Jeg må for én gangs skyld sige, at jeg (muligvis) er delvis enig med frederikshavneren (hvis jeg har forstået ham rigtigt...)Maglau skrev: ↑2. maj 2022, 13:34Altså jeg tror godt jeg kan finde en 24-26 mand i og omkring AaBs trup der er langsommere i tanke og handling end Lucas og har svært ved at finde nogen der er hurtigere.FlæskeFrank skrev: ↑2. maj 2022, 13:07Det er sjældent, at der er indlæg, hvor Lucas bliver vurderet til at være for langsom i tanke og handling....Aalborg frederikshavner skrev: ↑2. maj 2022, 11:53Jeg tror Andersen vil gøre det bedre som indskifter da han virkede for langsom i tanke og handling senest mod silkeborgenserne
Så er vi vist dækket godt ind på indlægstyper.
Det er så sort at foreslå at Lucas ikke skal være med.
Der er nok ikke mange der synes, at Lucas er langsom i tanke, men i SIF-kampen så jeg nogle af de ting, som også tidligere har irriteret mig ved Lucas' spil - han varmer simpelthen bolden for meget - det er som om han tror, at han skal lave noget specielt/afgørende el.lign næsten hver gang han får bolden, i stedet for at spille det simple, og jeg tror og håber da, at vi i Lucas, Prip, Kusk og Fossum har det der skal til for at spille hurtigt forbi de fleste kæder (hvis Prip så også lige vil slippe bolden lidt hurtigere, i stedet for at kigge efter afslutningsmulighed, så snart han er over midten).
Tilbage til Lucas - jeg synes, at vi i såvel FCM- som SIF-kampen så, at der ikke er luft til meget mere end en halvleg endnu.