AaB'ere på diverse landshold
-
- Administrator
Re: AaB'ere på diverse landshold
Nå, folkens.
Nu har I fået lov at tage den tilpas off topic. Tilbage på rette spor, og så kan I evt. diskutere videre i en helt anden tråd.
Nu har I fået lov at tage den tilpas off topic. Tilbage på rette spor, og så kan I evt. diskutere videre i en helt anden tråd.
-
- 2. div
- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Vores Nordmarkedonske ven har lige scoret ude mod armenien
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
https://mobil.bold.dk/video/624326/PohlErDenNyeAugo skrev: ↑11. nov 2021, 18:27Vores Nordmarkedonske ven har lige scoret ude mod armenien
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Oliver Ross starter inde for Danmark i kampen mod Tyskland (u18)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Fedt! Hvor følger du med henne? Synes ikke kampen er tydelig på min livescore, og har heller ikke fundet noget på dbu's twitter
EDIT: Kan se, at de opdaterer i Facebook kommentarerne
https://www.facebook.com/Landsholdsfodb ... 718170959/
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Mæhle har da efterhånden gjort sig fortjent til Risgårds sang.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Ret vildt med den kontrast der er på klub og landshold. I Atalanta er Mæhle ret usynlig når han er i startopstillingen mens han på landsholdet er meget iøjnefaldende, det er imponerende så meget han bidrager offensivt på landsholdet. Defensivt har han stadigvæk problemer
Fedt at trajkovski har fået en del spille minutter i de to kampe her og at nordmakedonien er kvalificeret til plat off.
Jeg synes det er brandærgerligt at vi ikke kan finde plads til ham i start 11.
Der er ingen tvivl om at manden er en super dygtig spiller men hvad fanden er der galt. Er det som jeg frygtede fra start hans manglende motivation og klassiske lejespiller problem. Eller passer han bare ikke ind i vores system.
Der er ingen tvivl om at manden er en super dygtig spiller men hvad fanden er der galt. Er det som jeg frygtede fra start hans manglende motivation og klassiske lejespiller problem. Eller passer han bare ikke ind i vores system.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Problemet er vel, at han ikke har vist noget som helst i kampene. Og hvis han har kvaliteterne, så burde han kunne passe ind.
Så det falder vel tilbage på ham.
Men forhåbentlig bliver det vel bedre med tiden. Har ikke set ham spille på landsholdet, men en eller anden form for kvalitet må han jo vise der.
Så det falder vel tilbage på ham.
Men forhåbentlig bliver det vel bedre med tiden. Har ikke set ham spille på landsholdet, men en eller anden form for kvalitet må han jo vise der.
Det har jo noget med holdets spillestil at gøre. Han har en meget mere fri rolle på landsholdet end i Atalanta. Og på landsholdet er der nogle fra midtbanen, der dækker af, når han går med frem. Det har de ikke hørt om i Italien.Aalborg frederikshavner skrev: ↑13. nov 2021, 07:54Ret vildt med den kontrast der er på klub og landshold. I Atalanta er Mæhle ret usynlig når han er i startopstillingen mens han på landsholdet er meget iøjnefaldende, det er imponerende så meget han bidrager offensivt på landsholdet. Defensivt har han stadigvæk problemer
Jah, det er den positive vinkel. Den negative vinkel er at han ikke er god nok individuelt.Lomaha skrev: ↑15. nov 2021, 15:26Det har jo noget med holdets spillestil at gøre. Han har en meget mere fri rolle på landsholdet end i Atalanta. Og på landsholdet er der nogle fra midtbanen, der dækker af, når han går med frem. Det har de ikke hørt om i Italien.Aalborg frederikshavner skrev: ↑13. nov 2021, 07:54Ret vildt med den kontrast der er på klub og landshold. I Atalanta er Mæhle ret usynlig når han er i startopstillingen mens han på landsholdet er meget iøjnefaldende, det er imponerende så meget han bidrager offensivt på landsholdet. Defensivt har han stadigvæk problemer
I Atalanta er det et problem at han ikke kan begå sig 1-mod-1 hverken offensivt eller defensivt. Han skal sættes op i helt fri position og skal helst have opbakning når han forsvarer. Det får han på landsholdet og så er han formidabel - men det er meget sjældent at spillere får succes i italiensk fodbold hvis ikke de kan klare sig 1-mod-1. Jeg synes dog Mæhle har taget nogle rigtig fine skridt og han kan sagtens blive en profil i Atalanta.
Den bedste sammenligning er måske Dennis Rommedahl. Han kunne dårligt nok begå sig i Superligaen 1-mod-1, men på et godt kollektiv kunne hans fart og timing udnyttes til stor effekt, som vi så det i PSV og for Danmark.
Jeg er ikke imponeret over Trajkovski og synes ikke just han ligner en der brænder for at være her eller en der har kvaliteten.Maglau skrev: ↑15. nov 2021, 10:05Fedt at trajkovski har fået en del spille minutter i de to kampe her og at nordmakedonien er kvalificeret til plat off.
Skal jeg tage ham lidt i forsvar tror jeg dog også, at han er fejlcastet på den måde, at han mest ligner en offensiv midtbanesppiler og dem har vi masser af.
Vi har Lucas som selvfølgelig er ude lige nu, Fossum som er bedst på den plads, Rufo som har været brugbar i nogle kampe, Kusk som også er mere offensiv midt/kant end angriber og Prip som er samme historie som Kusk. Jeg synes dog et generelt problem i vores offensiv også er, at vi mangler opspilspunkter i nogle kampe når vi reelt set kun har 2½ forrest og wingbacks fra andet geled så der er også noget strukturelt, som jeg tror hæmmer dem alle.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Det jeg har set af trajkovski på landsholdet er han rigeligt god til at starte på hvilket som helst superliga hold. Men det fungerer ikke hos os der brænder han ingenting af og derfor er spørgsmålet om det er motivationen eller systemetJakobsen skrev: ↑15. nov 2021, 17:25Jeg er ikke imponeret over Trajkovski og synes ikke just han ligner en der brænder for at være her eller en der har kvaliteten.Maglau skrev: ↑15. nov 2021, 10:05Fedt at trajkovski har fået en del spille minutter i de to kampe her og at nordmakedonien er kvalificeret til plat off.
Skal jeg tage ham lidt i forsvar tror jeg dog også, at han er fejlcastet på den måde, at han mest ligner en offensiv midtbanesppiler og dem har vi masser af.
Vi har Lucas som selvfølgelig er ude lige nu, Fossum som er bedst på den plads, Rufo som har været brugbar i nogle kampe, Kusk som også er mere offensiv midt/kant end angriber og Prip som er samme historie som Kusk. Jeg synes dog et generelt problem i vores offensiv også er, at vi mangler opspilspunkter i nogle kampe når vi reelt set kun har 2½ forrest og wingbacks fra andet geled så der er også noget strukturelt, som jeg tror hæmmer dem alle.
Under alle omstændigheder bør han skippes afsted igen til jul - mm Mallorca betaler fuld løn hvilket jeg tvivler på så er han stadig alt for dyr at have siddende på bænken. De penge kan bruges på banen.
AaB - BIF 13/4 2014
Hvis han var så god en spiller, så vil jeg vove at påstå at man kunne se det, selvom han ikke helt passede ind i systemet. Vi har ikke set noget som helst fra ham, end ikke i glimt. Så har man i stedet prøvet at undskylde det med manglende form, men vi snakker altså om en spiller der har været her i flere måneder, og som i øvrigt spillede EM i sommers. Jeg synes det lyder tyndt.Maglau skrev: ↑15. nov 2021, 18:22
Det jeg har set af trajkovski på landsholdet er han rigeligt god til at starte på hvilket som helst superliga hold. Men det fungerer ikke hos os der brænder han ingenting af og derfor er spørgsmålet om det er motivationen eller systemet
Under alle omstændigheder bør han skippes afsted igen til jul - mm Mallorca betaler fuld løn hvilket jeg tvivler på så er han stadig alt for dyr at have siddende på bænken. De penge kan bruges på banen.
Med det CV han har, så der ingen tvivl om at han i hvert fald på et tidspunkt har været en fin spiller, og da jeg ikke har set ham i landskampene, må jeg tage dine ord for gode. Jeg skal ikke kunne sige hvad der er galt, men jeg tror ikke på hverken system eller form, så hælder jeg mere til, at hans niveau er langt fra hvad det har været, krydret med at han ikke er her med 100% dedikation.
Så med mindre man i AaB er stålfaste i troen på, at man kan se en helt anden udgave af ham i foråret, så er jeg helt enig i at han bør sendes retur hvis muligt... og så kunne vi få den forstærkning på midtbanen, som vi helt tydeligt mangler.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det kan kun være motivationen for på landsholdet gør han det glimrende og de kampe jeg har set ligger efter vi har signet ham.Hanga skrev: ↑15. nov 2021, 19:11Hvis han var så god en spiller, så vil jeg vove at påstå at man kunne se det, selvom han ikke helt passede ind i systemet. Vi har ikke set noget som helst fra ham, end ikke i glimt. Så har man i stedet prøvet at undskylde det med manglende form, men vi snakker altså om en spiller der har været her i flere måneder, og som i øvrigt spillede EM i sommers. Jeg synes det lyder tyndt.Maglau skrev: ↑15. nov 2021, 18:22
Det jeg har set af trajkovski på landsholdet er han rigeligt god til at starte på hvilket som helst superliga hold. Men det fungerer ikke hos os der brænder han ingenting af og derfor er spørgsmålet om det er motivationen eller systemet
Med det CV han har, så der ingen tvivl om at han i hvert fald på et tidspunkt har været en fin spiller, og da jeg ikke har set ham i landskampene, må jeg tage dine ord for gode. Jeg skal ikke kunne sige hvad der er galt, men jeg tror ikke på hverken system eller form, så hælder jeg mere til, at hans niveau er langt fra hvad det har været, krydret med at han ikke er her med 100% dedikation.
