det tror jeg ikke han gør
Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
Tror skmpelhen ikke truppen var klar til så drastiske ændringer efter to trænere allerede inden Cifuentes. Der tilmed spillede på to forskellige måder.Pastorius skrev: ↑12. apr 2021, 21:07Spillet er jo ikke godt, men i de sidste 5 kampe har vi jo to point i snit. Det er absolut godkendt. Så må spillet komme med senere.Ibiza Polar skrev: ↑12. apr 2021, 21:02Hvis Cifuentes skal lykkes er de simpelthen nødt til at få rettet ind derude. Han skal naturligvis have lov at spille, som han ønsker at spille, eller også skal han videre. Hvis der er et gram sandhed i at andre bestemmer, hvad gameplanen skal være, så har man jo givet op på forhånd.
Lad ham sejre eller fejle med sin egen stil, eller find en anden.
Enten eller.
Det er fair nok at man vender tilbage og får nogle point og får styr på sæsonen.
Sommerpausen skal være vendepunktet for det her projekt. Og gerne med Lucas og Hiljemark som base. Det skal man simpelhen tro på.
Reference til Poul Hansen, der konsekvent kalder Jacob Rinne for Jens.
Nej han famler. MC bliver ikke fyret med mindre spillerne kræver ham fyret eller der sker en total ned smeltning
-
Klitgaard89
- Drenge

- Favoritspiller: Søren Andersen
Ja, det må være en stor omvæltning for AaB-drengene og den slags tager tid. Jeg synes der var lidt af Cifuentes' udtryk i første halveg, hvor man nogle gange lykkedes med at spille bolden op nede fra. Så er der to kiksere fra Rinne og nogle lange bolde, som vi ikke lukrerer noget på.Kristian skrev: ↑12. apr 2021, 21:12Tror skmpelhen ikke truppen var klar til så drastiske ændringer efter to trænere allerede inden Cifuentes. Der tilmed spillede på to forskellige måder.Pastorius skrev: ↑12. apr 2021, 21:07Spillet er jo ikke godt, men i de sidste 5 kampe har vi jo to point i snit. Det er absolut godkendt. Så må spillet komme med senere.Ibiza Polar skrev: ↑12. apr 2021, 21:02Hvis Cifuentes skal lykkes er de simpelthen nødt til at få rettet ind derude. Han skal naturligvis have lov at spille, som han ønsker at spille, eller også skal han videre. Hvis der er et gram sandhed i at andre bestemmer, hvad gameplanen skal være, så har man jo givet op på forhånd.
Enten eller.
Det er fair nok at man vender tilbage og får nogle point og får styr på sæsonen.
Sommerpausen skal være vendepunktet for det her projekt. Og gerne med Lucas og Hiljemark som base. Det skal man simpelhen tro på.
Det må være en lang proces at finde en ny stil, men vi så nogle glimt af det nye AaB-hold i dag.
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Jeg laver en Brent post - jeg har hørt det ulmer ude på hornevej - kan vi få en mand til at melde sig som kratlusker?
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Inge virker ikke som en mand, der lader spillerne bestemme, hvem de vil trænes af.
Selvfølgelig bliver han ikke fyret - det skal gå meget galt, hvis han bliver det i efterårssæsonen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Du har dælme langt bedre øjne end jeg, den skal du alligevel ha'.Klitgaard89 skrev: ↑12. apr 2021, 21:15Ja, det må være en stor omvæltning for AaB-drengene og den slags tager tid. Jeg synes der var lidt af Cifuentes' udtryk i første halveg, hvor man nogle gange lykkedes med at spille bolden op nede fra. Så er der to kiksere fra Rinne og nogle lange bolde, som vi ikke lukrerer noget på.Kristian skrev: ↑12. apr 2021, 21:12Tror skmpelhen ikke truppen var klar til så drastiske ændringer efter to trænere allerede inden Cifuentes. Der tilmed spillede på to forskellige måder.Pastorius skrev: ↑12. apr 2021, 21:07Spillet er jo ikke godt, men i de sidste 5 kampe har vi jo to point i snit. Det er absolut godkendt. Så må spillet komme med senere.Ibiza Polar skrev: ↑12. apr 2021, 21:02Hvis Cifuentes skal lykkes er de simpelthen nødt til at få rettet ind derude. Han skal naturligvis have lov at spille, som han ønsker at spille, eller også skal han videre. Hvis der er et gram sandhed i at andre bestemmer, hvad gameplanen skal være, så har man jo givet op på forhånd.
Enten eller.
Det må være en lang proces at finde en ny stil, men vi så nogle glimt af det nye AaB-hold i dag.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Helt vildt dårlige første 30 minutter... Jeg synes faktisk vi spillede godt de sidste 10 minutter. Pedro lignede pludselig sig selv igen og viste den vilje, han udstrålede i efteråret. Vi skal trods alt heller ikke glemme, at vi har to på træværket. Og sådan helt alvorligt kunne man overveje om Palle vil være bedre end Granli i centerforsvaret????
At Marti siger der har været god energi og mange positive ting er nok det mest skræmmende jeg har hørt længe!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
men vi kan da prøve at sammenligne med carit fra lyngby. Han har da hurtigt sat et aftryk på holdet hvor der er tro på tingene. Jeg har ingen rygter om fyring. 100% er personlig holdning. og nedsmeltningen den synes jeg er der og har været der fra dag 1. Der er så mange indikationer af at det ikke fungerer. Spillere der siger at det er rart at komme tilbage til basic - rart at gøre tingene mere simpelt. En træner der nægter at ændre koncept men i nedrykningsspillet ændres konceptet så alligevel - efter samtaler med spillere og måske endda ledere - hvem ved. Men AaB sejler rundt, fuldstændig rundt. Der er ingen sammenhæng. OG så spiller de STRESSET af helvede til. han snakker om energi hele tiden. Men det er som om de overforbruger energi. og glemmer roen og glemmer at trække farten ud af spillet.
jeg kan overhovedet ikke se hvor AaB er på vej hen. og endnu værre. Kan ikke se at spillerne kan se det heller. . .
Hvordan kan Cifuentes stå og sige at han tager en masse positivt med til Aalborg.... Jeg syntes han er jammerlig til at udtale sig! Tak til Rinne for 1 point.. Håbløst!
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Cifuentes står simpelthen og erklærer sig tilfreds med vores energi og siger vi kan tage meget med hjem... okay 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Han er politisk korrekt til det yderste. Jeg er ret sikker på at spillerne ikke hører helt den samme sang til efterbehandlingen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg synes, han taler som en mand under hårdt pres. Skærende kontrast til Lyngbys træner.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Det var nok egentligt en god pointe med Palle i forsvaret i stedet for Granli. Granli har intet vist overhovedet.Klaus skrev: ↑12. apr 2021, 21:19Helt vildt dårlige første 30 minutter... Jeg synes faktisk vi spillede godt de sidste 10 minutter. Pedro lignede pludselig sig selv igen og viste den vilje, han udstrålede i efteråret. Vi skal trods alt heller ikke glemme, at vi har to på træværket. Og sådan helt alvorligt kunne man overveje om Palle vil være bedre end Granli i centerforsvaret????
Næste kamp må være med andre spillere end Granli, MC og Samuelson i startformationen. Og egentlig også gerne uden et par stykker mere, men det er jo nok at gå for vidt.
Og meget gerne med en ny mand på bænken - aldrig har nogen famlet så meget som Cifuentes.
You pay for this?
Lad nu Cifuentes få noget tid.. At vi overhovedet får point i dag, det siger altså lidt om hvordan de er sat op. Vi er sikret endnu en sæson i suppen og ligger rigtig godt til en kamp om europa.