AaB-Sønderjyske 30-03-2024
Re: AaB-Sønderjyske 30-03-2024
Jeg håber på 3-4-3.
Otoa skal ikke spille back og Widell skal spille længere fremme hvor han rent faktisk er god.
Posavec
Kramer - Thelander - Otoa
Jørgensen - Bomholt - Højholt - Caballo
Widell - Jørgensen - Adedeji
Otoa skal ikke spille back og Widell skal spille længere fremme hvor han rent faktisk er god.
Posavec
[/quote]
Tror at henius virkelig kunne blive god med de to hurtige kanter vi har nu, men træneren kigger nok ikke Helles vej desværre, det må være svært med en træner der hele tiden blander kortene så spillerene ikke får kontinuitetFlæskeFrank skrev: ↑30. mar 2024, 08:58Hvis Mathias Jørgensen vil være topscorer i ligaen, skal han nok putte en ind her.
Spændende om Bakiz, Ross eller Helenius starter på top.
Intet nyt system tak.
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES
Nej, nej og atter nej. Der skal ikke sadles om endnu en gang. Nu er man i gang med at implementere noget og så må man stå på det og det er jo ikke fordi det var klasser bedre da vi spillede 3-4-3troelsh skrev:Jeg håber på 3-4-3.
Posavec
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
-
- Allstar
Tror at henius virkelig kunne blive god med de to hurtige kanter vi har nu, men træneren kigger nok ikke Helles vej desværre, det må være svært med en træner der hele tiden blander kortene så spillerene ikke får kontinuitetFlæskeFrank skrev: ↑30. mar 2024, 08:58Hvis Mathias Jørgensen vil være topscorer i ligaen, skal han nok putte en ind her.
Intet nyt system tak.
[/quote]
Enig, det gad jeg også meget gerne se. Også, fordi han er god til at lægge den af, så de to kanter kan knalde til den.
Ædruelighedens stemme
Intet nyt system tak.
[/quote]
Lige nu får han ikke spilletid, fordi han er skadet og har været det siden forårssæsonens start.
Lige nu får han ikke spilletid, fordi han er skadet og har været det siden forårssæsonens start.[/quote]Raptorr skrev:Tror at henius virkelig kunne blive god med de to hurtige kanter vi har nu, men træneren kigger nok ikke Helles vej desværre, det må være svært med en træner der hele tiden blander kortene så spillerene ikke får kontinuitetFlæskeFrank skrev: ↑30. mar 2024, 08:58Hvis Mathias Jørgensen vil være topscorer i ligaen, skal han nok putte en ind her.
Intet nyt system tak.
Skulle han ikke være klar igen efter landskamps pausen?
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Diagne, perez og Møller på bænken…
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Kramer er blevet skadet…
Hvad med Otoa, er han også blevet skadet?
Det ligner Arnorsson ved siden af Thelander i stedet for skadet Kramer. Desværre er Otoa også fortsat ude, og Helenius må vi fortsat se langt efter.. Havde helt glemt at vi havde lejet ham Perez.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Otoa har været ude i noget tid med en fiber. Kommer nok først tilbage i slutningen af sæsonen desværre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det er godt nok en skrøbelig defensiv.
Ask og Widell fylder intet defensivt på den midtbane.
Vi skal nok op og lave 3-4 mål hvis vi skal have noget med i dag.
De gode gutter på Vesttribunen har indført en ny sang. Er der en herinde der evt. har teksten?
Jeg forstår simpelthen ikke, at man kan blive ved med at komme så passivt ud. Og så endda på hjemmebane.
Boldbesiddelse: 22-78!
Boldbesiddelse: 22-78!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Har vi haft mere end et par sekunders boldbesiddelse på deres banehalvdel (ja måske i det hele taget). Helt væk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ingen gaver fra dommeren.. Nøøøøøj man ser uheldig ud, når man misser klart frispark til AaB, og så giver tyndt den anden vej..
Men samme latterlig indstilling/spænding som vi ser gang på gang fra holdet..
Synes han stiller det helt rigtige hold, når nu oprykningen er hjemme..
Men indstillingen og tændingen falder direkte på træneren..
Pinligt at se på..
Men samme latterlig indstilling/spænding som vi ser gang på gang fra holdet..
Synes han stiller det helt rigtige hold, når nu oprykningen er hjemme..
Men indstillingen og tændingen falder direkte på træneren..
Pinligt at se på..
Jeg er ved at skide i bukserne over, at det er Ask der falder ned og skal føre den frem når vi spiller ud fra målmanden. Det kommer til at gå galt.
Man kan jo håbe at den manglende udvikling i spillet får tyskerne til at lede efter en ny cheftræner, også selvom det koster tre års kontrakt til Hilje..
Der var vi i øvrigt heldige med ikke at være bagud. Overliggeren redder.
Der var vi i øvrigt heldige med ikke at være bagud. Overliggeren redder.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at lade være med at dømme straffespark der, og ikke give gult..
Enten eller dommer..
Enten eller dommer..