Helenius på landsholdet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Helenius på landsholdet

Indlæg af astonvilla » 8. sep 2012, 21:37

astonvilla skrev:Undskyld. Er lidt IT Udfordret hernede. Hvem startede dk med på toppen?
Og JA - Pastorius, du gætter helt rigtigt igen!
Anyone? Help?
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 8. sep 2012, 21:38

astonvilla skrev:
astonvilla skrev:Undskyld. Er lidt IT Udfordret hernede. Hvem startede dk med på toppen?
Anyone? Help?
De startede med Nicolai Jørgensen.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 8. sep 2012, 21:38

astonvilla skrev:
Anyone? Help?
Du mener ikke seriøst, at denne tråds indhold ikke har oplyst dig?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Indlæg af YesAaBcan » 8. sep 2012, 21:39

Ja med risiko for igen at fornærmelse ham den udvandrede intelekt kyndige, så ku den chance godt have fortjent en Helenius håndtering.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Indlæg af Super Hansen » 8. sep 2012, 21:41

AllanPedersen skrev:det er jo tydeligt Helenius bliver straffet ved ikke at være blevet solgt det her vindue..

kan ikke se nogen anden grund til det, Helenius er klart bedre end både Jørgensen og Cornelius i et opbyggende spil
og mod et tjekkeisk hold der slet ikke gider forsøge at have bolden.. ville han passe perfekt..

Igen, skal AaB ikke holde sine spiller hjemme fra det Sjælandske landshold. Det må også være derfor at de spiller i Hvidt så fck spillerne kan kende hinanden.....

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Helenius på landsholdet

Indlæg af Hinrup85 » 8. sep 2012, 21:42

Og nu kommer cornelius ind

Milfix
2. div
2. div
Favoritspiller: Puyol
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Milfix » 8. sep 2012, 21:42

AllanPedersen skrev:det er jo tydeligt Helenius bliver straffet ved ikke at være blevet solgt det her vindue..

kan ikke se nogen anden grund til det, Helenius er klart bedre end både Jørgensen og Cornelius i et opbyggende spil
og mod et tjekkeisk hold der slet ikke gider forsøge at have bolden.. ville han passe perfekt..
Er desværre bange for at du har fuldstændig ret. MO stiller udelukkende hold ud fra hvor folk spiller... Hans kommentar om at Helenius var den rette til at erstatte Bendtner til dagens kamp kom også imens vinduet stadigvæk var åbent.
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Indlæg af Super Hansen » 8. sep 2012, 21:43

Super Hansen skrev:

Igen, skal AaB ikke holde sine spiller hjemme fra det Sjælandske landshold. Det må også være derfor at de spiller i Hvidt så fck spillerne kan kende hinanden.....
Så stopper det nu er Klumpen fra FCK på vej på banen....

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 8. sep 2012, 21:43

Super Hansen skrev:

Den bakker jeg op om, vi burde opfordre de jyske spiller til at stille sig til rådighed for Sverige og Erik Hamren :thumbsup:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 8. sep 2012, 21:44

En hån mod klubber udenfor København med Cornelius indhop.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 8. sep 2012, 21:44

Og så skal man høre på sådan et par båtører af nogle kommentatorer..... Især Poul Hansen har mistet de sidste hjerneceller efter han er kommet til OB....

Edit og så fik Helenius sgu ikke engang de sidste 20 minutter. Send Morten Olsen ad helvede til NU

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 8. sep 2012, 21:45

Klaus skrev:Og så skal man høre på sådan et par båtører af nogle kommentatorer..... Især Poul Hansen har mistet de sidste hjerneceller efter han er kommet til OB....

Edit og så fik Helenius sgu ikke engang de sidste 20 minutter. Send Morten Olsen ad helvede til NU
Havde han da nogen før??
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Helenius på landsholdet

Indlæg af Hinrup85 » 8. sep 2012, 21:47

Har dk brugt alle udskiftninger?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 8. sep 2012, 21:48

Fatter det slet ikke. Hvad blev der af "Helenius er bedre end Bendtner" og "Helenius er DK's bedste angriber" MO?!. Ville i den grad føle mig røvrendt hvis jeg var Helenius. Er blevet 3. valg på hvad, 4 dage? Folk kan kæfte nok så meget op om småborgermentalitet og provinsialisme men det er satme uomtvisteligt at der er meget meget kortere til landsholdet hvis man spiller øst for Storebælt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 8. sep 2012, 21:48

Cornelius ind i stedet for Jørgensen. Jamen ja, det kan da ikke være anderledes. Selvfølgelig! MO har nu benyttet TO angribere som ifølge ham selv ikke er lige så gode som Helenius. Mission "FCK=Landshold" SKAL bare lykkes!
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 8. sep 2012, 21:50

Funky skrev:
astonvilla skrev:
Anyone? Help?
Jeg har ca 4 sekunder nettid ad gangen på det her lorte hotel - så slap af din klovn!! Men tak til DotBot.
Bienvenu Bassogog!

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 8. sep 2012, 21:52

astonvilla skrev:
Funky skrev:
astonvilla skrev:
Anyone? Help?
Jeg har ca 4 sekunder nettid ad gangen på det her lorte hotel - så slap af din klovn!! Men tak til DotBot.
Skift hotel :cool:

awnaw
2. div
2. div

Indlæg af awnaw » 8. sep 2012, 21:52

Mikkelsen ind. Det er en sammensværgelse.

Billede

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 8. sep 2012, 21:53

astonvilla skrev: Jeg har ca 4 sekunder nettid ad gangen på det her lorte hotel - så slap af din klovn!! Men tak til DotBot.
Hey undskyld - jeg troede seriøst du tog p** på os. Beklager meget.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 8. sep 2012, 21:53

Dot Bot skrev:
astonvilla skrev:
Anyone? Help?
De startede med Nicolai Jørgensen.
.. Og nu er Cornelius kommet ind. Hvis jeg var Helenius, ville jeg virkelig være indebrændt lige pt.!

Besvar