Jeg vil sku hellere have Bertil i mål end Müller også selvom Müller har været blandt banens bedste den sidste håndfuld kampe.Dalbjerg skrev: ↑10. apr 2026, 18:49AlbertE skrev: ↑10. apr 2026, 18:33kommentatoren sagde at det var fordi han havde gjort sig fortjent til det igennem hans træningspræstation, om det er sandt ved jeg ikke. Men ind til videre har han gjort det rigtig godt, god med fødderne og utroligt rolig.
Ja, den forklaring er ihvertfald en klassiker, hvis man ikke ønsker at sige, at ens ejer har dikteret, at den unge skal spille![]()
Nå, jaja altid godt med lidt konspirationsteorier..
HoBro-AaB 10-04. 2026
Re: HoBro-AaB
- bonanza
- Landshold

- Indlæg: 875
- Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Hold nu kæft hvor er det fryd, at den store kølle til Dietz ikke lykkedes med sit patetiske film forsøg, og Helenius løber ned og scorer på omstillingen.
Jeg synes Olsson har set god ud, han kæmper og tager duellerne. Det er klart bedre og mere roligt med Tiedemann, men Olsson skal også steppe op som leder i det forsvar nu. Han er trodsalt kun 20 år, han har grebet chancen på det seneste og skal forsætte. Træls gult han hiver inden pausen.
VI er for flagrende på midtbanen med Håpnes og Børsting, vi har brug for noget mere ro på bolden centralt. De pøler rundt.
Det gode er at vi har Kubel og John på bænken, så vi kan forhåbentligt gå helt hårdt på omstillingerne midt i anden halvleg når køllerne fra Hobro har tonsset sig trætte.
Jeg synes Olsson har set god ud, han kæmper og tager duellerne. Det er klart bedre og mere roligt med Tiedemann, men Olsson skal også steppe op som leder i det forsvar nu. Han er trodsalt kun 20 år, han har grebet chancen på det seneste og skal forsætte. Træls gult han hiver inden pausen.
VI er for flagrende på midtbanen med Håpnes og Børsting, vi har brug for noget mere ro på bolden centralt. De pøler rundt.
Det gode er at vi har Kubel og John på bænken, så vi kan forhåbentligt gå helt hårdt på omstillingerne midt i anden halvleg når køllerne fra Hobro har tonsset sig trætte.
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: HoBro-AaB
Det ville betyde at tyskerne stadig blander sig. Det tror jeg ikke på. Den simple forklaring, at han har gjort det godt til træning, er nok også den rigtige.AlbertE skrev: ↑10. apr 2026, 18:51Jeg vil sku hellere have Bertil i mål end Müller også selvom Müller har været blandt banens bedste den sidste håndfuld kampe.Dalbjerg skrev: ↑10. apr 2026, 18:49AlbertE skrev: ↑10. apr 2026, 18:33kommentatoren sagde at det var fordi han havde gjort sig fortjent til det igennem hans træningspræstation, om det er sandt ved jeg ikke. Men ind til videre har han gjort det rigtig godt, god med fødderne og utroligt rolig.
Ja, den forklaring er ihvertfald en klassiker, hvis man ikke ønsker at sige, at ens ejer har dikteret, at den unge skal spille![]()
Nå, jaja altid godt med lidt konspirationsteorier..
- bonanza
- Landshold

- Indlæg: 875
- Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Re: HoBro-AaB
At påstå andet er virkelighedsfjern. Tyskerne blander sig ikke i ting på Hornevej, de er på vej ud af klubben da de har travlt med at planlægge den totale destruktion af VVV-Venlo.haghdk skrev: ↑10. apr 2026, 18:56Det ville betyde at tyskerne stadig blander sig. Det tror jeg ikke på. Den simple forklaring, at han har gjort det godt til træning, er nok også den rigtige.AlbertE skrev: ↑10. apr 2026, 18:51Jeg vil sku hellere have Bertil i mål end Müller også selvom Müller har været blandt banens bedste den sidste håndfuld kampe.Dalbjerg skrev: ↑10. apr 2026, 18:49AlbertE skrev: ↑10. apr 2026, 18:33kommentatoren sagde at det var fordi han havde gjort sig fortjent til det igennem hans træningspræstation, om det er sandt ved jeg ikke. Men ind til videre har han gjort det rigtig godt, god med fødderne og utroligt rolig.
