Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Tyskeren
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Tyskeren » 16. jan 2017, 16:12

Hovedet skrev:
Kokkefar skrev:
Buzz Killington skrev:
Kokkefar skrev:Gordinho sent hjem. Lyder ikke som om vi har tænkt os at byde på ham.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... inho-hjem/
Det siger artiklen da ikke noget om. Der står at man endnu ikke har taget en beslutning. Jeg kan ikke se hvordan bold.dk , eller rettere nordjyske som de har stjålet nyheden fra, kan tolke som de gør.
Hvis de overhovedet havde nogen interesse i ham, hvorfor skulle han så ikke være med på torsdag mod Hobro?
Men hvorfor dog også rende rundt og spilde tid på en eller anden tilfældig lykkeridder, når vi har behov for forstærkning her, der og allevegne og i øvrigt har bunker af ungdomsspillere, vi kan sætte ind som lottokuponer. Se nu at få styrket det forsvar og angreb og vel at mærke kvalitativt.

Det er sgu da pænt noller, at størstedelen af denne transfertråd går på en ligegyldig prøvespiller og mulige bud på en målmand for vores Danmarksseriehold i betragtning af, at vi både har bunker af penge og et dårligt hold.
ENIG!!! Det her virker udefra set som dybt useriøst. Fair nok at man hiver en prøvespiller op - men køb nu til startformationen og én man er sikker på kan forstærke holdet. Vi har ikke brug for flere mellem 18-24 år, vi skal bruge etableret spillere som HAR bevist sit værd i andre klubber. Vi har jo endelig pengene til at forstærke os. Som sæsonkortholder er det her ikke med til at man higer efter at få det fornyet til 17/18 sæsonen..

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 16. jan 2017, 16:25

Tyskeren skrev:
Hovedet skrev:
Kokkefar skrev:
Buzz Killington skrev:
Kokkefar skrev:Gordinho sent hjem. Lyder ikke som om vi har tænkt os at byde på ham.

Det siger artiklen da ikke noget om. Der står at man endnu ikke har taget en beslutning. Jeg kan ikke se hvordan bold.dk , eller rettere nordjyske som de har stjålet nyheden fra, kan tolke som de gør.
Hvis de overhovedet havde nogen interesse i ham, hvorfor skulle han så ikke være med på torsdag mod Hobro?
Men hvorfor dog også rende rundt og spilde tid på en eller anden tilfældig lykkeridder, når vi har behov for forstærkning her, der og allevegne og i øvrigt har bunker af ungdomsspillere, vi kan sætte ind som lottokuponer. Se nu at få styrket det forsvar og angreb og vel at mærke kvalitativt.

Det er sgu da pænt noller, at størstedelen af denne transfertråd går på en ligegyldig prøvespiller og mulige bud på en målmand for vores Danmarksseriehold i betragtning af, at vi både har bunker af penge og et dårligt hold.
ENIG!!! Det her virker udefra set som dybt useriøst. Fair nok at man hiver en prøvespiller op - men køb nu til startformationen og én man er sikker på kan forstærke holdet. Vi har ikke brug for flere mellem 18-24 år, vi skal bruge etableret spillere som HAR bevist sit værd i andre klubber. Vi har jo endelig pengene til at forstærke os. Som sæsonkortholder er det her ikke med til at man higer efter at få det fornyet til 17/18 sæsonen..
Synes netop ikke det er at spilde tiden. Det er da bare et vidnesbyrd om at der er flere bolde i luften.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 16. jan 2017, 16:49

Kokkefar skrev:
Buzz Killington skrev:

Som jeg læste nyheden i den oprindelige artikel fra Sydafrika, så var hans prøvetræning bestemt til at vare til d. 17... Så derfor. Han er desuden stadig på kontrakt i Sydafrika, så vi kan jo ikke bare beholde ham, som en anden kontraktløs spiller. Hvis man skriver med ham, kan det jo også være det først er fra sommer.
Aalborg BK 1885!

