første mand til bundby

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
otto the great
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Hjørring

første mand til bundby

Indlæg af otto the great » 10. jun 2008, 16:11

Jeg melder mig til den tur til brøndby, som ikke er arrangeret endnu. Da jeg er den første tilmeldte, siger den nye regel, at jeg får en gratis fadøl på dagen. Jeg ved ikke om jeg er at finde på Utopia mod fedtjylland, da jeg håber at være på stadion, ellers ses vi den 27/7.
otto

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Københavnstrup

Re: første mand til bundby

Indlæg af GregersP » 10. jun 2008, 16:52

otto the great skrev:Jeg melder mig til den tur til brøndby, som ikke er arrangeret endnu. Da jeg er den første tilmeldte, siger den nye regel, at jeg får en gratis fadøl på dagen. Jeg ved ikke om jeg er at finde på Utopia mod fedtjylland, da jeg håber at være på stadion, ellers ses vi den 27/7.
...og jeg var den første der svarede på den første der tilmeldte sig ;)
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005

raslee
2. div
2. div
Geografisk sted: København

Indlæg af raslee » 10. jun 2008, 17:35

Jeg er så den første der melder afbud...! Cali kalder!
raslee

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 10. jun 2008, 19:11

Jeg er så den første til at fortælle at ja, der bliver en tur til Brøndby... Vi får strikket en bustur sammen i løbet af kort tid, og poster så herinde..

Vi skal ud og se BIF få smæk... glæder mig... også til bajerne...... :cheers:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 10. jun 2008, 19:19

otto the great skrev:Jeg melder mig til den tur til brøndby, som ikke er arrangeret endnu. Da jeg er den første tilmeldte, siger den nye regel, at jeg får en gratis fadøl på dagen. Jeg ved ikke om jeg er at finde på Utopia mod fedtjylland, da jeg håber at være på stadion, ellers ses vi den 27/7.
Hvad er det for nogle nye regler Otto refererer til :)
Non scholae, sed vitae discimus

ThomasKallehave
2. div
2. div

Indlæg af ThomasKallehave » 10. jun 2008, 20:27

MichaelLarsen skrev:
De er vist selvopfundende. Formanden har lige opfundet en ny regel. Hver gang nogen opfinder en sådan fjollet regel skal alle købe Guinness til formanden....... :cheers:

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 10. jun 2008, 22:07

ThomasKallehave skrev:
MichaelLarsen skrev:
De er vist selvopfundende. Formanden har lige opfundet en ny regel. Hver gang nogen opfinder en sådan fjollet regel skal alle købe Guinness til formanden....... :cheers:
Og Eamons green tea til næstformanden.... LØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØGN!!!! :aabfan:
Ska' vi hak'?

Besvar