EfB - AaB 19.08.2025
- alithebeast
- Allstar

- Indlæg: 2389
- Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
- Geografisk sted: Sønderholm
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Dommeren har til gengæld gjort det meget bedre end sidst hun dømte os.
Hader København!
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Der skulle slet heller ikke ret meget til....alithebeast skrev: ↑19. aug 2025, 20:34Dommeren har til gengæld gjort det meget bedre end sidst hun dømte os.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Deres mål til trods har Esbjerg altså ikke imponeret på nogen måde. Hvis de rykker op, så bliver jeg voldsomt overrasket. Helenius har stadig brændt kampens suverænt største chance.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Arh, meget bedre, ikke ligefrem.alithebeast skrev: ↑19. aug 2025, 20:34Dommeren har til gengæld gjort det meget bedre end sidst hun dømte os.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Bombommelom
- 2. div

- Indlæg: 151
- Tilmeldt: 25. maj 2025, 20:01
- Favoritspiller: Kosten
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Det er håbløst det her. Der er så ufatteligt mange helt elementære fejl både offensivt og defensivt. Man skulle simpelthen ikke tro, at det var muligt for et hold af professionelle spillere, at være så dårlige til de mest simple aspekter af spillet.
- andy
- Ynglinge

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Virkelig skidt at Middelfart ser ud til at hente 3 point....
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Ja, Esbjerg er imponerende ringe. Det sætter så bare VfB Peters i relief.
Ædruelighedens stemme
- Kallerhauge
- 2. div

- Indlæg: 111
- Tilmeldt: 31. okt 2008, 14:12
- Geografisk sted: 9982 Ålbæk
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Den her sæson handler udelukkende om ikke at rykke ned nu. Vi har en af de svageste og mindst rutineret trupper i 1. Division. Vi har ikke vundet på hjemmebane i snart et år.
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Det var da udemærket forsvarsspil af Ross…. I Esbjergs felt!
„The less you care, the happier you will be.“
-
Reyad
- Allstar

