Det er på høje tid, at vi ser Bomholt udmønte det potentiale, han er blevet tilskrevet. Jeg savner stadig at se ham sådant rigtigt brænde igennem.
EfB - AaB 19.08.2025
Re: EfB - AaB 19.08.2025
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Tjaaa han er helt klart vores bedste spiller i min optik.
....................
SKRALD
SKRALD
Han havde et godt drev eller to med bolden, og hver gang blev han bare smadret af en EFB'er. Uden konsekvenser.
Forhelvede hvor er Jasson ringe, hvorfor er han stadig inde?
Præcis. Jeg tror jeg læste herinde, at én udråbte ham til førstedivisions bedste spiller tidligere på sommeren. Så skal man generelt kunne se det i stort set alle kampe.
Ak ja…
Super. Vi kan spille resten af ugen uden at score.
Jeg synes Bomholt gør det fint, men han kommer ikke rigtigt til at skinne igennem offensivt, fordi vi simpelthen mangler kvalitet omkring ham.
Og så tæmmer vi simpelthen lige bolden i feltet til et frit spark fra to meter. Det er satme svært at være målmand i AaB.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Esbjerg er max en midter klub I 1 div men AaB er en 2 div klub... Komisk deroute
-
Alpa Chino
- Superliga

Vi rykker ned
-
PonySlaystation
- Superliga

Vi kan stadig nå at få uafgjort. Så skal vi kun spille ca. 60 kampe mere uafgjort, så er oprykningen sikret
For helvede. Det her hold er godt nok bare gennemført elendigt.
Samtidig kan vi se Horsens (!!!) lige fyre 1 mio. eur af på en ny forsvarsspiller.
Vi er lysår bagud.
Samtidig kan vi se Horsens (!!!) lige fyre 1 mio. eur af på en ny forsvarsspiller.
Vi er lysår bagud.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Haha forhelvedeDongdongwh0 skrev: ↑18. aug 2025, 14:40Ja kan de ikke rykke os ned med det samme istedet for at vi skal glo på det i slowmotion.
Det er desværre bare ringe forsvarsspil, kombineret med lidt ping-pong. Æv.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Ro på, det er kun 6 ud af 32 kampe iflg Pontoppi. Derudover har de andre spillet en hjemmekamp mere.PonySlaystation skrev: ↑19. aug 2025, 20:30Vi kan stadig nå at få uafgjort. Så skal vi kun spille ca. 60 kampe mere uafgjort, så er oprykningen sikret
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Lige nu er Esbjerg nr 1, og vi er a point med Middelfart - den oprykker, som alle eksperter har dømt til returbillet. Sammen med os, eller...
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Vi tager den lige igen:
AaB kan altså sagtens rykke ned...
Fordi truppens kvalitet er ikke til at rykke ned.. Men attituden og psyken er rendyrket 2. division..
Der har ikke været nogen rygrad i AaB i mange mange år.. Men på Hornevej har man stadigvæk en tanke om, at man er en topklub.. Og det smitter af på spillerne og har gjort i mange år..
AaB kan altså sagtens rykke ned...
Fordi truppens kvalitet er ikke til at rykke ned.. Men attituden og psyken er rendyrket 2. division..
Der har ikke været nogen rygrad i AaB i mange mange år.. Men på Hornevej har man stadigvæk en tanke om, at man er en topklub.. Og det smitter af på spillerne og har gjort i mange år..
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er så nemt at score mod os.
Det er jo en tragedie af de helt store at se sin klub ødelagt på den måde.
Det er jo en tragedie af de helt store at se sin klub ødelagt på den måde.
Ædruelighedens stemme
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Han er anfører?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby