Anyone? Help?astonvilla skrev:Undskyld. Er lidt IT Udfordret hernede. Hvem startede dk med på toppen?
Og JA - Pastorius, du gætter helt rigtigt igen!
Helenius på landsholdet
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Re: Helenius på landsholdet
Bienvenu Bassogog!
De startede med Nicolai Jørgensen.astonvilla skrev:Anyone? Help?astonvilla skrev:Undskyld. Er lidt IT Udfordret hernede. Hvem startede dk med på toppen?
Du mener ikke seriøst, at denne tråds indhold ikke har oplyst dig?astonvilla skrev:Anyone? Help?astonvilla skrev:Undskyld. Er lidt IT Udfordret hernede. Hvem startede dk med på toppen?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ja med risiko for igen at fornærmelse ham den udvandrede intelekt kyndige, så ku den chance godt have fortjent en Helenius håndtering.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
- Super Hansen
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
AllanPedersen skrev:det er jo tydeligt Helenius bliver straffet ved ikke at være blevet solgt det her vindue..
kan ikke se nogen anden grund til det, Helenius er klart bedre end både Jørgensen og Cornelius i et opbyggende spil
og mod et tjekkeisk hold der slet ikke gider forsøge at have bolden.. ville han passe perfekt..
Igen, skal AaB ikke holde sine spiller hjemme fra det Sjælandske landshold. Det må også være derfor at de spiller i Hvidt så fck spillerne kan kende hinanden.....
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Helenius på landsholdet
Og nu kommer cornelius ind
-
Milfix
- 2. div

- Favoritspiller: Puyol
- Geografisk sted: Aalborg
Er desværre bange for at du har fuldstændig ret. MO stiller udelukkende hold ud fra hvor folk spiller... Hans kommentar om at Helenius var den rette til at erstatte Bendtner til dagens kamp kom også imens vinduet stadigvæk var åbent.AllanPedersen skrev:det er jo tydeligt Helenius bliver straffet ved ikke at være blevet solgt det her vindue..
kan ikke se nogen anden grund til det, Helenius er klart bedre end både Jørgensen og Cornelius i et opbyggende spil
og mod et tjekkeisk hold der slet ikke gider forsøge at have bolden.. ville han passe perfekt..
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
- Super Hansen
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
Så stopper det nu er Klumpen fra FCK på vej på banen....Super Hansen skrev:AllanPedersen skrev:det er jo tydeligt Helenius bliver straffet ved ikke at være blevet solgt det her vindue..
Igen, skal AaB ikke holde sine spiller hjemme fra det Sjælandske landshold. Det må også være derfor at de spiller i Hvidt så fck spillerne kan kende hinanden.....
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Den bakker jeg op om, vi burde opfordre de jyske spiller til at stille sig til rådighed for Sverige og Erik HamrenSuper Hansen skrev:AllanPedersen skrev:det er jo tydeligt Helenius bliver straffet ved ikke at være blevet solgt det her vindue..
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
jensemand57
- Allstar

En hån mod klubber udenfor København med Cornelius indhop.
Og så skal man høre på sådan et par båtører af nogle kommentatorer..... Især Poul Hansen har mistet de sidste hjerneceller efter han er kommet til OB....
Edit og så fik Helenius sgu ikke engang de sidste 20 minutter. Send Morten Olsen ad helvede til NU
Edit og så fik Helenius sgu ikke engang de sidste 20 minutter. Send Morten Olsen ad helvede til NU
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Havde han da nogen før??Klaus skrev:Og så skal man høre på sådan et par båtører af nogle kommentatorer..... Især Poul Hansen har mistet de sidste hjerneceller efter han er kommet til OB....
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Helenius på landsholdet
Har dk brugt alle udskiftninger?
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Fatter det slet ikke. Hvad blev der af "Helenius er bedre end Bendtner" og "Helenius er DK's bedste angriber" MO?!. Ville i den grad føle mig røvrendt hvis jeg var Helenius. Er blevet 3. valg på hvad, 4 dage? Folk kan kæfte nok så meget op om småborgermentalitet og provinsialisme men det er satme uomtvisteligt at der er meget meget kortere til landsholdet hvis man spiller øst for Storebælt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Cornelius ind i stedet for Jørgensen. Jamen ja, det kan da ikke være anderledes. Selvfølgelig! MO har nu benyttet TO angribere som ifølge ham selv ikke er lige så gode som Helenius. Mission "FCK=Landshold" SKAL bare lykkes!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg har ca 4 sekunder nettid ad gangen på det her lorte hotel - så slap af din klovn!! Men tak til DotBot.Funky skrev:Du mener ikke seriøst, at denne tråds indhold ikke har oplyst dig?astonvilla skrev:Anyone? Help?astonvilla skrev:Undskyld. Er lidt IT Udfordret hernede. Hvem startede dk med på toppen?
Bienvenu Bassogog!
-
jensemand57
- Allstar

Skift hotelastonvilla skrev:Jeg har ca 4 sekunder nettid ad gangen på det her lorte hotel - så slap af din klovn!! Men tak til DotBot.Funky skrev:Du mener ikke seriøst, at denne tråds indhold ikke har oplyst dig?astonvilla skrev:Anyone? Help?astonvilla skrev:Undskyld. Er lidt IT Udfordret hernede. Hvem startede dk med på toppen?
Mikkelsen ind. Det er en sammensværgelse.

Hey undskyld - jeg troede seriøst du tog p** på os. Beklager meget.astonvilla skrev: Jeg har ca 4 sekunder nettid ad gangen på det her lorte hotel - så slap af din klovn!! Men tak til DotBot.
.. Og nu er Cornelius kommet ind. Hvis jeg var Helenius, ville jeg virkelig være indebrændt lige pt.!Dot Bot skrev:De startede med Nicolai Jørgensen.astonvilla skrev:Anyone? Help?astonvilla skrev:Undskyld. Er lidt IT Udfordret hernede. Hvem startede dk med på toppen?