Bliver det nødvendigt at sætte 3 spillere i midterforsvaret senere i kampen er jeg sikker på det bliver MC.
Kamptråd: Silkeborg IF-AaB 02/05/22 klokken 19:00
Re: Kamptråd: Silkeborg IF-AaB 02/05/22 klokken 19:00
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Lad os håbe det for Silkeborg er lige vinket offside på en scoring.white splash skrev: ↑2. maj 2022, 19:02Snakker de om at kampen måske bliver afviklet uden VAR pga strømsvigtet??
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Der kan da ikke være off side på ham der scorerHanga skrev: ↑2. maj 2022, 19:03Lad os håbe det for Silkeborg er lige vinket offside på en scoring.white splash skrev: ↑2. maj 2022, 19:02Snakker de om at kampen måske bliver afviklet uden VAR pga strømsvigtet??
AaB - BIF 13/4 2014
Sikke en start for 4 back kæden 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nej men har han der er offside ikke indflydelse på spillet?
Men elendig forsvars spil
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Det var hurtigt vi kom bagud
1 2 3 Jimmy er en mur!
Hvor er det latterligt.
Og der er mål.Hanga skrev: ↑2. maj 2022, 19:03Lad os håbe det for Silkeborg er lige vinket offside på en scoring.white splash skrev: ↑2. maj 2022, 19:02Snakker de om at kampen måske bliver afviklet uden VAR pga strømsvigtet??
Hold kæft det var ringe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Typisk AaB magter aldrig en Skid når det gælder
- KongGulerod
- Landshold

Den her kamp bliver en katastrofe…
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Vi må bare indstille os på at kæmpe for 4. pladsen. Silkeborg bliver fortjent 3’er i år.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Det her bliver sq op ad bakke
Hvor er det enormt vagt. Vi er i undertal fra vi bliver sat på deres banehalvdel…
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Rinne bevæger sig jo tydeligt efter Silkeborgspilleren som er offside og som så lader være med at tage bolden og dermed har Silkeborgspilleren i offside da indflydelse? Det kan man bare ikke se på den vinkel de viste. Men det er måske bare mig som ikke kender reglerne? 
EDIT: bedre formulering
EDIT: bedre formulering
FED START
Men den her opstilling kræver naturligvis tilvænning OG nok også En 6er i pedro - duer nok ikke med Fossum som 6er, med lucas, kusk, prip og makaric.
MEN OKAY - vi kan da ikke længere sige at vi har 6 mand bag bolden :-) haha.
SIlkeborg er spillemæssigt det bedste hold i ligaen, så ingen skam at tabe, viser bare de er længere med deres koncept, og de scorer mål på samlebånd og lukker ikke mange ind.
Dejligt at vi endelig prøver en ny opstilling MEN hårdt at undvære Thelander.
Men den her opstilling kræver naturligvis tilvænning OG nok også En 6er i pedro - duer nok ikke med Fossum som 6er, med lucas, kusk, prip og makaric.
MEN OKAY - vi kan da ikke længere sige at vi har 6 mand bag bolden :-) haha.
SIlkeborg er spillemæssigt det bedste hold i ligaen, så ingen skam at tabe, viser bare de er længere med deres koncept, og de scorer mål på samlebånd og lukker ikke mange ind.
Dejligt at vi endelig prøver en ny opstilling MEN hårdt at undvære Thelander.
Pallesen raus...
Han kan få en Paddy-plads i truppen resten af karrieren..
Men det skal simplethen stoppe med at vi har det svageste led på højre back, sæson efter sæson..
Han kan få en Paddy-plads i truppen resten af karrieren..
Men det skal simplethen stoppe med at vi har det svageste led på højre back, sæson efter sæson..
Gælder den regel stadigvæk? Mindes at det var en af de ændringer der fulgte med VAR? Er dog ikke 100% sikker.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg forstår heller ikke, den får lov at tælle. De har altså også al medvinden, SIF.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Men det er ikke et skud mod mål.. Og det er kun ved skud, hvor spilleren i offside står i synslinjen mellem mål og målmand, at der kan dømmes offside for "indflydelse på spillet" UDEN at manden i offside rører bolden..
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Det er hårdt at tænke på at vi meget vel kan være afhængig af at Fcm vinder pokalen for i det mindste at spille play off om en europæisk plads.
Som formkurven er så kan det blive rigelig svært at fastholde den nuværende 4. plads.
Som formkurven er så kan det blive rigelig svært at fastholde den nuværende 4. plads.