvaliteten på , det går ikke , måske ham serberen bliver god . men vi ved det egentlig ikke , hvis vi vil være med i toppen er det nødvendigt at investere som jeg ser det lige nu så er Ross ikke god/klar til at spille fast , det er han bare ikke så ny mand ind her til midterforsvaret sammen med Thelander , højre back , Pallesen jo han kæmper det bedste han har lært , men det er bare ikke nok hvis vi skal højere op i tabellen så ny mand her også , midtbanen , MC jo når han spiller er han jo fint med og falder som sådan ikke igennem , men det bare ikke nok hvis vi skal flytte os opad så ny styrmand til midtbanen , så skal vi måske også til at se på spiller der har været længe i AaB , Ahlmann ,børsting ,kusk , har de niveauet til at være med til at flytte klubben opad , eller har de toppet , synes vi burde for længst have begyndt at finde afløsere til deres pladser så vi havde noget klar , der skal ske rigtig meget , der skal bruges rigtig mange penge , så er spørgsmålet , er ledelsen i AaB klar til det , det skal de være hvis man drømmer om at indfri målet om top 4 , jeg vil endda gå så langt at sige at det gælder sådan set også bare om at indfri en billet til top 6 . det er truppen heller ikke på nuværende tidspunkt god nok til , vi sniger os af og til med .jo jo men det jo ikke holdbart , vi skal være fast og sikker top 6 hver sæson og det kræver man handler
Helt enig.
Om vi vil det eller ej, så handler fodbold om penge.
Hvis ikke vi får noget kapital ind udefra, kommer vi ikke til at fange: FCK, FCM, Brøndby og AGF.
Vi kan poppe op engang i mellem og drille dem lidt. Men hvis vi vil være tophold, så kræver det en mand med en stor tegnebog, som er parat til at investere..
Vi har ikke engang 11 spillere som er stærke nok til at blive top hold. Og så snart vi bare skifter en enkelt eller to mænd, er vi mærkbart dårligere !
Der skal bruges mange penge for at blive en del af toppen i Superligaen.. Og jeg gad sgu godt der stadig blev arbejdet på at finde nogen, som syntes sådan et projekt kunne være spændende at smide penge efter.
Stop nu med den økonomi. Det er fandme en dårlig undskyldning. FCK og FCM er løbet fra os, det var FCK og Brøndby også i gamle dage, men derfor var vi markant tættere på top 3 end vi er nu. Brøndbys hold spiller for spiller nu er ikke markant dyrer end dem vi har, der er ikke store navne købt ind,.Det er folk fra egne rækker og Sønderjyske etc - GF har heller ikke et markant større budget, vi skal 2-3 år tilbage hvor nogle sagde vi havde større budget end dem. Randers som nogle spår til at få en top 2 placering i år, har slet ikke flere penge end os.

Vi har og har haft en dårlig ledelse - og der ligger den. Ikke andre steder. Vi SKAL være et top 6 hold og vi skal være i top 4, 1 ud af 3 sæsoner og vi skal kæmpe med om guld 1 ud af 5 sæsoner med den økonomi vi har.

Men lige nu spiller vi som et 8-12 hold og det har intet med penge at gøre. Vi er bare pisse ringe styret.
Vi har ca 6 største lønbudget i ligaen og ender omkring midterfeltet år efter år.
Du tror simpelthen ikke det har noget med penge at gøre? Interessant.
FCK, FCM og Brøndby har de 3 højeste budgetter i ligaen og de kæmper om top 3. AGF er lige bagefter budget mæssigt. Og de kæmper også med deroppe.
Kan du se et mønster ?

Og ja så er der hver sæson et hold eller to som overpræsterer. Det vil Bælum så gerne at det skal være os, skrev han til mig da jeg spurgte ham.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 26. jul 2021, 11:35

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 11:05
R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 11:00
I en perfekt verden skulle der udrenses på det groveste:
Fossum, Granli, Pallesen, MC, Bob, Børsting, Ferreira.
Vi må dog også erkende efterhånden, at det ikke handler om spillere men holdet. Se et hold som Silkeborg, der har masser af dygtige teknikere på holdet og ingen 6'er der sløver spilopbygningen. En træner der har fået masser af tid ved roret, og en række unge, sultne spillere.
Jeg mener vi bør sløjfe forsigtigheden, og finde en midtbanespiller der evner at forsvare sig hjemover men samtidig har masser af bold i sig.
Jo, jo, hold som en enhed har da bestemt betydning. Men hvis enkeltspillere er teknisk på et for lavt niveau/sænker tempo/afleverer for ringe/smider bolde væk/losser, så kan enheden være nok så fin, men det summariske niveau for ringe.
Ingen kæde er stærkere end det svageste led.
Ædruelighedens stemme

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 11:37

R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 11:35
Jo, jo, hold som en enhed har da bestemt betydning. Men hvis enkeltspillere er teknisk på et for lavt niveau/sænker tempo/afleverer for ringe/smider bolde væk/losser, så kan enheden være nok så fin, men det summariske niveau for ringe.
Ingen kæde er stærkere end det svageste led.
Det var også det jeg ville frem til. Vi kan sagtens købe 2 profiler mere, men det giver ingen mening hvis ikke vi samtidig adresserer de mest åbenlyse svagheder på holdet, som pt. er den centrale midtbane, og til dels at vi mangler et eller andet i forsvaret.
Der er spillere på holdet, der har en profil der overhovedet ikke harmonerer med den måde vi vil spille på.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 26. jul 2021, 11:41

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 10:44
Bocajunior1 skrev:
26. jul 2021, 10:40
Hvis Privovic har kostet omkring 2 millioner, er den vel ikke hel ligegyldig ? Jeg synes, at det er skidt . Men nok om det. Må se om der kommer bedre forsvars spillere ind.
200.000 euro er ikke 2 mio.

Og så lige én gang til for Prins Knud - hvis Alaves og Besiktas også har været interesserede, og førstnævnte har tilbudt ham kontrakt ligesom os, så er det næppe fordi han er grotesk ringe. Måske han bare ikke er faldet ordentligt til, men den risiko er der altid når man henter spillere udenfor Norden og unge spillere i det hele taget.
Det beviser jo at han i hvert fald har haft én eller anden grad af talent, som andre (større) klubber også har lagt mærke til.

Det er jo ikke fordi Inge bare har hevet en tilfældig østeuropæer ind fra gaden.
Jeg syntes ikke prins Knud skal blandes ind i det her. Det er i hvert fald sandsynligt at det er efternavnebror Aleksandar der har været tale om mht. Besiktas. Af en eller anden grund har flere blandet rundt på de to.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2033
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af 9520AaB » 26. jul 2021, 11:43

R Rosenberg skrev:
FIDEL skrev:
26. jul 2021, 10:53
Mit håb er, at Inge kan få solgt Fossum i dette vindue, således der er penge til en forsvarer, central midt samt en venstrekant.
Fossum er bedst længere fremme på banen, hvilket hans mange mål også viser. Han vil shine mere, hvis han har f.eks. 2 midtbanespillere bag sig.
Fossum er også en af topkandidaterne på min affyringsrampe. Han irriterer mig. Men den er i øvrigt satme høj og desværre også helt urealistisk, den rampe.

I en perfekt verden skulle der udrenses på det groveste:
Fossum, Granli, Pallesen, MC, Bob, Børsting, Ferreira.
Du mangler Kusk på den liste der. En god kamp og alle falder på halen, der følger så altid tre dårlige efter. Han er mindst ligeså stort problem som den manglende cm. Kusk er nok i toppen af vores lønhieraki, men bidrager ikke kontinuerligt til at hjælpe os i top 6.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 865
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af hit666 » 26. jul 2021, 11:44

Bocajunior1 skrev:
26. jul 2021, 10:21
" Ville det ikke være lidt omsonst at begynde at tilbagehive noget af den dødvægt, som vi alle ønsker, at Inge forsøger at komme af med for at skabe plads til bedre spillere?

