Hobro IK - AaB
Re: Hobro IK - AaB
Hahaha. Nordjyllands brasilianere.
Håber ikke Elfsborg har set kampen.
Håber ikke Elfsborg har set kampen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Wow .. hvad skal man sige
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
Re: Hobro IK -
I øvrigt skal Kasper Jørgensen nok være glad for at Hobro scorede. Den der tackling lignede et rødt kort.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Det behøver vi virkelig heller ikke.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
FLOT
Men lad os da beholde de Boer på mål
Vi har aldrig været så usikre
Pinligt
Men lad os da beholde de Boer på mål
Vi har aldrig været så usikre
Pinligt
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Altså det hold Hobro stiller med... Uden forstærkninger er de klare nedrykningsfavoritter i næste sæson
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- YentotreKaffe
- 2. div
Hvor kom de ekstra minutter fra til sidst? H
De scorer i 1 minut over tiden
Uanset er det ringe at vi ikke dækker op. Hobro havde ingenting og scorer 2 på nogle koks til sidst. Men så er Hobros sæson reddet
Uanset er det ringe at vi ikke dækker op. Hobro havde ingenting og scorer 2 på nogle koks til sidst. Men så er Hobros sæson reddet
Vi har altså ikke de rette ledere på det hold. Så kan man se på, hvem der har alderen og/eller kampene til at burde være ledere, og begynde at rydde op dér.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Og synes du vi vandrede i chancer? Nej, uafgjort havde været er fair resultat, og det er satme ringe med tanke på, at det er et hold af fyraftenspoffer vi spiller imod.YentotreKaffe skrev: ↑12. apr 2024, 20:39Hvor kom de ekstra minutter fra til sidst? H
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Jeg er ligeglad med om Posavec har stjålet fra kassen eller knaldet Hiljemarks kone, i næste kamp skal han tilbage i mål, det er simpelthen ikke klubben værdigt at have en mand på mål, der ligeså kunne være samlet op på den nærmeste bodega.
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Med de koks vi laver var det fuld fortjent..uafgjort havde været fair.YentotreKaffe skrev: ↑12. apr 2024, 20:39Hvor kom de ekstra minutter fra til sidst? H
Vi er virkelig ringe pt!! Hiljemark skal simpelhen ik styre os i superligaen.
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
Vi ses Hilje! Hvordan er det muligt at spille så dårlig fodbold?
Jeg er simpelthen rystet over at man kan spille SÅ ringe en kamp, komme foran i 87' minut, og så på en eller anden måde formå at formøble det hele mod en svag modstander der ikke havde en eneste reel målchance indtil overtiden Utroligt at man formår at finde nye niveauer af elendighed.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Endnu en elendig gang fodbold, som oftest under Hiljemark. Godt at Hiljemark snart er fortid. Posavec skal tilbage på mål.