Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 1. mar 2011, 23:56

Jeg er helt enig med Kunji. At høre Man United fans brokke sig over dommeren, er som at høre en FCK fan brokke sig over, at de ikke fik endnu et tyndt straffespark... Det klinger hult.

Vi behøver jo sådan set bare gå tilbage til forrige kamp for at finde seneste groteske kendelse der gik Man uniteds vej. Eller er Rooneys overfald med albuen allerede glemt?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 2. mar 2011, 00:22

Kunji skrev:
Dot Bot skrev:
Kunji skrev:United-fans som tuder over dommere. WHAT!?
Hold dog op.. Det skal siges at jeg hverken er fan af United eller Chelsea, men hvis du mener at dommeren ikke var utrolig ringe i vigtige situationer, så må du sgu have set en anden kamp.
Jeg holder skam hverken med det ene eller det andet hold i England, men det klinger ualmindeligt hult når United-folk brokker sig over dommere. United har fået deres andel af tynde straffespark denne sæson, så uagtet at dommeren overser et ekstra gult kort til Luiz, så har United intet at lade dommerne høre for, og de har kun dem selv at takke for det her nederlag.

Chelsea var et niveau over dem i hele anden halveg.
Lad dog vær´med at spille kortet med at de har "fået deres" straffespark tidligere i sæsonen. Det er kampen i aften der snakkes om, og flere situationer i aften er ikke til diskussion. Luiz skulle have været blevet smidt ud og der var ikke skyggen af straffespark.

At mene andet er dybt godnat.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 2. mar 2011, 00:23

Hanga skrev:Jeg er helt enig med Kunji. At høre Man United fans brokke sig over dommeren, er som at høre en FCK fan brokke sig over, at de ikke fik endnu et tyndt straffespark... Det klinger hult.

Vi behøver jo sådan set bare gå tilbage til forrige kamp for at finde seneste groteske kendelse der gik Man uniteds vej. Eller er Rooneys overfald med albuen allerede glemt?
Er fløjtende ligeglad med en albue i sidste kamp. Det ændrer da ikke på kampen i dag.
Var det i orden at Luiz blev smidt ud i dag, hvis Rooney blev det i sidste kamp? Så går det måske lige op.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 2. mar 2011, 00:36

Dot Bot skrev:Lad dog vær´med at spille kortet med at de har "fået deres" straffespark tidligere i sæsonen. Det er kampen i aften der snakkes om, og flere situationer i aften er ikke til diskussion. Luiz skulle have været blevet smidt ud og der var ikke skyggen af straffespark.

Jeg mener absolut, der er straffe. Der er ulovlig kontakt i feltet, der medfører at Chelsea mister chancen. Jeg havde absolut accepteret, hvis den var dømt imod AaB.

Og nej! Jeg diskuterer ikke kampen i dag. Jeg kommenterer på, hvor himmelråbende hult det klinger, at lige nøjagtig United-fans piver over, at de for en gangs skyld oplever en dommer, der dømmer den anden vej. United har haft helt bizart meget dommertække denne sæson. Jeg retfærdiggør overhovedet ikke elendige dommere, men finder det komisk og lidt usympatisk, at United-fans tuder over den første smule modgang de møder!

Desuden finder jeg ikke dommerpræstationen så dårlig. Luiz skulle have haft et andet gult, hvis dommeren havde fulgt med i situationen, men ellers oplever jeg slet ikke, at han falder igennem.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 2. mar 2011, 00:56

Kunji skrev:
Dot Bot skrev:Lad dog vær´med at spille kortet med at de har "fået deres" straffespark tidligere i sæsonen. Det er kampen i aften der snakkes om, og flere situationer i aften er ikke til diskussion. Luiz skulle have været blevet smidt ud og der var ikke skyggen af straffespark.

Jeg mener absolut, der er straffe. Der er ulovlig kontakt i feltet, der medfører at Chelsea mister chancen. Jeg havde absolut accepteret, hvis den var dømt imod AaB.

Og nej! Jeg diskuterer ikke kampen i dag. Jeg kommenterer på, hvor himmelråbende hult det klinger, at lige nøjagtig United-fans piver over, at de for en gangs skyld oplever en dommer, der dømmer den anden vej. United har haft helt bizart meget dommertække denne sæson. Jeg retfærdiggør overhovedet ikke elendige dommere, men finder det komisk og lidt usympatisk, at United-fans tuder over den første smule modgang de møder!

