AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hanga » 20. aug 2026, 17:29

Jakobsen skrev:
20. aug 2026, 11:19
Hajen skrev:
20. aug 2026, 10:49
Jakobsen skrev:
20. aug 2026, 08:48
Hanga skrev:
19. aug 2026, 21:50
Dalbjerg skrev:
19. aug 2026, 21:34
Battle of the AaB rejects i Skotland...

Jow Jow
Kasper Jørgensen var en af de mest sikre kort på holdkortet i AaB, så han kan nok ikke kategoriseres som en reject. At han har taget gode skridt efter sit skifte undrer mig ikke, for han var undervurderet af mange... Kasper Høgh derimod... Aldrig har jeg taget så meget fejl.
Det overrasker mig faktisk lige så meget Jørgensen. Jeg synes han lavede så meget lort med at smide sige og uoverlagte straffespark.
Det kunne da godt være, at han kunne hakke dem ind fra distancen, men for at være en god back skal man også kunne defensivt og holde hovedet koldt.
Det var jo tydeligt for enhver (undtagen bænken), at Kasper J skulle være brugt længere fremme på banen, eks kant i en 3-5-2 el.lign
Ingen tvivl om den del, men de straffespark han begik var jo madness og selv en offensivspiller ville vide, at de ikke skulle begås.
Han begik nogle dumme straffespark og havde også sin andel af dårlige defensive aktioner, men havde også en del gode, var ofte den der fik blokeret i sidste øjeblik osv. Som sagt, jeg synes han var undervurderet. Men ja det var da især frem ad banen at han var en nøglespiller.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar