ENIG!!! Det her virker udefra set som dybt useriøst. Fair nok at man hiver en prøvespiller op - men køb nu til startformationen og én man er sikker på kan forstærke holdet. Vi har ikke brug for flere mellem 18-24 år, vi skal bruge etableret spillere som HAR bevist sit værd i andre klubber. Vi har jo endelig pengene til at forstærke os. Som sæsonkortholder er det her ikke med til at man higer efter at få det fornyet til 17/18 sæsonen..Hovedet skrev:Men hvorfor dog også rende rundt og spilde tid på en eller anden tilfældig lykkeridder, når vi har behov for forstærkning her, der og allevegne og i øvrigt har bunker af ungdomsspillere, vi kan sætte ind som lottokuponer. Se nu at få styrket det forsvar og angreb og vel at mærke kvalitativt.Kokkefar skrev:Hvis de overhovedet havde nogen interesse i ham, hvorfor skulle han så ikke være med på torsdag mod Hobro?Buzz Killington skrev:Det siger artiklen da ikke noget om. Der står at man endnu ikke har taget en beslutning. Jeg kan ikke se hvordan bold.dk , eller rettere nordjyske som de har stjålet nyheden fra, kan tolke som de gør.Kokkefar skrev:Gordinho sent hjem. Lyder ikke som om vi har tænkt os at byde på ham.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... inho-hjem/
Det er sgu da pænt noller, at størstedelen af denne transfertråd går på en ligegyldig prøvespiller og mulige bud på en målmand for vores Danmarksseriehold i betragtning af, at vi både har bunker af penge og et dårligt hold.
Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)
Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)
Synes netop ikke det er at spilde tiden. Det er da bare et vidnesbyrd om at der er flere bolde i luften.Tyskeren skrev:ENIG!!! Det her virker udefra set som dybt useriøst. Fair nok at man hiver en prøvespiller op - men køb nu til startformationen og én man er sikker på kan forstærke holdet. Vi har ikke brug for flere mellem 18-24 år, vi skal bruge etableret spillere som HAR bevist sit værd i andre klubber. Vi har jo endelig pengene til at forstærke os. Som sæsonkortholder er det her ikke med til at man higer efter at få det fornyet til 17/18 sæsonen..Hovedet skrev:Men hvorfor dog også rende rundt og spilde tid på en eller anden tilfældig lykkeridder, når vi har behov for forstærkning her, der og allevegne og i øvrigt har bunker af ungdomsspillere, vi kan sætte ind som lottokuponer. Se nu at få styrket det forsvar og angreb og vel at mærke kvalitativt.Kokkefar skrev:Hvis de overhovedet havde nogen interesse i ham, hvorfor skulle han så ikke være med på torsdag mod Hobro?Buzz Killington skrev:Det siger artiklen da ikke noget om. Der står at man endnu ikke har taget en beslutning. Jeg kan ikke se hvordan bold.dk , eller rettere nordjyske som de har stjålet nyheden fra, kan tolke som de gør.Kokkefar skrev:Gordinho sent hjem. Lyder ikke som om vi har tænkt os at byde på ham.
Det er sgu da pænt noller, at størstedelen af denne transfertråd går på en ligegyldig prøvespiller og mulige bud på en målmand for vores Danmarksseriehold i betragtning af, at vi både har bunker af penge og et dårligt hold.
Jeg savner Winsnes
Som jeg læste nyheden i den oprindelige artikel fra Sydafrika, så var hans prøvetræning bestemt til at vare til d. 17... Så derfor. Han er desuden stadig på kontrakt i Sydafrika, så vi kan jo ikke bare beholde ham, som en anden kontraktløs spiller. Hvis man skriver med ham, kan det jo også være det først er fra sommer.Kokkefar skrev:Hvis de overhovedet havde nogen interesse i ham, hvorfor skulle han så ikke være med på torsdag mod Hobro?Buzz Killington skrev:Det siger artiklen da ikke noget om. Der står at man endnu ikke har taget en beslutning. Jeg kan ikke se hvordan bold.dk , eller rettere nordjyske som de har stjålet nyheden fra, kan tolke som de gør.Kokkefar skrev:Gordinho sent hjem. Lyder ikke som om vi har tænkt os at byde på ham.
Aalborg BK 1885!
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Moses Opondo skifter til Hjørring på en et-årig: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vend ... ter-aaber/
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Nordjyske-artiklen er bare så definitiv, at det lugter af, at journalisten har fået noget at vide som ikke var til referat, men til "baggrund".Søgaard skrev:Som jeg læste nyheden i den oprindelige artikel fra Sydafrika, så var hans prøvetræning bestemt til at vare til d. 17... Så derfor. Han er desuden stadig på kontrakt i Sydafrika, så vi kan jo ikke bare beholde ham, som en anden kontraktløs spiller. Hvis man skriver med ham, kan det jo også være det først er fra sommer.Kokkefar skrev:Hvis de overhovedet havde nogen interesse i ham, hvorfor skulle han så ikke være med på torsdag mod Hobro?Buzz Killington skrev:Det siger artiklen da ikke noget om. Der står at man endnu ikke har taget en beslutning. Jeg kan ikke se hvordan bold.dk , eller rettere nordjyske som de har stjålet nyheden fra, kan tolke som de gør.Kokkefar skrev:Gordinho sent hjem. Lyder ikke som om vi har tænkt os at byde på ham.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Vidnesbyrd? Altså i betydningen "bevis for"? For hvad? Der er ikke sket en skid i det her vindue, og jeg tror heller ikke vi skal sætte næsen op efter ret meget. Gaarde tænker sikkert, at Sloth og Flores stadig mangler at komme i gang (ja, det skal jeg love for), så de er at betragte som to nye signings, og Holger er man med nordjysk sindighed sikkert endnu ikke klar til at indrømme, at han er en total nulbon.Martino skrev:Synes netop ikke det er at spilde tiden. Det er da bare et vidnesbyrd om at der er flere bolde i luften.
Alt hvad jeg har set indtil videre, er vidnesbyrd om nul og niks.
Jeg synes det er en tendens at i de små fodboldlande, så sker der ikke en skid før til allersidst i transfervinduet - særligt ikke hvis det involverer spillere der kunne have potentiale andre steder end i DK. Selvom det ville være ideelt at få noget på plads tidligt, så tror jeg det kommer til at bliver endnu tættere på deadline, inden der sker noget fremover.Pollack2 skrev:Vidnesbyrd? Altså i betydningen "bevis for"? For hvad? Der er ikke sket en skid i det her vindue, og jeg tror heller ikke vi skal sætte næsen op efter ret meget. Gaarde tænker sikkert, at Sloth og Flores stadig mangler at komme i gang (ja, det skal jeg love for), så de er at betragte som to nye signings, og Holger er man med nordjysk sindighed sikkert endnu ikke klar til at indrømme, at han er en total nulbon.Martino skrev:Synes netop ikke det er at spilde tiden. Det er da bare et vidnesbyrd om at der er flere bolde i luften.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Generelt er den store aktivitet også mod slutningen af vinduet, især i januar. Lad os nu se hvad status er når vinduet lukker, inden krisestemningen breder sig.Pastorius skrev:Jeg synes det er en tendens at i de små fodboldlande, så sker der ikke en skid før til allersidst i transfervinduet - særligt ikke hvis det involverer spillere der kunne have potentiale andre steder end i DK. Selvom det ville være ideelt at få noget på plads tidligt, så tror jeg det kommer til at bliver endnu tættere på deadline, inden der sker noget fremover.Pollack2 skrev:Vidnesbyrd? Altså i betydningen "bevis for"? For hvad? Der er ikke sket en skid i det her vindue, og jeg tror heller ikke vi skal sætte næsen op efter ret meget. Gaarde tænker sikkert, at Sloth og Flores stadig mangler at komme i gang (ja, det skal jeg love for), så de er at betragte som to nye signings, og Holger er man med nordjysk sindighed sikkert endnu ikke klar til at indrømme, at han er en total nulbon.Martino skrev:Synes netop ikke det er at spilde tiden. Det er da bare et vidnesbyrd om at der er flere bolde i luften.
Det er da et vidnesbyrd om at de godt kan se at forsvaret bør forstærkes, men det kræver jo der er spillere ledige som rent faktisk kan forstærke os. Ro på.Pollack2 skrev:Vidnesbyrd? Altså i betydningen "bevis for"? For hvad? Der er ikke sket en skid i det her vindue, og jeg tror heller ikke vi skal sætte næsen op efter ret meget. Gaarde tænker sikkert, at Sloth og Flores stadig mangler at komme i gang (ja, det skal jeg love for), så de er at betragte som to nye signings, og Holger er man med nordjysk sindighed sikkert endnu ikke klar til at indrømme, at han er en total nulbon.Martino skrev:Synes netop ikke det er at spilde tiden. Det er da bare et vidnesbyrd om at der er flere bolde i luften.
Jeg savner Winsnes
Hvornår bliver de præsenteret??9800 skrev:Der kommer to mand, og de er på plads.
9000AA skrev:Hvornår bliver de præsenteret??9800 skrev:Der kommer to mand, og de er på plads.
Det havde lige været en debat, hvor folk diskuterede troværdigheden vedrørende rygter herinde. Og få øjeblikke senere skriver 9800 at der kommer to nye og de er på plads.
Som jeg også skrev dengang. Tror bare det var Pis det han skrev.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Så røg Mitrovic til SE og endda gratis..! Jeg håber Gaarde har andre end Pusic på blokken. Hvis ikke er manden ikke værdig til at være sportschef i AaB..!
Det er det så ikke. Jeg aner ikke, om tingene er faldet til jorden, eller om tingene lader vente på sig. Men jeg ved, at 9800 på det tidspunkt havde alt grund til at tro, at tingene var på plads. Det viser så også bare, at rygter noget skrøbeligt noget.Gaarde6 skrev:9000AA skrev:Hvornår bliver de præsenteret??9800 skrev:Der kommer to mand, og de er på plads.
Det havde lige været en debat, hvor folk diskuterede troværdigheden vedrørende rygter herinde. Og få øjeblikke senere skriver 9800 at der kommer to nye og de er på plads.
Som jeg også skrev dengang. Tror bare det var Pis det han skrev.
Men jeg kan 100% sikkert sige, at 9800 er absolut troværdig.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Mitrovica? Seriøst? Gaarde skal jo ikke hente leverpostej. Med AaB's filosofi skal de indkøb, der kommer være niveauer over talenterne. Ellers er det bedre at satse på ungdommenFIDEL skrev:Så røg Mitrovic til SE og endda gratis..! Jeg håber Gaarde har andre end Pusic på blokken. Hvis ikke er manden ikke værdig til at være sportschef i AaB..!
Er så skide træt af AaB gang på gang er så skide langsomme til at komme ind med nye spillere, når det er så vigtigt et vindue, hvis man vil i top 6......
Ved godt man skal handle rigtigt osv. men det er ikke ensbetydet med at man absolut skal være så skide langsom.
indtil videre 2 ude (Carsten og Moses) og ingen ind.....
Ved godt man skal handle rigtigt osv. men det er ikke ensbetydet med at man absolut skal være så skide langsom.
Det er simpelthen for tyndt at medregne Moses som en afgang, han har ikke været i nærheden af førsteholdet .. Det er ok at være kritisk over for AaB, men skal sku også være selvkritisk ..9000AaB skrev:Er så skide træt af AaB gang på gang er så skide langsomme til at komme ind med nye spillere, når det er så vigtigt et vindue, hvis man vil i top 6......
Jeg må også tilstå, at jeg bliver svært skuffet, hvis ikke der kommer spillere af en vis kaliber ind. Her mener jeg en kvalitetsforstærkning til forsvaret og en ditto til angrebet. Med undtagelse af det berømte Duncanvindue kan jeg ikke erindre en trup, hvor behovet for forstærkning er så presserende som i år. Jeg så heller ikke det store lys i Lars Søndergaard, men har altså svært ved at se en hvilken som helst træner få magi ud af den nuværende spillertrup, som i mine øjne simpelthen bare er for tynd.9000AaB skrev:Er så skide træt af AaB gang på gang er så skide langsomme til at komme ind med nye spillere, når det er så vigtigt et vindue, hvis man vil i top 6......
-
Gamen
Grasshoppers er i økonomisk uføre, og vil lytte på tilbud på nogle af deres mere løntunge spillere. Med tanke på at Lucas slet ikke har sat det aftryk som klubben (formentlig) havde forventet da de købte ham, så kunne han måske være en spiller Gaarde skulle forhøre sig om.
Forklar hvorfor det er at genopbygge holdet?FlæskeFrank skrev:Nej, nej og atter nej.N skrev:Wieghorst har fået en gave i form af et halvt år ekstra til genopbygning.
Genopbygning er netop ved at holde den udstukne kurs og det er top6 i denne sæson. Og den plan skal ikke udskydes.