Desuden finder jeg ikke dommerpræstationen så dårlig. Luiz skulle have haft et andet gult, hvis dommeren havde fulgt med i situationen, men ellers oplever jeg slet ikke, at han falder igennem.
Jeg er så ikke enig og mener at straffet er så tyndt, at FKK ikke engang ville få det dømt i Parken. Jeg finder dommerpræstationen pinlig og kan godt forstå Ferguson er bitter over at tabe point i mesterskabskampen på denne måde.

Men altså, Chelsea vandt 2-1 - dommerhjælp eller ej.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 2. mar 2011, 07:42

Wenger og Ferguson burde finde en balkon, de kan brokke sig fra. Det er satme trættende med deres konstante brok.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Indlæg af Magic » 2. mar 2011, 10:39

Enig i at Utd blev lidt bortdømt i aftes, men de har som nævnt bestemt også haft deres andel i dommertækket. Bare se, hvor tit Mr United (Mark Clattenburg) dømmer på Old Trafford og hvor mange tvivlsomme kendelser, der er i de kampe. Det er helt sygt...

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 2. mar 2011, 11:00

Angående tidligere United-kendelser:
Billede
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 2. mar 2011, 11:31

Simon-RS skrev:Angående tidligere United-kendelser:
Billede
Klart! Eller...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Geografisk sted: Færøkroen

Indlæg af Jonas K » 2. mar 2011, 11:46

P3 og deres elendige programmer, for satan en gang discount radio, dog ikke så ringe til ANR, men alligevel....
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 2. mar 2011, 11:56

Jonas K skrev:P3 og deres elendige programmer, for satan en gang discount radio, dog ikke så ringe til ANR, men alligevel....
P3 er godtnok blevet sølle omgang sammenkogning af forskellige hipsters, der sidder og nyder, at de er "åh så fantastiske og unikke", mens de spiller Volbeat og Veto.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Van Colter
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af Van Colter » 4. mar 2011, 00:30

Kunji skrev:
Jonas K skrev:P3 og deres elendige programmer, for satan en gang discount radio, dog ikke så ringe til ANR, men alligevel....
P3 er godtnok blevet sølle omgang sammenkogning af forskellige hipsters, der sidder og nyder, at de er "åh så fantastiske og unikke", mens de spiller Volbeat og Veto.
Ja desværre langt fra tiden med Monkey Business, De Sorte Spejder, Stram op osv.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 4. mar 2011, 08:35

Van Colter skrev:
Kunji skrev:
Ja desværre langt fra tiden med Monkey Business, De Sorte Spejder, Stram op osv.
For ikke at tale om Natteravnen og Erotica.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 4. mar 2011, 14:14

Jeg er enig med jer ang. P3 og deres musik langt hen ad vejen. P3 er blevet alt for "unikke".
Dog mener jeg, at Sporten på 3'eren holder samme niveau, som de har haft de seneste mange år. Det er sgu et klasse-program med sport og god musik.

.. og nå ja, så er jeg en sucker for 90'er festen på P3 :cool:

RBAalborg
2. div
2. div
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: 9000 AALBORG

Indlæg af RBAalborg » 5. mar 2011, 22:11

Dommeren mod Silkelort!!
Klubfølelsen sidder i hjertet!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 5. mar 2011, 23:27

RBAalborg skrev:Dommeren mod Silkelort!!

Hvilket får alt andet i denne tråd til at falme :oops:

Reto
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Reto » 6. mar 2011, 08:41

Restskat

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 6. mar 2011, 16:02

Carragher og den tilhørende dommer. Vanvittigt.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 6. mar 2011, 16:37

Kilde skrev:Carragher og den tilhørende dommer. Vanvittigt.
...og hvad med Rafael?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

seamann

Indlæg af seamann » 6. mar 2011, 17:31

Dommeren i BIF - Lyngby.

Lyngby scorer og straks udsviser han en Lyngbyspiller - han havde ikke fået tilladelse til at gå ud til behandling = 2. gule kort. En dom man aldrig, aldrig ville se ramme BIF og FCK.

Besvar