Vi burde overhovedet ikke give den opgave til 18- 19-årige spillere som ikke er klar. Komplet vanvittigt. Folk kan øffe dagen lang om eks. Børstings tekniske niveau, men det er fandme spillere med den alder, erfaring og mentalitet, vi burde satse på til det her hundeslagsmål.
Middelfart - AaB 2026 04.04
Re: Middelfart - AaB 2026 04.04
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Helt enig. Gad virkelig godt se David i AaB nu. Han må for helvede da kunne, banke noget vilje ind i de slatne klude derude.Kunji skrev: ↑4. apr 2026, 14:38Hvis de taber i dag, så må det simpelthen nærme sig en fyring for Højer. Holdet er ringe, ja. Men ikke så ringe. Der er INGEN defensiv forankring.
Der skal en ind, der kan banke noget mentalitet i det her hold, og som er mand for defensiv struktur. Jeg orker ikke det her mere.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Møller:
Det er en undladelsessynd ikke at have troværdige alternativer til Helenius og Bonde. Der render kapable duvisionsspillere rundt, der ville have elsket at få en chance i AaB.
Han kan ikke lastes for Håpness, Maarup, Børsting, Olsson og trupsammensætningen til efteråret. Måske endda lidt ros for Tiedemann, Normann og Kasaa.
Det er en undladelsessynd ikke at have troværdige alternativer til Helenius og Bonde. Der render kapable duvisionsspillere rundt, der ville have elsket at få en chance i AaB.
Han kan ikke lastes for Håpness, Maarup, Børsting, Olsson og trupsammensætningen til efteråret. Måske endda lidt ros for Tiedemann, Normann og Kasaa.
Enig. Og det bør faktisk næppe være til diskussion. Uanset hvad denne sæson ender med, skal der en ny styrmand ind der kan ryste posen. Jeg ser denne kamp som sidste chance for Højer. Om de så hiver u19 træneren op, jeg græsk katolsk med..Kunji skrev: ↑4. apr 2026, 14:38Hvis de taber i dag, så må det simpelthen nærme sig en fyring for Højer. Holdet er ringe, ja. Men ikke så ringe. Der er INGEN defensiv forankring.
Der skal en ind, der kan banke noget mentalitet i det her hold, og som er mand for defensiv struktur. Jeg orker ikke det her mere.
Jeg ville for alt i verden gerne undgå en trænerfyring mere. Vi har brug for kontinuitet og ro på bagsmækken, og økonomisk er en fyring bare noget lort. Men det bliver sværere og sværere at argumentere for at Højer skal fortsætte. Hans bodega assistent Zinck virker heller ikke til at kunne bidrage med noget. Intet er forbedret. SÅ dårlig er truppen altså heller ikke.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Håpnes fra kanten af feltet - mindst 5 meter ved siden af mål.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Buuuuuuhhhhhhhh...
Som alt andet fra AaB i dag - håbløst.
Højer er dead man walking hvis ik man vender det her.Forza skrev: ↑4. apr 2026, 14:44Jeg ville for alt i verden gerne undgå en trænerfyring mere. Vi har brug for kontinuitet og ro på bagsmækken, og økonomisk er en fyring bare noget lort. Men det bliver sværere og sværere at argumentere for at Højer skal fortsætte. Hans bodega assistent Zinck virker heller ikke til at kunne bidrage med noget. Intet er forbedret. SÅ dårlig er truppen altså heller ikke.
Ledelsen kan jo ik sidde og forsvare overfor hinanden, at nedrykning rykker tættere og tættere på.
Altså helt seriøst, hvad fanden har de brugt den vinterpause på?? Holdet har massive huller, men taktik, startopstillinger er jo helt ved siden af, gang på gang.Kristian skrev: ↑4. apr 2026, 14:47Højer er dead man walking hvis ik man vender det her.Forza skrev: ↑4. apr 2026, 14:44Jeg ville for alt i verden gerne undgå en trænerfyring mere. Vi har brug for kontinuitet og ro på bagsmækken, og økonomisk er en fyring bare noget lort. Men det bliver sværere og sværere at argumentere for at Højer skal fortsætte. Hans bodega assistent Zinck virker heller ikke til at kunne bidrage med noget. Intet er forbedret. SÅ dårlig er truppen altså heller ikke.
Ledelsen kan jo ik sidde og forsvare overfor hinanden, at nedrykning rykker tættere og tættere på.
-
Longtimefan
- Drenge

- Favoritspiller: Nr. Ib
Højer må gøre noget i pausen. Og her taler jeg ikke om 1-2 udskiftninger. Skift nu til 3-5-2 og så kræv ild i øjnene eller ud på bænken.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Jeg er lige nøjagtig gammel nok til at huske hvordan det var i starten af 80'erne. Dengang blev det til 2 nedrykninger i træk og kun et mulehår fra at ryge videre ned i Danmarksserien. Fordi den daværende ledelse med indførelse af betalt fodbold, havde valgt at pisse på de gamle, rutinerede spillere, og kun satse på unge talenter. Lyder det velkendt?
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Burde man ikke smide Håbness på den 6’er også give Bonde en tiltrængt pause
Også skal Højer simpelthen stoppe med de back eksperimenter, endnu engang bliver de kørt over over kanterne
Det her er så pinligt det kan blive. ALT opbakning fra tilskuere, sponsorer og øvrige interessenter stopper jo lige så stille når man konsekvent er så fucking ringe til alt med en bold
Også skal Højer simpelthen stoppe med de back eksperimenter, endnu engang bliver de kørt over over kanterne
Det her er så pinligt det kan blive. ALT opbakning fra tilskuere, sponsorer og øvrige interessenter stopper jo lige så stille når man konsekvent er så fucking ringe til alt med en bold
En flok chimpanser eller en kunstig intelligens med tømmermænd kunne utvivlsomt have sammensat en bedre trup de sidste to sæsoner og leveret langt bedre regnskaber de sidste tre år end dette sammenrend fra helvede, der har kapret vores klub.
Højer virker som en sympatisk fyr, men siden han kom til, har det været tæt på umuligt at se, hvad de øver sig i hver dag på træningsbanen. Er blevet særligt udtalt efter vinterpausen - og heller ikke hjulpet på vej af en trup ude af balance.Kristian skrev: ↑4. apr 2026, 14:47Højer er dead man walking hvis ik man vender det her.Forza skrev: ↑4. apr 2026, 14:44Jeg ville for alt i verden gerne undgå en trænerfyring mere. Vi har brug for kontinuitet og ro på bagsmækken, og økonomisk er en fyring bare noget lort. Men det bliver sværere og sværere at argumentere for at Højer skal fortsætte. Hans bodega assistent Zinck virker heller ikke til at kunne bidrage med noget. Intet er forbedret. SÅ dårlig er truppen altså heller ikke.
Spørgsmålene er nok bare: 1. Har vi råd til endnu en trænerfyring? 2. Hvilken dygtig træner har lyst til at blive en del af AaB?
Forhåbentlig arbejder man ikke med et scenarie, hvor Bo Zinck skal overtage.
- MF issehoved
- 2. div

Det eneste Højere må - det er at indgive sin opsigelse, så snart kampen er færdigLongtimefan skrev: ↑4. apr 2026, 14:51Højer må gøre noget i pausen. Og her taler jeg ikke om 1-2 udskiftninger. Skift nu til 3-5-2 og så kræv ild i øjnene eller ud på bænken.
Tjah. Første halvleg slut.
Acceptabel indsats: Tiedemann, måske også Maarup.
"De prøver da i det mindste": Kubel, Adedeji, Müller, måske Olsson.