Og jeg tænker, at KP jo var interessant for et galehus af et 1. divisionshold, ikke for FCK, FCM, Brøndby, AGF, som vi jo helst gerne vil bide skeer med. Hvad tænker du ift. detv? "
Man skal ikke have KP tilbage, men er ikke sikker på, at Granli, Hagelskær og Prijovic er bedre end KP. De vil også snart være dødvægt, og Prijovic er meget tæt på, at være det nu .
Granli, Hagelskær er da helt sikkert bedre men Prijovic ved vi ikke om er en fugl eller fisk
AaB AaB AaB AaB

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 26. jul 2021, 11:50

9520AaB skrev:
26. jul 2021, 11:43
R Rosenberg skrev:
FIDEL skrev:
26. jul 2021, 10:53
Mit håb er, at Inge kan få solgt Fossum i dette vindue, således der er penge til en forsvarer, central midt samt en venstrekant.
Fossum er bedst længere fremme på banen, hvilket hans mange mål også viser. Han vil shine mere, hvis han har f.eks. 2 midtbanespillere bag sig.
Fossum er også en af topkandidaterne på min affyringsrampe. Han irriterer mig. Men den er i øvrigt satme høj og desværre også helt urealistisk, den rampe.

I en perfekt verden skulle der udrenses på det groveste:
Fossum, Granli, Pallesen, MC, Bob, Børsting, Ferreira.
Du mangler Kusk på den liste der. En god kamp og alle falder på halen, der følger så altid tre dårlige efter. Han er mindst ligeså stort problem som den manglende cm. Kusk er nok i toppen af vores lønhieraki, men bidrager ikke kontinuerligt til at hjælpe os i top 6.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg medgiver, at mit syn på Kusk nok ikke altid er helt nøgternt.
Men det er, fordi Kusk bare kan noget, som ganske få i ligaen kan, når han (for sjældent, dog) gør det.
Kusk kan noget ekstraordinært.

Det kan Pallesen ikke, det kan MC ikke, det kan Børsting ikke, det kan Granli ikke, etc. De er alle noget, alle klubber har eller nemt kan få.
Ædruelighedens stemme

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Uldahl » 26. jul 2021, 11:57

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 10:44
Bocajunior1 skrev:
26. jul 2021, 10:40
Hvis Privovic har kostet omkring 2 millioner, er den vel ikke hel ligegyldig ? Jeg synes, at det er skidt . Men nok om det. Må se om der kommer bedre forsvars spillere ind.
200.000 euro er ikke 2 mio.

Og så lige én gang til for Prins Knud - hvis Alaves og Besiktas også har været interesserede, og førstnævnte har tilbudt ham kontrakt ligesom os, så er det næppe fordi han er grotesk ringe. Måske han bare ikke er faldet ordentligt til, men den risiko er der altid når man henter spillere udenfor Norden og unge spillere i det hele taget.
Det beviser jo at han i hvert fald har haft én eller anden grad af talent, som andre (større) klubber også har lagt mærke til.

Det er jo ikke fordi Inge bare har hevet en tilfældig østeuropæer ind fra gaden.
Han er købt som talent/udviklings spiller til U 19. fordi vi var tyndt besat der. Ikke som starter eller reserve på superliga holdet, det er en del af den nye talent strategi at hente ude fra der hvor vi ikke har nogen selv. Noget Inge gjorde klart da han blev hentet.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 865
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af hit666 » 26. jul 2021, 11:59

Buzz Killington skrev:
26. jul 2021, 11:41
Julgranen skrev:
26. jul 2021, 10:44
Bocajunior1 skrev:
26. jul 2021, 10:40
Hvis Privovic har kostet omkring 2 millioner, er den vel ikke hel ligegyldig ? Jeg synes, at det er skidt . Men nok om det. Må se om der kommer bedre forsvars spillere ind.
200.000 euro er ikke 2 mio.

Og så lige én gang til for Prins Knud - hvis Alaves og Besiktas også har været interesserede, og førstnævnte har tilbudt ham kontrakt ligesom os, så er det næppe fordi han er grotesk ringe. Måske han bare ikke er faldet ordentligt til, men den risiko er der altid når man henter spillere udenfor Norden og unge spillere i det hele taget.
Det beviser jo at han i hvert fald har haft én eller anden grad af talent, som andre (større) klubber også har lagt mærke til.

Det er jo ikke fordi Inge bare har hevet en tilfældig østeuropæer ind fra gaden.
Jeg syntes ikke prins Knud skal blandes ind i det her. Det er i hvert fald sandsynligt at det er efternavnebror Aleksandar der har været tale om mht. Besiktas. Af en eller anden grund har flere blandet rundt på de to.
det siger ikke ret meget at Alaves og Besiktas også har været interesserede Sparta Prag var også interesserede i Pavol Safranko
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 26. jul 2021, 12:03

hit666 skrev:
26. jul 2021, 11:59
Buzz Killington skrev:
26. jul 2021, 11:41
Julgranen skrev:
26. jul 2021, 10:44
Bocajunior1 skrev:
26. jul 2021, 10:40
Hvis Privovic har kostet omkring 2 millioner, er den vel ikke hel ligegyldig ? Jeg synes, at det er skidt . Men nok om det. Må se om der kommer bedre forsvars spillere ind.
200.000 euro er ikke 2 mio.

Og så lige én gang til for Prins Knud - hvis Alaves og Besiktas også har været interesserede, og førstnævnte har tilbudt ham kontrakt ligesom os, så er det næppe fordi han er grotesk ringe. Måske han bare ikke er faldet ordentligt til, men den risiko er der altid når man henter spillere udenfor Norden og unge spillere i det hele taget.
Det beviser jo at han i hvert fald har haft én eller anden grad af talent, som andre (større) klubber også har lagt mærke til.

Det er jo ikke fordi Inge bare har hevet en tilfældig østeuropæer ind fra gaden.
Jeg syntes ikke prins Knud skal blandes ind i det her. Det er i hvert fald sandsynligt at det er efternavnebror Aleksandar der har været tale om mht. Besiktas. Af en eller anden grund har flere blandet rundt på de to.
det siger ikke ret meget at Alaves og Besiktas også har været interesserede Sparta Prag var også interesserede i Pavol Safranko
Helt enig. Det er ikke i sig selv en fornuftig målestok hvem en spiller tidligere er rygtes til, og det undskylder da bestemt heller ikke når vi henter en spiller der viser sig at være penge ud af vinduet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 26. jul 2021, 12:09

Buzz Killington skrev:
26. jul 2021, 12:03
hit666 skrev:
26. jul 2021, 11:59
Buzz Killington skrev:
26. jul 2021, 11:41
Julgranen skrev:
26. jul 2021, 10:44
Bocajunior1 skrev:
26. jul 2021, 10:40
Hvis Privovic har kostet omkring 2 millioner, er den vel ikke hel ligegyldig ? Jeg synes, at det er skidt . Men nok om det. Må se om der kommer bedre forsvars spillere ind.
200.000 euro er ikke 2 mio.

Og så lige én gang til for Prins Knud - hvis Alaves og Besiktas også har været interesserede, og førstnævnte har tilbudt ham kontrakt ligesom os, så er det næppe fordi han er grotesk ringe. Måske han bare ikke er faldet ordentligt til, men den risiko er der altid når man henter spillere udenfor Norden og unge spillere i det hele taget.
Det beviser jo at han i hvert fald har haft én eller anden grad af talent, som andre (større) klubber også har lagt mærke til.

Det er jo ikke fordi Inge bare har hevet en tilfældig østeuropæer ind fra gaden.
Jeg syntes ikke prins Knud skal blandes ind i det her. Det er i hvert fald sandsynligt at det er efternavnebror Aleksandar der har været tale om mht. Besiktas. Af en eller anden grund har flere blandet rundt på de to.
det siger ikke ret meget at Alaves og Besiktas også har været interesserede Sparta Prag var også interesserede i Pavol Safranko
Helt enig. Det er ikke i sig selv en fornuftig målestok hvem en spiller tidligere er rygtes til, og det undskylder da bestemt heller ikke når vi henter en spiller der viser sig at være penge ud af vinduet.
Er det ikke også en yderst tynd artikel, der så bliver citeret, som nu bliver ophøjet til sandhed, tror selv prins Knud ville have læst den med sund skepsis.
Faktum er vel bare at IAO har brugt penge på en spiller vi nu ikke engang kan udleje til Jammerbugt, ingen kritik at IAO generelt, men han mangler stadig at vise han kan løft AaB indenfor de rammer han arbejder under.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 12:12

Buzz Killington skrev:
26. jul 2021, 11:41
Jeg syntes ikke prins Knud skal blandes ind i det her. Det er i hvert fald sandsynligt at det er efternavnebror Aleksandar der har været tale om mht. Besiktas. Af en eller anden grund har flere blandet rundt på de to.
Ja, sandsynligt, hvis man ønsker at opfinde ting for at få sit indlæg til at se bedre ud. Aleksandar Prijovic var aktuel for Besiktas i januar-vinduet 2020 - de første rygter om Besiktas-interesse for Vladimir Prijovic kom i sommervinduet 2020 - jeg tænker ikke lokale Beograd-medier er så dumme, at de ikke kan kende forskel på en af landets gode angribere, og så et ungt forsvarstalent fra Røde Stjerne.

Blic, der også kørte historien, har samme ejer som Røde Stjerne og derfor altid adgang til en masse information.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2033
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af 9520AaB » 26. jul 2021, 12:16

R Rosenberg skrev:
9520AaB skrev:
26. jul 2021, 11:43
R Rosenberg skrev:
FIDEL skrev:
26. jul 2021, 10:53
Mit håb er, at Inge kan få solgt Fossum i dette vindue, således der er penge til en forsvarer, central midt samt en venstrekant.
Fossum er bedst længere fremme på banen, hvilket hans mange mål også viser. Han vil shine mere, hvis han har f.eks. 2 midtbanespillere bag sig.
Fossum er også en af topkandidaterne på min affyringsrampe. Han irriterer mig. Men den er i øvrigt satme høj og desværre også helt urealistisk, den rampe.

I en perfekt verden skulle der udrenses på det groveste:
Fossum, Granli, Pallesen, MC, Bob, Børsting, Ferreira.
Du mangler Kusk på den liste der. En god kamp og alle falder på halen, der følger så altid tre dårlige efter. Han er mindst ligeså stort problem som den manglende cm. Kusk er nok i toppen af vores lønhieraki, men bidrager ikke kontinuerligt til at hjælpe os i top 6.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg medgiver, at mit syn på Kusk nok ikke altid er helt nøgternt.
Men det er, fordi Kusk bare kan noget, som ganske få i ligaen kan, når han (for sjældent, dog) gør det.
Kusk kan noget ekstraordinært.

Det kan Pallesen ikke, det kan MC ikke, det kan Børsting ikke, det kan Granli ikke, etc. De er alle noget, alle klubber har eller nemt kan få.
Jeg er 100% enig. Kusk kan noget ekstraordinært. Han viser det bare for sjældent. Og det har vi i mine øjne ikke råd til.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Brodernumsi » 26. jul 2021, 12:17

Himmerland skrev:
26. jul 2021, 08:49
Får så lange boller, nå jeg skal blive ved med at læse den skjulte udskamning af IAO fordi han ikke får handlet det vi mangler.
INGEN HANDLER PT. Vinduet er åben i mere end en mdr. endnu, så alle venter, hvis det var så simpelt, er jeg sikker på vores danske hold der deltager i europæisk turneringer havde handlet, spec. dem er har solgt vigtigste profiler, og de har endda 4-10 gange så meget som IAO til at handle for.

Gi nu IAO tid, og så glæd os over at ligaen er total åben, og alle hold pt. kan indhentes med bare en go kamp. 🤷‍♂️
Det er hans tredje transfervindue, han har ikke hentet en eneste spiller til top-4. Det er på tide, vi spørger os selv, om han er den rigtige.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 12:19

9520AaB skrev:
26. jul 2021, 12:16
Kusk kan noget ekstraordinært. Han viser det bare for sjældent. Og det har vi i mine øjne ikke råd til.
Jeg tænker, at du er velkommen til at komme op med 3-4 spillere vi kan erstatte ham med, til de samme penge, som vil gå direkte ind blandt ligaens mest kreative spillere målt på spillede minutter.

AaB har brug for spillere som Prip og Kusk, fordi vi har en bovlam central midtbane, nul skudtrusler udefra, og mangler garanterede mål i front.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 26. jul 2021, 12:23

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 12:12
Buzz Killington skrev:
26. jul 2021, 11:41
Jeg syntes ikke prins Knud skal blandes ind i det her. Det er i hvert fald sandsynligt at det er efternavnebror Aleksandar der har været tale om mht. Besiktas. Af en eller anden grund har flere blandet rundt på de to.
Ja, sandsynligt, hvis man ønsker at opfinde ting for at få sit indlæg til at se bedre ud. Aleksandar Prijovic var aktuel for Besiktas i januar-vinduet 2020 - de første rygter om Besiktas-interesse for Vladimir Prijovic kom i sommervinduet 2020 - jeg tænker ikke lokale Beograd-medier er så dumme, at de ikke kan kende forskel på en af landets gode angribere, og så et ungt forsvarstalent fra Røde Stjerne.

Blic, der også kørte historien, har samme ejer som Røde Stjerne og derfor altid adgang til en masse information.
Lad være med at skyde mig den slags motiver i skoene tak. Og ja, jeg tror vitterligt ikke at en lokal SoMe medarbejder aner noget som helst on en udlejet spiller der er kilometer fra noget der ligner førstehold. Så der kan sagtens være forviklinger.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 12:23

Brodernumsi skrev:
26. jul 2021, 12:17
Det er hans tredje transfervindue, han har ikke hentet en eneste spiller til top-4. Det er på tide, vi spørger os selv, om han er den rigtige.
Og han har stort set ingen penge brugt i de to første transfervinduer.

Klubber skifter ikke sportschefer hvert andet år - de er ansat til at føre langsigtede strategier ud i livet. Gaarde blev fyret, fordi han var blottet for ambitioner og i øvrigt kørt fast i jobbet.

Jeg tror roligt du kan regne med at Inge sidder en del år endnu.

Men igen, kom gerne med forslag til kapaciteter der kan gøre en forskel, og har samme eller bedre meritter på talentudvikling (som er AaB's helt store prioritet) og spillersalg. Det kribler i mig for at høre dem.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 12:24

Buzz Killington skrev:
26. jul 2021, 12:23
Lad være med at skyde mig den slags motiver i skoene tak. Og ja, jeg tror vitterligt ikke at en lokal SoMe medarbejder aner noget som helst on en udlejet spiller der er kilometer fra noget der ligner førstehold. Så der kan sagtens være forviklinger.
Lokal SoMe-medarbejder? 2 store sportsaviser, hvoraf den ene hænger uløseligt sammen med Røde Stjerne, rapporterede om det. Det er vist ikke "en lokal SoMe-medarbejder". Bliv du bare ved med at padle, Buzz.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 26. jul 2021, 12:25

Brodernumsi skrev:
26. jul 2021, 12:17
Himmerland skrev:
26. jul 2021, 08:49
Får så lange boller, nå jeg skal blive ved med at læse den skjulte udskamning af IAO fordi han ikke får handlet det vi mangler.
INGEN HANDLER PT. Vinduet er åben i mere end en mdr. endnu, så alle venter, hvis det var så simpelt, er jeg sikker på vores danske hold der deltager i europæisk turneringer havde handlet, spec. dem er har solgt vigtigste profiler, og de har endda 4-10 gange så meget som IAO til at handle for.

Gi nu IAO tid, og så glæd os over at ligaen er total åben, og alle hold pt. kan indhentes med bare en go kamp. 🤷‍♂️
Det er hans tredje transfervindue, han har ikke hentet en eneste spiller til top-4. Det er på tide, vi spørger os selv, om han er den rigtige.
Jo, Hiljemark. En top 2-spiller i ligaen. Desværre lykkedes det ikke, men en chance, AaB er nødt til at tage, da man ellers ikke kan få den slags spillere.
Ædruelighedens stemme

Låst