Så med mindre man i AaB er stålfaste i troen på, at man kan se en helt anden udgave af ham i foråret, så er jeg helt enig i at han bør sendes retur hvis muligt... og så kunne vi få den forstærkning på midtbanen, som vi helt tydeligt mangler.
Hvis de rygter om minimum 1 mio euro om året i løn holder stik og som er absolut plausibelt er det næsten underordnet hvor lille en del vi betaler - så det stadig en hel del for en reservespiller.
AaB - BIF 13/4 2014
Jeg vil hellere have beholdt Samuelsen. Han viste i det mindste i glimt øjeblikke hvor det så rigtigt godt ud.Hanga skrev: ↑15. nov 2021, 19:11Hvis han var så god en spiller, så vil jeg vove at påstå at man kunne se det, selvom han ikke helt passede ind i systemet. Vi har ikke set noget som helst fra ham, end ikke i glimt. Så har man i stedet prøvet at undskylde det med manglende form, men vi snakker altså om en spiller der har været her i flere måneder, og som i øvrigt spillede EM i sommers. Jeg synes det lyder tyndt.Maglau skrev: ↑15. nov 2021, 18:22
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Nej. Nej det gjorde han ikke. At lave lækre indendørs-driblinger i ufarlige situationer viser ikke noget som helst.gravballe skrev: ↑15. nov 2021, 20:51Jeg vil hellere have beholdt Samuelsen. Han viste i det mindste i glimt øjeblikke hvor det så rigtigt godt ud.Hanga skrev: ↑15. nov 2021, 19:11Hvis han var så god en spiller, så vil jeg vove at påstå at man kunne se det, selvom han ikke helt passede ind i systemet. Vi har ikke set noget som helst fra ham, end ikke i glimt. Så har man i stedet prøvet at undskylde det med manglende form, men vi snakker altså om en spiller der har været her i flere måneder, og som i øvrigt spillede EM i sommers. Jeg synes det lyder tyndt.Maglau skrev: ↑15. nov 2021, 18:22
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Han lavede nu altså noget mere end det. Blandt andet nogle lækre afleværinger som lå kniv skarpt.Gnu skrev: ↑15. nov 2021, 22:47Nej. Nej det gjorde han ikke. At lave lækre indendørs-driblinger i ufarlige situationer viser ikke noget som helst.gravballe skrev: ↑15. nov 2021, 20:51Jeg vil hellere have beholdt Samuelsen. Han viste i det mindste i glimt øjeblikke hvor det så rigtigt godt ud.Hanga skrev: ↑15. nov 2021, 19:11Hvis han var så god en spiller, så vil jeg vove at påstå at man kunne se det, selvom han ikke helt passede ind i systemet. Vi har ikke set noget som helst fra ham, end ikke i glimt. Så har man i stedet prøvet at undskylde det med manglende form, men vi snakker altså om en spiller der har været her i flere måneder, og som i øvrigt spillede EM i sommers. Jeg synes det lyder tyndt.Maglau skrev: ↑15. nov 2021, 18:22
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Det førte bare aldrig til noget, og så kan det være ligegyldigt. Intet slutprodukt og alt, alt for langsom til superligaen.gravballe skrev: ↑16. nov 2021, 11:00Han lavede nu altså noget mere end det. Blandt andet nogle lækre afleværinger som lå kniv skarpt.Gnu skrev: ↑15. nov 2021, 22:47Nej. Nej det gjorde han ikke. At lave lækre indendørs-driblinger i ufarlige situationer viser ikke noget som helst.gravballe skrev: ↑15. nov 2021, 20:51Jeg vil hellere have beholdt Samuelsen. Han viste i det mindste i glimt øjeblikke hvor det så rigtigt godt ud.Hanga skrev: ↑15. nov 2021, 19:11Hvis han var så god en spiller, så vil jeg vove at påstå at man kunne se det, selvom han ikke helt passede ind i systemet. Vi har ikke set noget som helst fra ham, end ikke i glimt. Så har man i stedet prøvet at undskylde det med manglende form, men vi snakker altså om en spiller der har været her i flere måneder, og som i øvrigt spillede EM i sommers. Jeg synes det lyder tyndt.Maglau skrev: ↑15. nov 2021, 18:22
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."