Resten ser bare skidt ud i forskellige nuancer. Det er helt åndssvagt, så ringe vi er til at forsvare, og det hænger for mig at se meget på en helt fejlplaceret Noel, en for langsomt opfattende Håpnes og en alt for ung og uprøvet Bonde. Adedeji er virkelig heller ikke nogen ørn i defensiven, men han ligger så også det længere fremme på banen. Vi mister SÅ mange dumme bolde, som folk bare kan rende ned og score på.
- Larry David
- Miniput

- Favoritspiller: Peter Rasmussen
Træneren er ikke det største problem i vores klub.Kristian skrev: ↑4. apr 2026, 14:47Højer er dead man walking hvis ik man vender det her.Forza skrev: ↑4. apr 2026, 14:44Jeg ville for alt i verden gerne undgå en trænerfyring mere. Vi har brug for kontinuitet og ro på bagsmækken, og økonomisk er en fyring bare noget lort. Men det bliver sværere og sværere at argumentere for at Højer skal fortsætte. Hans bodega assistent Zinck virker heller ikke til at kunne bidrage med noget. Intet er forbedret. SÅ dårlig er truppen altså heller ikke.
Med den historik som AaB-ledelsen (direktion, bestyrelse mv.) har, er det farligste, de kan gøre at tage nye beslutninger. Der er simpelthen for stor risiko for, at enhver ny beslutning vil være dum og blot føre AaB længere ind i mørket.
Har man ikke evnerne til kloge beslutninger, kan det klogeste være at sidde på hænderne og håbe på det bedste
Hvis man skulle lave en rangliste over fiasko-træningsvinduer, så ville dette vinter-vindue ligge meget, meget højt. AL T er jo gået galt. Svækket defensiv, svækket offensiv, ingen sammenhængskraft i midtbanen overhovedet, intet klart system, ingen spillere individuelt styrket, alle spilleres selvtillid undermineret efter 2-3 kampe, intet klart hierarki på holdet ud over Tiedemann, kort sagt: Alle bærende piller på et hold undermineret.Forza skrev: ↑4. apr 2026, 14:51Altså helt seriøst, hvad fanden har de brugt den vinterpause på?? Holdet har massive huller, men taktik, startopstillinger er jo helt ved siden af, gang på gang.Kristian skrev: ↑4. apr 2026, 14:47Højer er dead man walking hvis ik man vender det her.Forza skrev: ↑4. apr 2026, 14:44Jeg ville for alt i verden gerne undgå en trænerfyring mere. Vi har brug for kontinuitet og ro på bagsmækken, og økonomisk er en fyring bare noget lort. Men det bliver sværere og sværere at argumentere for at Højer skal fortsætte. Hans bodega assistent Zinck virker heller ikke til at kunne bidrage med noget. Intet er forbedret. SÅ dårlig er truppen altså heller ikke.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Fuldstændig enig. Chancen for at de kan ansætte en ny træner, som kan føre klubben fremad igen er minimal.Larry David skrev: ↑4. apr 2026, 14:57Træneren er ikke det største problem i vores klub.Kristian skrev: ↑4. apr 2026, 14:47Højer er dead man walking hvis ik man vender det her.Forza skrev: ↑4. apr 2026, 14:44Jeg ville for alt i verden gerne undgå en trænerfyring mere. Vi har brug for kontinuitet og ro på bagsmækken, og økonomisk er en fyring bare noget lort. Men det bliver sværere og sværere at argumentere for at Højer skal fortsætte. Hans bodega assistent Zinck virker heller ikke til at kunne bidrage med noget. Intet er forbedret. SÅ dårlig er truppen altså heller ikke.
Med den historik som AaB-ledelsen (direktion, bestyrelse mv.) har, er det farligste, de kan gøre at tage nye beslutninger. Der er simpelthen for stor risiko for, at enhver ny beslutning vil være dum og blot føre AaB længere ind i mørket.
Har man ikke evnerne til kloge beslutninger, kan det klogeste være at sidde på hænderne og håbe på det bedste![]()
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby