Der er helt afgjort flere problemer i AaB end bare træneren... Men Cifuentes ligner på nuværende tidspunkt på ingen måde et godt match til AaB. Han lykkes simpelthen med ufatteligt lidt det vi gerne vil. Ligesom Søndergaard, Wieghorst eller Friis heller ikke kunne forløse AaB, men jeg synes ikke vi har sejlet så meget i kampene, som vi gør under Cifuentes. Jeg har i øvrigt ikke været begejstret ved nogen af ansættelserne, omend jeg forventede mere af Søndergaard, som dog også startede godt. At finde den rigtige træner er svært, men vi kunne gøre os selv en tjeneste ved at erkende hvad vores trup er til. Og det er ikke det vi forsøger nu... langt fra!gravballe skrev: ↑12. apr 2021, 20:40Enig der er noget helt andet galt når vi har haft disse problemer siden hesten var træner. Der er noget helt andet galt i den klub.Ibiza Polar skrev: ↑12. apr 2021, 20:38Jeg tror ikke løsningen er at fyre Cifuentes. Jeg aner ikke, om han er den rette, men jeg synes bare, det er tydeligt, at truppen har massive mangler ift. den vision, som Friis/Cifuentes, Krogh og Inge har nedfældet.
Det tekniske niveau er simpelthen for lavt og mentaliteten virker slet ikke hård nok. Og det er både nye og gamle spillere.
Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Der kommer en fyring i indeværende sæson
Mon ikke Pallesen står med med tårer i øjene igen, og undskylder en uacceptabel præstation.
??????
Nu sparker fossum garanteret
Forkert. Der er ikke nogen plan. Spillerrådet i truppen har vist sagt til Cifuentes, de ikke gider hans plan, og har fået lov at bestemme noget andet. Som heller ikke kan kaldes en plan.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
FOSSUM!!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Kæmpe tyveri men hold da op et mål!
Hold kæft et fantastisk mål!!!
Jeg er sku ikke overbevist om vi har den rigtige træner og sportsdirektør
AaB AaB AaB AaB
-
RufusTheDog
Tak til Rinne!! Og endnu en gang Fossum med output.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Min kærlighwd forsvinder aldrig, men vi er gennemført røvringe.
Fantastisk mål af Fossum.
Fantastisk mål af Fossum.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Dejligt, at AaB's bedste markspiller i kampen fik scoret. Det hjælper åbenbart på hans kreative indslag, når landstræneren kigger med.
Nej, hvor er det vildt. Hvis ikke det var for Jens Rinne, så havde vi tabt med flere mål.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Grotesk hård skæbne for Lyngby.
Nu får Cifuentes i hvert fald sæsonen ud, og nok også de første 6-8 kampe i næste sæson.
Nu får Cifuentes i hvert fald sæsonen ud, og nok også de første 6-8 kampe i næste sæson.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Træneren er for tideligt at bedømme - men vi har helt sikkert ikke den rigtige sportsdirektør.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.