Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Jeg er helt enig med Kunji. At høre Man United fans brokke sig over dommeren, er som at høre en FCK fan brokke sig over, at de ikke fik endnu et tyndt straffespark... Det klinger hult.
Vi behøver jo sådan set bare gå tilbage til forrige kamp for at finde seneste groteske kendelse der gik Man uniteds vej. Eller er Rooneys overfald med albuen allerede glemt?
Vi behøver jo sådan set bare gå tilbage til forrige kamp for at finde seneste groteske kendelse der gik Man uniteds vej. Eller er Rooneys overfald med albuen allerede glemt?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Lad dog vær´med at spille kortet med at de har "fået deres" straffespark tidligere i sæsonen. Det er kampen i aften der snakkes om, og flere situationer i aften er ikke til diskussion. Luiz skulle have været blevet smidt ud og der var ikke skyggen af straffespark.Kunji skrev:Jeg holder skam hverken med det ene eller det andet hold i England, men det klinger ualmindeligt hult når United-folk brokker sig over dommere. United har fået deres andel af tynde straffespark denne sæson, så uagtet at dommeren overser et ekstra gult kort til Luiz, så har United intet at lade dommerne høre for, og de har kun dem selv at takke for det her nederlag.Dot Bot skrev:Hold dog op.. Det skal siges at jeg hverken er fan af United eller Chelsea, men hvis du mener at dommeren ikke var utrolig ringe i vigtige situationer, så må du sgu have set en anden kamp.Kunji skrev:United-fans som tuder over dommere. WHAT!?
Chelsea var et niveau over dem i hele anden halveg.
At mene andet er dybt godnat.
Er fløjtende ligeglad med en albue i sidste kamp. Det ændrer da ikke på kampen i dag.Hanga skrev:Jeg er helt enig med Kunji. At høre Man United fans brokke sig over dommeren, er som at høre en FCK fan brokke sig over, at de ikke fik endnu et tyndt straffespark... Det klinger hult.
Var det i orden at Luiz blev smidt ud i dag, hvis Rooney blev det i sidste kamp? Så går det måske lige op.
Jeg mener absolut, der er straffe. Der er ulovlig kontakt i feltet, der medfører at Chelsea mister chancen. Jeg havde absolut accepteret, hvis den var dømt imod AaB.Dot Bot skrev:Lad dog vær´med at spille kortet med at de har "fået deres" straffespark tidligere i sæsonen. Det er kampen i aften der snakkes om, og flere situationer i aften er ikke til diskussion. Luiz skulle have været blevet smidt ud og der var ikke skyggen af straffespark.
Og nej! Jeg diskuterer ikke kampen i dag. Jeg kommenterer på, hvor himmelråbende hult det klinger, at lige nøjagtig United-fans piver over, at de for en gangs skyld oplever en dommer, der dømmer den anden vej. United har haft helt bizart meget dommertække denne sæson. Jeg retfærdiggør overhovedet ikke elendige dommere, men finder det komisk og lidt usympatisk, at United-fans tuder over den første smule modgang de møder!
Desuden finder jeg ikke dommerpræstationen så dårlig. Luiz skulle have haft et andet gult, hvis dommeren havde fulgt med i situationen, men ellers oplever jeg slet ikke, at han falder igennem.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg er så ikke enig og mener at straffet er så tyndt, at FKK ikke engang ville få det dømt i Parken. Jeg finder dommerpræstationen pinlig og kan godt forstå Ferguson er bitter over at tabe point i mesterskabskampen på denne måde.Kunji skrev:Jeg mener absolut, der er straffe. Der er ulovlig kontakt i feltet, der medfører at Chelsea mister chancen. Jeg havde absolut accepteret, hvis den var dømt imod AaB.Dot Bot skrev:Lad dog vær´med at spille kortet med at de har "fået deres" straffespark tidligere i sæsonen. Det er kampen i aften der snakkes om, og flere situationer i aften er ikke til diskussion. Luiz skulle have været blevet smidt ud og der var ikke skyggen af straffespark.
Og nej! Jeg diskuterer ikke kampen i dag. Jeg kommenterer på, hvor himmelråbende hult det klinger, at lige nøjagtig United-fans piver over, at de for en gangs skyld oplever en dommer, der dømmer den anden vej. United har haft helt bizart meget dommertække denne sæson. Jeg retfærdiggør overhovedet ikke elendige dommere, men finder det komisk og lidt usympatisk, at United-fans tuder over den første smule modgang de møder!
Desuden finder jeg ikke dommerpræstationen så dårlig. Luiz skulle have haft et andet gult, hvis dommeren havde fulgt med i situationen, men ellers oplever jeg slet ikke, at han falder igennem.
Men altså, Chelsea vandt 2-1 - dommerhjælp eller ej.
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Wenger og Ferguson burde finde en balkon, de kan brokke sig fra. Det er satme trættende med deres konstante brok.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- Magic
- Allstar

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: Amager
Enig i at Utd blev lidt bortdømt i aftes, men de har som nævnt bestemt også haft deres andel i dommertækket. Bare se, hvor tit Mr United (Mark Clattenburg) dømmer på Old Trafford og hvor mange tvivlsomme kendelser, der er i de kampe. Det er helt sygt...
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Angående tidligere United-kendelser:

You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
Klart! Eller...Simon-RS skrev:Angående tidligere United-kendelser:
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
P3 og deres elendige programmer, for satan en gang discount radio, dog ikke så ringe til ANR, men alligevel....
Martin P - ægte Aalborg
P3 er godtnok blevet sølle omgang sammenkogning af forskellige hipsters, der sidder og nyder, at de er "åh så fantastiske og unikke", mens de spiller Volbeat og Veto.Jonas K skrev:P3 og deres elendige programmer, for satan en gang discount radio, dog ikke så ringe til ANR, men alligevel....
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Van Colter
- Ynglinge

Ja desværre langt fra tiden med Monkey Business, De Sorte Spejder, Stram op osv.Kunji skrev:P3 er godtnok blevet sølle omgang sammenkogning af forskellige hipsters, der sidder og nyder, at de er "åh så fantastiske og unikke", mens de spiller Volbeat og Veto.Jonas K skrev:P3 og deres elendige programmer, for satan en gang discount radio, dog ikke så ringe til ANR, men alligevel....
-
Lindvang
For ikke at tale om Natteravnen og Erotica.Van Colter skrev:Ja desværre langt fra tiden med Monkey Business, De Sorte Spejder, Stram op osv.Kunji skrev:P3 er godtnok blevet sølle omgang sammenkogning af forskellige hipsters, der sidder og nyder, at de er "åh så fantastiske og unikke", mens de spiller Volbeat og Veto.Jonas K skrev:P3 og deres elendige programmer, for satan en gang discount radio, dog ikke så ringe til ANR, men alligevel....
-
A_Strandfelt
- Allstar

Jeg er enig med jer ang. P3 og deres musik langt hen ad vejen. P3 er blevet alt for "unikke".
Dog mener jeg, at Sporten på 3'eren holder samme niveau, som de har haft de seneste mange år. Det er sgu et klasse-program med sport og god musik.
.. og nå ja, så er jeg en sucker for 90'er festen på P3
Dog mener jeg, at Sporten på 3'eren holder samme niveau, som de har haft de seneste mange år. Det er sgu et klasse-program med sport og god musik.
.. og nå ja, så er jeg en sucker for 90'er festen på P3
RBAalborg skrev:Dommeren mod Silkelort!!
Hvilket får alt andet i denne tråd til at falme
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
- Geografisk sted: Aalborg
Restskat
Carragher og den tilhørende dommer. Vanvittigt.
...og hvad med Rafael?Kilde skrev:Carragher og den tilhørende dommer. Vanvittigt.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
seamann
Dommeren i BIF - Lyngby.
Lyngby scorer og straks udsviser han en Lyngbyspiller - han havde ikke fået tilladelse til at gå ud til behandling = 2. gule kort. En dom man aldrig, aldrig ville se ramme BIF og FCK.
Lyngby scorer og straks udsviser han en Lyngbyspiller - han havde ikke fået tilladelse til at gå ud til behandling = 2. gule kort. En dom man aldrig, aldrig ville se ramme BIF og FCK.