- Indlæg: 1441
- Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Er den nogen der har fundet ud af hvad Maarup kan endnu?
Helt usynlig spiller. En lige kamp synes jeg. Men vi får ikke marginalerne for tiden.
Ud med Jasson. Ind med Skovgaard.
Der er ikke andre på bænken, jeg vil have ind.
Helt usynlig spiller. En lige kamp synes jeg. Men vi får ikke marginalerne for tiden.
Ud med Jasson. Ind med Skovgaard.
Der er ikke andre på bænken, jeg vil have ind.
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Helt seriøst så tror at Jasson, Mark Nielsen og Børstings afleveringsprocent i dag er under 30%
Re: EfB - AaB 19.08.2025
AaB er lige nu et skrækeksempel på en ekstremt dårligt ledet klub. Historisk ringe spillertrup og til trods for Pontoppis vedholdende aegumentation for det modsatte, så er AaB meget tæt på at ha udspillet deres chance for oprykning i den her sæson… jeg tror personligt vi får uhyre svært ved, at overbevise nogle profilerede spillere om at vælge os til her i slutningen af transfervinduet. Og med den nuværende trup til rådighed, så er vi ikke bedre end stillingen viser. AaB skal glemme ALT om oprykning og så istedet ha fuldt fokus på at undgå nedrykning - for helt ærligt vi er ikke bedre. Vi kan sagtens rykke ned i 2. divisionDongdongwh0 skrev: ↑19. aug 2025, 20:32Ro på, det er kun 6 ud af 32 kampe iflg Pontoppi. Derudover har de andre spillet en hjemmekamp mere.PonySlaystation skrev: ↑19. aug 2025, 20:30Vi kan stadig nå at få uafgjort. Så skal vi kun spille ca. 60 kampe mere uafgjort, så er oprykningen sikret
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Jeps. Og vi har en ejerkreds som nægter at investere de penge i klubben, som kræves for at rette op på den katastrofe, de selv har sat i søen.Kallerhauge skrev: ↑19. aug 2025, 20:36Den her sæson handler udelukkende om ikke at rykke ned nu. Vi har en af de svageste og mindst rutineret trupper i 1. Division. Vi har ikke vundet på hjemmebane i snart et år.
Vi er blevet en taberklub, og jeg kan virkelig være i tvivl om, Møller og Højer bliver givet den tid og de ressourcer det kræver at sætte prop i og begynde at bygge på.
Vi har desperat brug for sejre.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Vi skal efterhånden have udskiftet indløbs- og sejrs-musikken. Det er lysår siden vi har været "Simply The Best" og No-one bites the dust mod os.Kallerhauge skrev: ↑19. aug 2025, 20:36Den her sæson handler udelukkende om ikke at rykke ned nu. Vi har en af de svageste og mindst rutineret trupper i 1. Division. Vi har ikke vundet på hjemmebane i snart et år.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Så var Ross der endelig med noget, der lignede en kvalitets-afslutning. Kom nu for helvede.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Dér virkede Olsson lige lidt uopmærksom. Fin redning af Müller.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Den tyske del af ejerne er pisse hamrende ligeglad med klubben. Fuldstændig. De skal bare ha' hevet så meget ud i konsulenthonorar som overhovedet muligt. Om de gør det i 1. eller 2. division er for dem ligegyldigt.Kunji skrev: ↑19. aug 2025, 20:40Jeps. Og vi har en ejerkreds som nægter at investere de penge i klubben, som kræves for at rette op på den katastrofe, de selv har sat i søen.Kallerhauge skrev: ↑19. aug 2025, 20:36Den her sæson handler udelukkende om ikke at rykke ned nu. Vi har en af de svageste og mindst rutineret trupper i 1. Division. Vi har ikke vundet på hjemmebane i snart et år.
Vi er blevet en taberklub, og jeg kan virkelig være i tvivl om, Møller og Højer bliver givet den tid og de ressourcer det kræver at sætte prop i og begynde at bygge på.
Vi har desperat brug for sejre.
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Tysken er godt i gang med at genrejse AaB. Senest med et power move der sendte Maarup fra FC Roskilde til AaB. Vi høster snart frugterne af det excellente arbejde.Bombommelom skrev: ↑19. aug 2025, 20:44Bare rolig. Om lidt kommer Pontoppi på banen og forklarer os alle, hvorfor alt i virkeligheden går strygende, og at vi bønder bare er for ubegavede til at forstå genialiteten i SSE's ageren.Kunji skrev: ↑19. aug 2025, 20:40Jeps. Og vi har en ejerkreds som nægter at investere de penge i klubben, som kræves for at rette op på den katastrofe, de selv har sat i søen.Kallerhauge skrev: ↑19. aug 2025, 20:36Den her sæson handler udelukkende om ikke at rykke ned nu. Vi har en af de svageste og mindst rutineret trupper i 1. Division. Vi har ikke vundet på hjemmebane i snart et år.
Vi er blevet en taberklub, og jeg kan virkelig være i tvivl om, Møller og Højer bliver givet den tid og de ressourcer det kræver at sætte prop i og begynde at bygge på.
Vi har desperat brug for sejre.
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Denne klub har godt direkte kurs mod afgrunden. De tyske ejere har virkelig røvrendt os.
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Kan vi ikke diskutere fodbold i stedet for det der børnehavepis.Bombommelom skrev: ↑19. aug 2025, 20:44Bare rolig. Om lidt kommer Pontoppi på banen og forklarer os alle, hvorfor alt i virkeligheden går strygende, og at vi bønder bare er for ubegavede til at forstå genialiteten i SSE's ageren.Kunji skrev: ↑19. aug 2025, 20:40Jeps. Og vi har en ejerkreds som nægter at investere de penge i klubben, som kræves for at rette op på den katastrofe, de selv har sat i søen.Kallerhauge skrev: ↑19. aug 2025, 20:36Den her sæson handler udelukkende om ikke at rykke ned nu. Vi har en af de svageste og mindst rutineret trupper i 1. Division. Vi har ikke vundet på hjemmebane i snart et år.
Vi er blevet en taberklub, og jeg kan virkelig være i tvivl om, Møller og Højer bliver givet den tid og de ressourcer det kræver at sætte prop i og begynde at bygge på.
Vi har desperat brug for sejre.
Jeg håber godt nok John Møller kan lave mirakler på transfermarkedet i sin fyraftensstunder inden han tiltræder officielt.
Eneste nyindkøb der virker som en ordentlig scoutet spiller til det vi vil er Håpnes. Olsson har noget potentiale. Børsting og Maarup virker ikke indtil videre som spillere der kan noget vi ikke bare kunne have hevet op fra U19 holdet.