HoBro-AaB 10-04. 2026

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 18:51

Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 18:49
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:33
Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 18:28
Krage skrev:
10. apr 2026, 17:32
Spændende med Grønkjær på mål. Kan se Müller er på bænken så måske han blot har en lille skade eller er han blevet slået af?
Slået af er han vel ihvertfald ikke, fordi han er vel den eneste som nærmest har holdt niveau i alle kampe efter vinterpausen..

Så enten lidt skadet/syg, eller så har tyskerne sagt, at de har brug for et salgsemne, så ind med den unge..
kommentatoren sagde at det var fordi han havde gjort sig fortjent til det igennem hans træningspræstation, om det er sandt ved jeg ikke. Men ind til videre har han gjort det rigtig godt, god med fødderne og utroligt rolig.

Ja, den forklaring er ihvertfald en klassiker, hvis man ikke ønsker at sige, at ens ejer har dikteret, at den unge skal spille :P

Nå, jaja altid godt med lidt konspirationsteorier..
Jeg vil sku hellere have Bertil i mål end Müller også selvom Müller har været blandt banens bedste den sidste håndfuld kampe.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 18:52

Jimmy1 skrev:
10. apr 2026, 18:49
Børsting kæmper godt og kommer fint fra sine aktioner. Han skal også have ros når han er så udskældt
Enig, godkendt halvleg* fra ham.

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Indlæg: 875
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af bonanza » 10. apr 2026, 18:56

Hold nu kæft hvor er det fryd, at den store kølle til Dietz ikke lykkedes med sit patetiske film forsøg, og Helenius løber ned og scorer på omstillingen.

Jeg synes Olsson har set god ud, han kæmper og tager duellerne. Det er klart bedre og mere roligt med Tiedemann, men Olsson skal også steppe op som leder i det forsvar nu. Han er trodsalt kun 20 år, han har grebet chancen på det seneste og skal forsætte. Træls gult han hiver inden pausen.

VI er for flagrende på midtbanen med Håpnes og Børsting, vi har brug for noget mere ro på bolden centralt. De pøler rundt.

Det gode er at vi har Kubel og John på bænken, så vi kan forhåbentligt gå helt hårdt på omstillingerne midt i anden halvleg når køllerne fra Hobro har tonsset sig trætte.

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: HoBro-AaB

Indlæg af haghdk » 10. apr 2026, 18:56

AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:51
Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 18:49
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:33
Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 18:28
Krage skrev:
10. apr 2026, 17:32
Spændende med Grønkjær på mål. Kan se Müller er på bænken så måske han blot har en lille skade eller er han blevet slået af?
Slået af er han vel ihvertfald ikke, fordi han er vel den eneste som nærmest har holdt niveau i alle kampe efter vinterpausen..

Så enten lidt skadet/syg, eller så har tyskerne sagt, at de har brug for et salgsemne, så ind med den unge..
kommentatoren sagde at det var fordi han havde gjort sig fortjent til det igennem hans træningspræstation, om det er sandt ved jeg ikke. Men ind til videre har han gjort det rigtig godt, god med fødderne og utroligt rolig.

Ja, den forklaring er ihvertfald en klassiker, hvis man ikke ønsker at sige, at ens ejer har dikteret, at den unge skal spille :P

Nå, jaja altid godt med lidt konspirationsteorier..
Jeg vil sku hellere have Bertil i mål end Müller også selvom Müller har været blandt banens bedste den sidste håndfuld kampe.
Det ville betyde at tyskerne stadig blander sig. Det tror jeg ikke på. Den simple forklaring, at han har gjort det godt til træning, er nok også den rigtige.

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Indlæg: 875
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: HoBro-AaB

Indlæg af bonanza » 10. apr 2026, 18:58

haghdk skrev:
10. apr 2026, 18:56
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:51
Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 18:49
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:33
Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 18:28
Krage skrev:
10. apr 2026, 17:32
Spændende med Grønkjær på mål. Kan se Müller er på bænken så måske han blot har en lille skade eller er han blevet slået af?
Slået af er han vel ihvertfald ikke, fordi han er vel den eneste som nærmest har holdt niveau i alle kampe efter vinterpausen..

Så enten lidt skadet/syg, eller så har tyskerne sagt, at de har brug for et salgsemne, så ind med den unge..
kommentatoren sagde at det var fordi han havde gjort sig fortjent til det igennem hans træningspræstation, om det er sandt ved jeg ikke. Men ind til videre har han gjort det rigtig godt, god med fødderne og utroligt rolig.

Ja, den forklaring er ihvertfald en klassiker, hvis man ikke ønsker at sige, at ens ejer har dikteret, at den unge skal spille :P

Nå, jaja altid godt med lidt konspirationsteorier..
Jeg vil sku hellere have Bertil i mål end Müller også selvom Müller har været blandt banens bedste den sidste håndfuld kampe.
Det ville betyde at tyskerne stadig blander sig. Det tror jeg ikke på. Den simple forklaring, at han har gjort det godt til træning, er nok også den rigtige.
At påstå andet er virkelighedsfjern. Tyskerne blander sig ikke i ting på Hornevej, de er på vej ud af klubben da de har travlt med at planlægge den totale destruktion af VVV-Venlo.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: HoBro-AaB

Indlæg af Dalbjerg » 10. apr 2026, 19:15

bonanza skrev:
10. apr 2026, 18:58
haghdk skrev:
10. apr 2026, 18:56
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:51
Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 18:49
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:33
Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 18:28


Slået af er han vel ihvertfald ikke, fordi han er vel den eneste som nærmest har holdt niveau i alle kampe efter vinterpausen..

Så enten lidt skadet/syg, eller så har tyskerne sagt, at de har brug for et salgsemne, så ind med den unge..
kommentatoren sagde at det var fordi han havde gjort sig fortjent til det igennem hans træningspræstation, om det er sandt ved jeg ikke. Men ind til videre har han gjort det rigtig godt, god med fødderne og utroligt rolig.

Ja, den forklaring er ihvertfald en klassiker, hvis man ikke ønsker at sige, at ens ejer har dikteret, at den unge skal spille :P

Nå, jaja altid godt med lidt konspirationsteorier..
Jeg vil sku hellere have Bertil i mål end Müller også selvom Müller har været blandt banens bedste den sidste håndfuld kampe.
Det ville betyde at tyskerne stadig blander sig. Det tror jeg ikke på. Den simple forklaring, at han har gjort det godt til træning, er nok også den rigtige.
At påstå andet er virkelighedsfjern. Tyskerne blander sig ikke i ting på Hornevej, de er på vej ud af klubben da de har travlt med at planlægge den totale destruktion af VVV-Venlo.
Smileys matters...

Synes det er den rigtige beslutning, fordi kampene er tæt på gratis i dette efterår efter sidste uges come back..

Derfor giver det mening at give tid til de unge som har niveauet til det..

Men den forklaring kan man ikke officielt komme ud med, og så kommer den med træningsindsats..
Den forklaring holder ikke, lige meget hvor flyvende Bertil har været.. Ingen træner skifter en keeper, som har stået solidt i 3-4 kampe, fordi den anden gør det godt i intervalspil til træning..

Men dejligt at se Bertil! Helt rigtigt at give ham nogle minutter

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: HoBro-AaB

Indlæg af Hanga » 10. apr 2026, 19:18

Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 19:15
bonanza skrev:
10. apr 2026, 18:58
haghdk skrev:
10. apr 2026, 18:56
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:51
Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 18:49
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:33


kommentatoren sagde at det var fordi han havde gjort sig fortjent til det igennem hans træningspræstation, om det er sandt ved jeg ikke. Men ind til videre har han gjort det rigtig godt, god med fødderne og utroligt rolig.

Ja, den forklaring er ihvertfald en klassiker, hvis man ikke ønsker at sige, at ens ejer har dikteret, at den unge skal spille :P

Nå, jaja altid godt med lidt konspirationsteorier..
Jeg vil sku hellere have Bertil i mål end Müller også selvom Müller har været blandt banens bedste den sidste håndfuld kampe.
Det ville betyde at tyskerne stadig blander sig. Det tror jeg ikke på. Den simple forklaring, at han har gjort det godt til træning, er nok også den rigtige.
At påstå andet er virkelighedsfjern. Tyskerne blander sig ikke i ting på Hornevej, de er på vej ud af klubben da de har travlt med at planlægge den totale destruktion af VVV-Venlo.
Smileys matters...

Synes det er den rigtige beslutning, fordi kampene er tæt på gratis i dette efterår efter sidste uges come back..

Derfor giver det mening at give tid til de unge som har niveauet til det..

Men den forklaring kan man ikke officielt komme ud med, og så kommer den med træningsindsats..
Den forklaring holder ikke, lige meget hvor flyvende Bertil har været.. Ingen træner skifter en keeper, som har stået solidt i 3-4 kampe, fordi den anden gør det godt i intervalspil til træning..

Men dejligt at se Bertil! Helt rigtigt at give ham nogle minutter
Hvis vi taber i dag og HB Køge som forventet vinder over Middelfart, så er der 5 point til stregen. De her kampe er IKKE gratis.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Alpa Chino
Superliga
Superliga
Indlæg: 595
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Alpa Chino » 10. apr 2026, 19:18

Vores målmand ser bedre ud end Theo Sander

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Forza » 10. apr 2026, 19:19

Alpa Chino skrev:
10. apr 2026, 19:18
Vores målmand ser bedre ud end Theo Sander
Det kræver heller ikke meget.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: HoBro-AaB

Indlæg af jens fup » 10. apr 2026, 19:19

Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 19:15
bonanza skrev:
10. apr 2026, 18:58
haghdk skrev:
10. apr 2026, 18:56
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:51
Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 18:49
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:33


kommentatoren sagde at det var fordi han havde gjort sig fortjent til det igennem hans træningspræstation, om det er sandt ved jeg ikke. Men ind til videre har han gjort det rigtig godt, god med fødderne og utroligt rolig.

Ja, den forklaring er ihvertfald en klassiker, hvis man ikke ønsker at sige, at ens ejer har dikteret, at den unge skal spille :P

Nå, jaja altid godt med lidt konspirationsteorier..
Jeg vil sku hellere have Bertil i mål end Müller også selvom Müller har været blandt banens bedste den sidste håndfuld kampe.
Det ville betyde at tyskerne stadig blander sig. Det tror jeg ikke på. Den simple forklaring, at han har gjort det godt til træning, er nok også den rigtige.
At påstå andet er virkelighedsfjern. Tyskerne blander sig ikke i ting på Hornevej, de er på vej ud af klubben da de har travlt med at planlægge den totale destruktion af VVV-Venlo.
Smileys matters...

Synes det er den rigtige beslutning, fordi kampene er tæt på gratis i dette efterår efter sidste uges come back..

Derfor giver det mening at give tid til de unge som har niveauet til det..

Men den forklaring kan man ikke officielt komme ud med, og så kommer den med træningsindsats..
Den forklaring holder ikke, lige meget hvor flyvende Bertil har været.. Ingen træner skifter en keeper, som har stået solidt i 3-4 kampe, fordi den anden gør det godt i intervalspil til træning..

Men dejligt at se Bertil! Helt rigtigt at give ham nogle minutter
Så er de heller ikke billigere. Hvis (guderne forbyde det) vi smider den her helt og holdent, og Køge vinder i aften, så er der kun 5 point ned til stregen. Jeg ved ikke hvordan andre har det med sådan et scenarie, men jeg ville begynde at bide negle for første gang i 35 år!
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af RufusTheDog » 10. apr 2026, 19:30

Et “kåsåå, Helenius” med endnu en kasse trænger sig på.
Det kunne være rart, hvis man også forsøgte at spille sig fri af nedrykning.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 19:32

RufusTheDog skrev:
10. apr 2026, 19:30
Et “kåsåå, Helenius” med endnu en kasse trænger sig på.
Det kunne være rart, hvis man også forsøgte at spille sig fri af nedrykning.
synes da nok de forsøger, men vi skal jo heller ikke satse hele biksen

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af RufusTheDog » 10. apr 2026, 19:40

AlbertE skrev:
10. apr 2026, 19:32
RufusTheDog skrev:
10. apr 2026, 19:30
Et “kåsåå, Helenius” med endnu en kasse trænger sig på.
Det kunne være rart, hvis man også forsøgte at spille sig fri af nedrykning.
synes da nok de forsøger, men vi skal jo heller ikke satse hele biksen
Bestemt – men endnu en basse ville nok sænke hvilepulsen til et nogenlunde sundt niveau.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 19:42

RufusTheDog skrev:
10. apr 2026, 19:40
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 19:32
RufusTheDog skrev:
10. apr 2026, 19:30
Et “kåsåå, Helenius” med endnu en kasse trænger sig på.
Det kunne være rart, hvis man også forsøgte at spille sig fri af nedrykning.
synes da nok de forsøger, men vi skal jo heller ikke satse hele biksen
Bestemt – men endnu en basse ville nok sænke hvilepulsen til et nogenlunde sundt niveau.
Absolut vi har dælme også været tæt på et par gange nu!

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af jens fup » 10. apr 2026, 19:44

AlbertE skrev:
10. apr 2026, 19:42
RufusTheDog skrev:
10. apr 2026, 19:40
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 19:32
RufusTheDog skrev:
10. apr 2026, 19:30
Et “kåsåå, Helenius” med endnu en kasse trænger sig på.
Det kunne være rart, hvis man også forsøgte at spille sig fri af nedrykning.
synes da nok de forsøger, men vi skal jo heller ikke satse hele biksen
Bestemt – men endnu en basse ville nok sænke hvilepulsen til et nogenlunde sundt niveau.
Absolut vi har dælme også været tæt på et par gange nu!
Det ville osse være at foretrække i stedet for at stå som en bokser ude i tovene, der kun satser på at tage alt i paraderne - man ved bare at ét heldigt stød er lig med tælling
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 10. apr 2026, 19:46

Uha, det var da tæt på en Hobro-udligning. Men ellers synes jeg, vi spiller fint. Ærgerligt at Normann er ved at være helt flad, ellers havde der været mere punch i kontraerne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 19:47

nej hvor er det synd de ikke går ind!!!

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af jens fup » 10. apr 2026, 19:48

Kubel for helv..., det var godt nok lettere at sparke den i kassen end på overliggeren!!
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Alpa Chino
Superliga
Superliga
Indlæg: 595
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Alpa Chino » 10. apr 2026, 19:49

Kubel brænder en direktør

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 10. apr 2026, 19:49

jens fup skrev:
10. apr 2026, 19:48
Kubel for helv..., det var godt nok lettere at sparke den i kassen end på overliggeren!!
Ellers flot oplæg af John. Kom igen, Kubel. Vi har set mere godt fra ham de sidste 20 minutter end i de forrige kampe, han har fået.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar