EfB - AaB 19.08.2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2389
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af alithebeast » 19. aug 2025, 20:34

Dommeren har til gengæld gjort det meget bedre end sidst hun dømte os.
Hader København!

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af jens fup » 19. aug 2025, 20:34

alithebeast skrev:
19. aug 2025, 20:34
Dommeren har til gengæld gjort det meget bedre end sidst hun dømte os.
Der skulle slet heller ikke ret meget til....
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af Funky » 19. aug 2025, 20:34

jens fup skrev:
19. aug 2025, 20:32
Lige nu er Esbjerg nr 1, og vi er a point med Middelfart - den oprykker, som alle eksperter har dømt til returbillet. Sammen med os, eller...
Deres mål til trods har Esbjerg altså ikke imponeret på nogen måde. Hvis de rykker op, så bliver jeg voldsomt overrasket. Helenius har stadig brændt kampens suverænt største chance.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af Funky » 19. aug 2025, 20:35

alithebeast skrev:
19. aug 2025, 20:34
Dommeren har til gengæld gjort det meget bedre end sidst hun dømte os.
Arh, meget bedre, ikke ligefrem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Bombommelom
2. div
2. div
Indlæg: 151
Tilmeldt: 25. maj 2025, 20:01
Favoritspiller: Kosten

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af Bombommelom » 19. aug 2025, 20:35

Det er håbløst det her. Der er så ufatteligt mange helt elementære fejl både offensivt og defensivt. Man skulle simpelthen ikke tro, at det var muligt for et hold af professionelle spillere, at være så dårlige til de mest simple aspekter af spillet.

Brugeravatar
andy
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aaleren

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af andy » 19. aug 2025, 20:36

Virkelig skidt at Middelfart ser ud til at hente 3 point....

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af R Rosenberg » 19. aug 2025, 20:36

Funky skrev:
19. aug 2025, 20:34
jens fup skrev:
19. aug 2025, 20:32
Lige nu er Esbjerg nr 1, og vi er a point med Middelfart - den oprykker, som alle eksperter har dømt til returbillet. Sammen med os, eller...
Deres mål til trods har Esbjerg altså ikke imponeret på nogen måde. Hvis de rykker op, så bliver jeg voldsomt overrasket. Helenius har stadig brændt kampens suverænt største chance.
Ja, Esbjerg er imponerende ringe. Det sætter så bare VfB Peters i relief.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kallerhauge
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 31. okt 2008, 14:12
Geografisk sted: 9982 Ålbæk

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af Kallerhauge » 19. aug 2025, 20:36

Den her sæson handler udelukkende om ikke at rykke ned nu. Vi har en af de svageste og mindst rutineret trupper i 1. Division. Vi har ikke vundet på hjemmebane i snart et år.

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 970
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af Popnizzen » 19. aug 2025, 20:38

Det var da udemærket forsvarsspil af Ross…. I Esbjergs felt!
„The less you care, the happier you will be.“

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1441
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af Reyad » 19. aug 2025, 20:39

Er den nogen der har fundet ud af hvad Maarup kan endnu?

Helt usynlig spiller. En lige kamp synes jeg. Men vi får ikke marginalerne for tiden.

Ud med Jasson. Ind med Skovgaard.
Der er ikke andre på bænken, jeg vil have ind.

Jimmy1
2. div
2. div
Indlæg: 216
Tilmeldt: 2. jun 2022, 14:22
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af Jimmy1 » 19. aug 2025, 20:39

Helt seriøst så tror at Jasson, Mark Nielsen og Børstings afleveringsprocent i dag er under 30%

FlemmingG
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af FlemmingG » 19. aug 2025, 20:39

Dongdongwh0 skrev:
19. aug 2025, 20:32
PonySlaystation skrev:
19. aug 2025, 20:30
Vi kan stadig nå at få uafgjort. Så skal vi kun spille ca. 60 kampe mere uafgjort, så er oprykningen sikret
Ro på, det er kun 6 ud af 32 kampe iflg Pontoppi. Derudover har de andre spillet en hjemmekamp mere.
AaB er lige nu et skrækeksempel på en ekstremt dårligt ledet klub. Historisk ringe spillertrup og til trods for Pontoppis vedholdende aegumentation for det modsatte, så er AaB meget tæt på at ha udspillet deres chance for oprykning i den her sæson… jeg tror personligt vi får uhyre svært ved, at overbevise nogle profilerede spillere om at vælge os til her i slutningen af transfervinduet. Og med den nuværende trup til rådighed, så er vi ikke bedre end stillingen viser. AaB skal glemme ALT om oprykning og så istedet ha fuldt fokus på at undgå nedrykning - for helt ærligt vi er ikke bedre. Vi kan sagtens rykke ned i 2. division

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af Kunji » 19. aug 2025, 20:40

Kallerhauge skrev:
19. aug 2025, 20:36
Den her sæson handler udelukkende om ikke at rykke ned nu. Vi har en af de svageste og mindst rutineret trupper i 1. Division. Vi har ikke vundet på hjemmebane i snart et år.
Jeps. Og vi har en ejerkreds som nægter at investere de penge i klubben, som kræves for at rette op på den katastrofe, de selv har sat i søen.

Vi er blevet en taberklub, og jeg kan virkelig være i tvivl om, Møller og Højer bliver givet den tid og de ressourcer det kræver at sætte prop i og begynde at bygge på.

Vi har desperat brug for sejre.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af jens fup » 19. aug 2025, 20:40

Kallerhauge skrev:
19. aug 2025, 20:36
Den her sæson handler udelukkende om ikke at rykke ned nu. Vi har en af de svageste og mindst rutineret trupper i 1. Division. Vi har ikke vundet på hjemmebane i snart et år.
Vi skal efterhånden have udskiftet indløbs- og sejrs-musikken. Det er lysår siden vi har været "Simply The Best" og No-one bites the dust mod os.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af Funky » 19. aug 2025, 20:43

Så var Ross der endelig med noget, der lignede en kvalitets-afslutning. Kom nu for helvede.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af Funky » 19. aug 2025, 20:45

Dér virkede Olsson lige lidt uopmærksom. Fin redning af Müller.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af haghdk » 19. aug 2025, 20:45

Kunji skrev:
19. aug 2025, 20:40
Kallerhauge skrev:
19. aug 2025, 20:36
Den her sæson handler udelukkende om ikke at rykke ned nu. Vi har en af de svageste og mindst rutineret trupper i 1. Division. Vi har ikke vundet på hjemmebane i snart et år.
Jeps. Og vi har en ejerkreds som nægter at investere de penge i klubben, som kræves for at rette op på den katastrofe, de selv har sat i søen.

Vi er blevet en taberklub, og jeg kan virkelig være i tvivl om, Møller og Højer bliver givet den tid og de ressourcer det kræver at sætte prop i og begynde at bygge på.

Vi har desperat brug for sejre.
Den tyske del af ejerne er pisse hamrende ligeglad med klubben. Fuldstændig. De skal bare ha' hevet så meget ud i konsulenthonorar som overhovedet muligt. Om de gør det i 1. eller 2. division er for dem ligegyldigt.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af Patmand » 19. aug 2025, 20:46

Bombommelom skrev:
19. aug 2025, 20:44
Kunji skrev:
19. aug 2025, 20:40
Kallerhauge skrev:
19. aug 2025, 20:36
Den her sæson handler udelukkende om ikke at rykke ned nu. Vi har en af de svageste og mindst rutineret trupper i 1. Division. Vi har ikke vundet på hjemmebane i snart et år.
Jeps. Og vi har en ejerkreds som nægter at investere de penge i klubben, som kræves for at rette op på den katastrofe, de selv har sat i søen.

Vi er blevet en taberklub, og jeg kan virkelig være i tvivl om, Møller og Højer bliver givet den tid og de ressourcer det kræver at sætte prop i og begynde at bygge på.

Vi har desperat brug for sejre.
Bare rolig. Om lidt kommer Pontoppi på banen og forklarer os alle, hvorfor alt i virkeligheden går strygende, og at vi bønder bare er for ubegavede til at forstå genialiteten i SSE's ageren.
Tysken er godt i gang med at genrejse AaB. Senest med et power move der sendte Maarup fra FC Roskilde til AaB. Vi høster snart frugterne af det excellente arbejde.

Nordic
2. div
2. div
Indlæg: 144
Tilmeldt: 13. jun 2023, 15:48
Favoritspiller: Højholt

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af Nordic » 19. aug 2025, 20:47

Denne klub har godt direkte kurs mod afgrunden. De tyske ejere har virkelig røvrendt os.

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af Martino1 » 19. aug 2025, 20:47

Bombommelom skrev:
19. aug 2025, 20:44
Kunji skrev:
19. aug 2025, 20:40
Kallerhauge skrev:
19. aug 2025, 20:36
Den her sæson handler udelukkende om ikke at rykke ned nu. Vi har en af de svageste og mindst rutineret trupper i 1. Division. Vi har ikke vundet på hjemmebane i snart et år.
Jeps. Og vi har en ejerkreds som nægter at investere de penge i klubben, som kræves for at rette op på den katastrofe, de selv har sat i søen.

Vi er blevet en taberklub, og jeg kan virkelig være i tvivl om, Møller og Højer bliver givet den tid og de ressourcer det kræver at sætte prop i og begynde at bygge på.

Vi har desperat brug for sejre.
Bare rolig. Om lidt kommer Pontoppi på banen og forklarer os alle, hvorfor alt i virkeligheden går strygende, og at vi bønder bare er for ubegavede til at forstå genialiteten i SSE's ageren.
Kan vi ikke diskutere fodbold i stedet for det der børnehavepis.

Jeg håber godt nok John Møller kan lave mirakler på transfermarkedet i sin fyraftensstunder inden han tiltræder officielt.
Eneste nyindkøb der virker som en ordentlig scoutet spiller til det vi vil er Håpnes. Olsson har noget potentiale. Børsting og Maarup virker ikke indtil videre som spillere der kan noget vi ikke bare kunne have hevet op fra U19 holdet.

Besvar