Ja, den forklaring er ihvertfald en klassiker, hvis man ikke ønsker at sige, at ens ejer har dikteret, at den unge skal spille![]()
Nå, jaja altid godt med lidt konspirationsteorier..
Re: HoBro-AaB
Smileys matters...bonanza skrev: ↑10. apr 2026, 18:58At påstå andet er virkelighedsfjern. Tyskerne blander sig ikke i ting på Hornevej, de er på vej ud af klubben da de har travlt med at planlægge den totale destruktion af VVV-Venlo.haghdk skrev: ↑10. apr 2026, 18:56Det ville betyde at tyskerne stadig blander sig. Det tror jeg ikke på. Den simple forklaring, at han har gjort det godt til træning, er nok også den rigtige.AlbertE skrev: ↑10. apr 2026, 18:51Jeg vil sku hellere have Bertil i mål end Müller også selvom Müller har været blandt banens bedste den sidste håndfuld kampe.Dalbjerg skrev: ↑10. apr 2026, 18:49
Ja, den forklaring er ihvertfald en klassiker, hvis man ikke ønsker at sige, at ens ejer har dikteret, at den unge skal spille![]()
Nå, jaja altid godt med lidt konspirationsteorier..
Synes det er den rigtige beslutning, fordi kampene er tæt på gratis i dette efterår efter sidste uges come back..
Derfor giver det mening at give tid til de unge som har niveauet til det..
Men den forklaring kan man ikke officielt komme ud med, og så kommer den med træningsindsats..
Den forklaring holder ikke, lige meget hvor flyvende Bertil har været.. Ingen træner skifter en keeper, som har stået solidt i 3-4 kampe, fordi den anden gør det godt i intervalspil til træning..
Men dejligt at se Bertil! Helt rigtigt at give ham nogle minutter
Re: HoBro-AaB
Hvis vi taber i dag og HB Køge som forventet vinder over Middelfart, så er der 5 point til stregen. De her kampe er IKKE gratis.Dalbjerg skrev: ↑10. apr 2026, 19:15Smileys matters...bonanza skrev: ↑10. apr 2026, 18:58At påstå andet er virkelighedsfjern. Tyskerne blander sig ikke i ting på Hornevej, de er på vej ud af klubben da de har travlt med at planlægge den totale destruktion af VVV-Venlo.haghdk skrev: ↑10. apr 2026, 18:56Det ville betyde at tyskerne stadig blander sig. Det tror jeg ikke på. Den simple forklaring, at han har gjort det godt til træning, er nok også den rigtige.AlbertE skrev: ↑10. apr 2026, 18:51Jeg vil sku hellere have Bertil i mål end Müller også selvom Müller har været blandt banens bedste den sidste håndfuld kampe.
Synes det er den rigtige beslutning, fordi kampene er tæt på gratis i dette efterår efter sidste uges come back..
Derfor giver det mening at give tid til de unge som har niveauet til det..
Men den forklaring kan man ikke officielt komme ud med, og så kommer den med træningsindsats..
Den forklaring holder ikke, lige meget hvor flyvende Bertil har været.. Ingen træner skifter en keeper, som har stået solidt i 3-4 kampe, fordi den anden gør det godt i intervalspil til træning..
Men dejligt at se Bertil! Helt rigtigt at give ham nogle minutter
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Alpa Chino
- Superliga

- Indlæg: 595
- Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Vores målmand ser bedre ud end Theo Sander
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Det kræver heller ikke meget.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: HoBro-AaB
Så er de heller ikke billigere. Hvis (guderne forbyde det) vi smider den her helt og holdent, og Køge vinder i aften, så er der kun 5 point ned til stregen. Jeg ved ikke hvordan andre har det med sådan et scenarie, men jeg ville begynde at bide negle for første gang i 35 år!Dalbjerg skrev: ↑10. apr 2026, 19:15Smileys matters...bonanza skrev: ↑10. apr 2026, 18:58At påstå andet er virkelighedsfjern. Tyskerne blander sig ikke i ting på Hornevej, de er på vej ud af klubben da de har travlt med at planlægge den totale destruktion af VVV-Venlo.haghdk skrev: ↑10. apr 2026, 18:56Det ville betyde at tyskerne stadig blander sig. Det tror jeg ikke på. Den simple forklaring, at han har gjort det godt til træning, er nok også den rigtige.AlbertE skrev: ↑10. apr 2026, 18:51Jeg vil sku hellere have Bertil i mål end Müller også selvom Müller har været blandt banens bedste den sidste håndfuld kampe.
Synes det er den rigtige beslutning, fordi kampene er tæt på gratis i dette efterår efter sidste uges come back..
Derfor giver det mening at give tid til de unge som har niveauet til det..
Men den forklaring kan man ikke officielt komme ud med, og så kommer den med træningsindsats..
Den forklaring holder ikke, lige meget hvor flyvende Bertil har været.. Ingen træner skifter en keeper, som har stået solidt i 3-4 kampe, fordi den anden gør det godt i intervalspil til træning..
Men dejligt at se Bertil! Helt rigtigt at give ham nogle minutter
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Et “kåsåå, Helenius” med endnu en kasse trænger sig på.
Det kunne være rart, hvis man også forsøgte at spille sig fri af nedrykning.
Det kunne være rart, hvis man også forsøgte at spille sig fri af nedrykning.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
synes da nok de forsøger, men vi skal jo heller ikke satse hele biksenRufusTheDog skrev: ↑10. apr 2026, 19:30Et “kåsåå, Helenius” med endnu en kasse trænger sig på.
Det kunne være rart, hvis man også forsøgte at spille sig fri af nedrykning.
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Bestemt – men endnu en basse ville nok sænke hvilepulsen til et nogenlunde sundt niveau.AlbertE skrev: ↑10. apr 2026, 19:32synes da nok de forsøger, men vi skal jo heller ikke satse hele biksenRufusTheDog skrev: ↑10. apr 2026, 19:30Et “kåsåå, Helenius” med endnu en kasse trænger sig på.
Det kunne være rart, hvis man også forsøgte at spille sig fri af nedrykning.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Absolut vi har dælme også været tæt på et par gange nu!RufusTheDog skrev: ↑10. apr 2026, 19:40Bestemt – men endnu en basse ville nok sænke hvilepulsen til et nogenlunde sundt niveau.AlbertE skrev: ↑10. apr 2026, 19:32synes da nok de forsøger, men vi skal jo heller ikke satse hele biksenRufusTheDog skrev: ↑10. apr 2026, 19:30Et “kåsåå, Helenius” med endnu en kasse trænger sig på.
Det kunne være rart, hvis man også forsøgte at spille sig fri af nedrykning.
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Det ville osse være at foretrække i stedet for at stå som en bokser ude i tovene, der kun satser på at tage alt i paraderne - man ved bare at ét heldigt stød er lig med tællingAlbertE skrev: ↑10. apr 2026, 19:42Absolut vi har dælme også været tæt på et par gange nu!RufusTheDog skrev: ↑10. apr 2026, 19:40Bestemt – men endnu en basse ville nok sænke hvilepulsen til et nogenlunde sundt niveau.AlbertE skrev: ↑10. apr 2026, 19:32synes da nok de forsøger, men vi skal jo heller ikke satse hele biksenRufusTheDog skrev: ↑10. apr 2026, 19:30Et “kåsåå, Helenius” med endnu en kasse trænger sig på.
Det kunne være rart, hvis man også forsøgte at spille sig fri af nedrykning.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Uha, det var da tæt på en Hobro-udligning. Men ellers synes jeg, vi spiller fint. Ærgerligt at Normann er ved at være helt flad, ellers havde der været mere punch i kontraerne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
nej hvor er det synd de ikke går ind!!!
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Kubel for helv..., det var godt nok lettere at sparke den i kassen end på overliggeren!!
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
-
Alpa Chino
- Superliga

- Indlæg: 595
- Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Kubel brænder en direktør
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Ellers flot oplæg af John. Kom igen, Kubel. Vi har set mere godt fra ham de sidste 20 minutter end i de forrige kampe, han har fået.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