McMark
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Indlæg af McMark » 16. jan 2017, 17:04

Moses Opondo skifter til Hjørring på en et-årig: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vend ... ter-aaber/
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 16. jan 2017, 18:11

Søgaard skrev:
Kokkefar skrev:
Buzz Killington skrev:

Som jeg læste nyheden i den oprindelige artikel fra Sydafrika, så var hans prøvetræning bestemt til at vare til d. 17... Så derfor. Han er desuden stadig på kontrakt i Sydafrika, så vi kan jo ikke bare beholde ham, som en anden kontraktløs spiller. Hvis man skriver med ham, kan det jo også være det først er fra sommer.
Nordjyske-artiklen er bare så definitiv, at det lugter af, at journalisten har fået noget at vide som ikke var til referat, men til "baggrund".
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 16. jan 2017, 18:47

Martino skrev:Synes netop ikke det er at spilde tiden. Det er da bare et vidnesbyrd om at der er flere bolde i luften.
Vidnesbyrd? Altså i betydningen "bevis for"? For hvad? Der er ikke sket en skid i det her vindue, og jeg tror heller ikke vi skal sætte næsen op efter ret meget. Gaarde tænker sikkert, at Sloth og Flores stadig mangler at komme i gang (ja, det skal jeg love for), så de er at betragte som to nye signings, og Holger er man med nordjysk sindighed sikkert endnu ikke klar til at indrømme, at han er en total nulbon.

Alt hvad jeg har set indtil videre, er vidnesbyrd om nul og niks.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 16. jan 2017, 18:52

Pollack2 skrev:
Martino skrev:Synes netop ikke det er at spilde tiden. Det er da bare et vidnesbyrd om at der er flere bolde i luften.
Vidnesbyrd? Altså i betydningen "bevis for"? For hvad? Der er ikke sket en skid i det her vindue, og jeg tror heller ikke vi skal sætte næsen op efter ret meget. Gaarde tænker sikkert, at Sloth og Flores stadig mangler at komme i gang (ja, det skal jeg love for), så de er at betragte som to nye signings, og Holger er man med nordjysk sindighed sikkert endnu ikke klar til at indrømme, at han er en total nulbon.

Jeg synes det er en tendens at i de små fodboldlande, så sker der ikke en skid før til allersidst i transfervinduet - særligt ikke hvis det involverer spillere der kunne have potentiale andre steder end i DK. Selvom det ville være ideelt at få noget på plads tidligt, så tror jeg det kommer til at bliver endnu tættere på deadline, inden der sker noget fremover.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Breezer
2. div
2. div

Indlæg af Breezer » 16. jan 2017, 19:09

Pastorius skrev:
Pollack2 skrev:

Jeg synes det er en tendens at i de små fodboldlande, så sker der ikke en skid før til allersidst i transfervinduet - særligt ikke hvis det involverer spillere der kunne have potentiale andre steder end i DK. Selvom det ville være ideelt at få noget på plads tidligt, så tror jeg det kommer til at bliver endnu tættere på deadline, inden der sker noget fremover.
Generelt er den store aktivitet også mod slutningen af vinduet, især i januar. Lad os nu se hvad status er når vinduet lukker, inden krisestemningen breder sig.

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 16. jan 2017, 19:14

Pollack2 skrev:

Det er da et vidnesbyrd om at de godt kan se at forsvaret bør forstærkes, men det kræver jo der er spillere ledige som rent faktisk kan forstærke os. Ro på.
Jeg savner Winsnes

9000AA
Superliga
Superliga

Indlæg af 9000AA » 16. jan 2017, 20:39

9800 skrev:Der kommer to mand, og de er på plads.
Hvornår bliver de præsenteret??

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 16. jan 2017, 21:24

9000AA skrev:

Det havde lige været en debat, hvor folk diskuterede troværdigheden vedrørende rygter herinde. Og få øjeblikke senere skriver 9800 at der kommer to nye og de er på plads.
Som jeg også skrev dengang. Tror bare det var Pis det han skrev.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 16. jan 2017, 21:31

"No dickheads"

Forbyd Pyrus

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 16. jan 2017, 21:47

Så røg Mitrovic til SE og endda gratis..! Jeg håber Gaarde har andre end Pusic på blokken. Hvis ikke er manden ikke værdig til at være sportschef i AaB..!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 16. jan 2017, 22:15

Gaarde6 skrev:
9000AA skrev:

Det havde lige været en debat, hvor folk diskuterede troværdigheden vedrørende rygter herinde. Og få øjeblikke senere skriver 9800 at der kommer to nye og de er på plads.
Som jeg også skrev dengang. Tror bare det var Pis det han skrev.
Det er det så ikke. Jeg aner ikke, om tingene er faldet til jorden, eller om tingene lader vente på sig. Men jeg ved, at 9800 på det tidspunkt havde alt grund til at tro, at tingene var på plads. Det viser så også bare, at rygter noget skrøbeligt noget.

Men jeg kan 100% sikkert sige, at 9800 er absolut troværdig.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

aaballday
1. div
1. div

Indlæg af aaballday » 16. jan 2017, 22:17

FIDEL skrev:Så røg Mitrovic til SE og endda gratis..! Jeg håber Gaarde har andre end Pusic på blokken. Hvis ikke er manden ikke værdig til at være sportschef i AaB..!
Mitrovica? Seriøst? Gaarde skal jo ikke hente leverpostej. Med AaB's filosofi skal de indkøb, der kommer være niveauer over talenterne. Ellers er det bedre at satse på ungdommen

9000AaB
Superliga
Superliga
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Indlæg af 9000AaB » 17. jan 2017, 10:51

Er så skide træt af AaB gang på gang er så skide langsomme til at komme ind med nye spillere, når det er så vigtigt et vindue, hvis man vil i top 6......
Ved godt man skal handle rigtigt osv. men det er ikke ensbetydet med at man absolut skal være så skide langsom.

indtil videre 2 ude (Carsten og Moses) og ingen ind.....

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 17. jan 2017, 10:53

9000AaB skrev:Er så skide træt af AaB gang på gang er så skide langsomme til at komme ind med nye spillere, når det er så vigtigt et vindue, hvis man vil i top 6......
Ved godt man skal handle rigtigt osv. men det er ikke ensbetydet med at man absolut skal være så skide langsom.

Det er simpelthen for tyndt at medregne Moses som en afgang, han har ikke været i nærheden af førsteholdet .. Det er ok at være kritisk over for AaB, men skal sku også være selvkritisk ..

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 17. jan 2017, 10:58

9000AaB skrev:Er så skide træt af AaB gang på gang er så skide langsomme til at komme ind med nye spillere, når det er så vigtigt et vindue, hvis man vil i top 6......

Jeg må også tilstå, at jeg bliver svært skuffet, hvis ikke der kommer spillere af en vis kaliber ind. Her mener jeg en kvalitetsforstærkning til forsvaret og en ditto til angrebet. Med undtagelse af det berømte Duncanvindue kan jeg ikke erindre en trup, hvor behovet for forstærkning er så presserende som i år. Jeg så heller ikke det store lys i Lars Søndergaard, men har altså svært ved at se en hvilken som helst træner få magi ud af den nuværende spillertrup, som i mine øjne simpelthen bare er for tynd.

Gamen

Indlæg af Gamen » 17. jan 2017, 11:24

Grasshoppers er i økonomisk uføre, og vil lytte på tilbud på nogle af deres mere løntunge spillere. Med tanke på at Lucas slet ikke har sat det aftryk som klubben (formentlig) havde forventet da de købte ham, så kunne han måske være en spiller Gaarde skulle forhøre sig om.

N
1. div
1. div

Indlæg af N » 17. jan 2017, 11:43

FlæskeFrank skrev:
N skrev:Wieghorst har fået en gave i form af et halvt år ekstra til genopbygning.
Nej, nej og atter nej.

Genopbygning er netop ved at holde den udstukne kurs og det er top6 i denne sæson. Og den plan skal ikke udskydes.
Forklar hvorfor det er at genopbygge holdet?

Låst