Økonomitråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Økonomitråden

Indlæg af Rams » 15. sep 2026, 14:40

Til gengæld arbejder han til dagligt for en markedsførende producent af redningsudstyr til den maritime branche. Så let adgang til både redningskranse og brandslukningsudstyr, hvis det bliver nødvendigt .... ;)
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 15. sep 2026, 15:11

jonas386 skrev:
15. sep 2026, 14:06
Jakobsen skrev:
15. sep 2026, 13:53
R Rosenberg skrev:
15. sep 2026, 13:35
DenSataniskeHest skrev:
15. sep 2026, 12:41
nå ja ham der ikke var faglig dygtig nok til FCM......
Korrekt. Heldigvis er AaB og FCM anno 2026 også to helt forskellige galakser.
Han har dog stadig meget mere bevist fodboldfaglighed end hele SSE banden til sammen.
Og når Hitzelsperger alligevel kun har været der af navn så må det vel næsten være et upgrade.
Jeg har nok også mere tiltro til Peter Sand end den storskrydende "forsker" Kenneth Cortsen.
Virkelig? Peter Sand havde kortvarigt en træner som assistent i SønderjyskE og GF' for snart 20 år siden, og havde så fornylig en rolle som sportsdirektør i FCM hvor han blev afskediget for ikke at være fodboldfaglig nok.

Jeg håber han bliver en succes, elelr i hvert fald hjælper s med at få det, men jeg har svært ved at se hvad han kan.
Jeg ved heller ikke om jeg er på røven over ham, men han har trods alt haft et job i fodboldbranchen og tilmed hos en topklub så hans praktiske erfaring må alt andet lige trumfe hver floskelministeren fra UCN kommer med.
RAUS RAUS SSE!

SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 15. sep 2026, 15:19

Jakobsen skrev:
15. sep 2026, 15:11
jonas386 skrev:
15. sep 2026, 14:06
Jakobsen skrev:
15. sep 2026, 13:53
R Rosenberg skrev:
15. sep 2026, 13:35
DenSataniskeHest skrev:
15. sep 2026, 12:41
nå ja ham der ikke var faglig dygtig nok til FCM......
Korrekt. Heldigvis er AaB og FCM anno 2026 også to helt forskellige galakser.
Han har dog stadig meget mere bevist fodboldfaglighed end hele SSE banden til sammen.
Og når Hitzelsperger alligevel kun har været der af navn så må det vel næsten være et upgrade.
Jeg har nok også mere tiltro til Peter Sand end den storskrydende "forsker" Kenneth Cortsen.
Virkelig? Peter Sand havde kortvarigt en træner som assistent i SønderjyskE og GF' for snart 20 år siden, og havde så fornylig en rolle som sportsdirektør i FCM hvor han blev afskediget for ikke at være fodboldfaglig nok.

Jeg håber han bliver en succes, elelr i hvert fald hjælper s med at få det, men jeg har svært ved at se hvad han kan.
Jeg ved heller ikke om jeg er på røven over ham, men han har trods alt haft et job i fodboldbranchen og tilmed hos en topklub så hans praktiske erfaring må alt andet lige trumfe hver floskelministeren fra UCN kommer med.
FCM hentede ham ind, fordi de synes det kunne være interessant med noget erfaring fra det private erhvervsliv kombineret med fodboldbaggrunden. Det sidste viste sig så ikke at være tilstrækkeligt. Men igen, det er forhåbentligt noget andet i en bestyrelse, og jeg håber selvfølgelig vi får stor gavn af Peter Sand.

Jeg gad dog godt vide hvordan den connection er opstået i første omgang.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamling
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Gamling » 15. sep 2026, 15:24

Peter Sand er sikkert en flink mand og med visse kompetencer, men han er endnu en “ekspert” der bare træder ind i bestyrelsen med en pose varm luft og intet andet end lommeuld i tegnebogen. Ok et symbol på sse22 i form af hitzlberger er forsvundet fra bestyrelsen, men underliggende realia er stadig at de sidder på aktiemajoriteten og vil have en kæmpe overpris for at flytte deres røv ud af AaB.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Besvar