Det pisser mig af at du synes det er synd for Køllen. Hvis man ikke kan sove, er det fordi man ikke er træt eller mangler viljestyrke.limey skrev: Her kan jeg med min interesse for natur og dyreliv afsløre at Køllens plageånd er en strandskade, som på norsk kaldes en tjeld. Den har ganske rigtigt en højt skrig som nok kan vække selv den mest søvnige pilot, men den er ingenlunde endemisk bundet til Trondheim, men findes i stor stil herhjemme - også i Aalborg.
Det pisser sikkert en del af at jeg ved så meget om fugle, men hvis det på nogen måde kan kompenserer for noget, ja så synes jeg da det er synd for Køllen.
Her er den: http://images.google.dk/imgres?imgurl=h ... %26hl%3Dda
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Hvem der bare var irsk
-
Lindvang
Pisser det ikke dig af, at du finder fugle interessante?limey skrev:Her kan jeg med min interesse for natur og dyreliv afsløre at Køllens plageånd er en strandskade, som på norsk kaldes en tjeld. Den har ganske rigtigt en højt skrig som nok kan vække selv den mest søvnige pilot, men den er ingenlunde endemisk bundet til Trondheim, men findes i stor stil herhjemme - også i Aalborg.Køllen I Møllen skrev: Du opfandt, som bekendt, den dybe tallerken. Så at du ikke lige har opfundet denne tråd burde være til at leve med...
Derudover giver jeg dig ret i det med at blive vækket. Heroppe i Trondheim er jeg de sidste 4 morgener blevet vækket af en lokal-fugleart der kaldes en "kjell" der står og bræger (det er formentlig ikke det korrekte udtryk) kl 4 udenfor mit vindue! Det pisser mig af!
Det pisser sikkert en del af at jeg ved så meget om fugle, men hvis det på nogen måde kan kompenserer for noget, ja så synes jeg da det er synd for Køllen.
Tjoe, blev oprindeligt lokket til hobbyen da jeg troede birdwatching refererede til noget andet, men nu er jeg blevet hooked på fjerdragt og næb.Lindvang skrev:Pisser det ikke dig af, at du finder fugle interessante?limey skrev:Her kan jeg med min interesse for natur og dyreliv afsløre at Køllens plageånd er en strandskade, som på norsk kaldes en tjeld. Den har ganske rigtigt en højt skrig som nok kan vække selv den mest søvnige pilot, men den er ingenlunde endemisk bundet til Trondheim, men findes i stor stil herhjemme - også i Aalborg.Køllen I Møllen skrev: Du opfandt, som bekendt, den dybe tallerken. Så at du ikke lige har opfundet denne tråd burde være til at leve med...
Derudover giver jeg dig ret i det med at blive vækket. Heroppe i Trondheim er jeg de sidste 4 morgener blevet vækket af en lokal-fugleart der kaldes en "kjell" der står og bræger (det er formentlig ikke det korrekte udtryk) kl 4 udenfor mit vindue! Det pisser mig af!
-
Lindvang
Jeg syntes nu nok, at der var en Loke i dig!limey skrev:Tjoe, blev oprindeligt lokket til hobbyen da jeg troede birdwatching refererede til noget andet, men nu er jeg blevet hooked på fjerdragt og næb.Lindvang skrev:Pisser det ikke dig af, at du finder fugle interessante?limey skrev:
Her kan jeg med min interesse for natur og dyreliv afsløre at Køllens plageånd er en strandskade, som på norsk kaldes en tjeld. Den har ganske rigtigt en højt skrig som nok kan vække selv den mest søvnige pilot, men den er ingenlunde endemisk bundet til Trondheim, men findes i stor stil herhjemme - også i Aalborg.
He he, det er en kunstart at kunne sløre, hvorvidt man giver en person et kompliment eller en sviner.Lindvang skrev: Jeg syntes nu nok, at der var en Loke i dig!
-
Lindvang
Nogle mennesker herinde fortjener aldrig svinere, uagtet hvad de skriver. Andre fortjener det nærmest konstant. Det er et spørgsmål om anerkendelse!limey skrev:He he, det er en kunstart at kunne sløre, hvorvidt man giver en person et kompliment eller en sviner.Lindvang skrev: Jeg syntes nu nok, at der var en Loke i dig!
Ha ha - spitzenklasse!Lindvang skrev:Nogle mennesker herinde fortjener aldrig svinere, uagtet hvad de skriver. Andre fortjener det nærmest konstant. Det er et spørgsmål om anerkendelse!limey skrev:He he, det er en kunstart at kunne sløre, hvorvidt man giver en person et kompliment eller en sviner.Lindvang skrev: Jeg syntes nu nok, at der var en Loke i dig!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er sgu rigtignok Kjell på billedet. Men jeg er ikke så voldsomt skarp udi fuglearter så jeg var ikke klar over at der er tale om en strandskade. Dem ser jeg ikke mange af i den del af Aalborg jeg residerer ilimey skrev:Her kan jeg med min interesse for natur og dyreliv afsløre at Køllens plageånd er en strandskade, som på norsk kaldes en tjeld. Den har ganske rigtigt en højt skrig som nok kan vække selv den mest søvnige pilot, men den er ingenlunde endemisk bundet til Trondheim, men findes i stor stil herhjemme - også i Aalborg.Køllen I Møllen skrev: Du opfandt, som bekendt, den dybe tallerken. Så at du ikke lige har opfundet denne tråd burde være til at leve med...
Og det pisser mig ikke af at du ved så meget om fugle, vi har vel alle vores perverse interesser
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Lindvang
Det pisser mig af, at jeg aldrig har kunnet finde ud af, om mellemkød hedder Zwischenfleisch på tysk!
Det hedder Mittelfleisch i følge Munksgaards grønne dansk-tysk ordbogLindvang skrev:Det pisser mig af, at jeg aldrig har kunnet finde ud af, om mellemkød hedder Zwischenfleisch på tysk!
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!
-
Lindvang
Det lyder også næsten ligeså klamt som det andet! Er det med et (med) bagefter, ellers kunne det jo være en art udskæring?Sip skrev:Det hedder Mittelfleisch i følge Munksgaards grønne dansk-tysk ordbogLindvang skrev:Det pisser mig af, at jeg aldrig har kunnet finde ud af, om mellemkød hedder Zwischenfleisch på tysk!
Det er med (anat) bagefter, som jeg går ud fra står for anatomiLindvang skrev:Det lyder også næsten ligeså klamt som det andet! Er det med et (med) bagefter, ellers kunne det jo være en art udskæring?Sip skrev:Det hedder Mittelfleisch i følge Munksgaards grønne dansk-tysk ordbogLindvang skrev:Det pisser mig af, at jeg aldrig har kunnet finde ud af, om mellemkød hedder Zwischenfleisch på tysk!
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!
-
Lindvang
Herligt! Så er et mysterium løst...Sip skrev:Det er med (anat) bagefter, som jeg går ud fra står for anatomiLindvang skrev:Det lyder også næsten ligeså klamt som det andet! Er det med et (med) bagefter, ellers kunne det jo være en art udskæring?Sip skrev: Det hedder Mittelfleisch i følge Munksgaards grønne dansk-tysk ordbog
http://www.bt.dk/article/20080620/nyheder/80620017/ Det pisser mig i den grad af! Nu skal der sgu ikke spises der igen.
-
Lindvang
Nu ikke så sart, det kan jo være en glimrende tisch...Kovacs skrev:http://www.bt.dk/article/20080620/nyheder/80620017/ Det pisser mig i den grad af! Nu skal der sgu ikke spises der igen.
Præcis! De skal da smage på tissen. Ellers kan de ikke tillade sig at kritisere den.Lindvang skrev:Nu ikke så sart, det kan jo være en glimrende tisch...Kovacs skrev:http://www.bt.dk/article/20080620/nyheder/80620017/ Det pisser mig i den grad af! Nu skal der sgu ikke spises der igen.
Hér er der i hvert fald én, der sætter pris på en god gang kvalitetstis.
http://www.youtube.com/watch?v=mpjIoEirmg4
GAIS, GAIS, Baby!
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
SVEND GOLLE SUPPORT
-
Lindvang
AaB's bestyrelse, i særdeleshed deres bestyrelsesformand, og hele måden AaB A/S bliver kørt som forretning pisser mig ekstremt af. Det har det i øvrigt gjort længe.
- Køllen I Møllen
- Allstar

JSJ skrev:Jamen mange tak - Det var da en fantastisk kommentar - Dejligt personligt - Du fik skrevet dig der..Køllen I Møllen skrev: Fodbolddommere ser pr definition aldrig den samme kamp som alle andre så et burde vel ikke komme bag på dig?
I er jo stæreblinde begge to og skulle aldrig nogensinde have lov at rende rundt med en fløjte i kæften...
Mange tak..
/Jesper
Arh, JSJ. Du burde vide bedre end at tage ting så nært. Specielt ting der skrives i lige netop denne tråd.
Jeg regnede ikke med at en smiley var nødvendig overfor en så erfaren herre på debatten?
Men du får da en forsinket en af slagsen så
Janteloven eksisterer IKKE!
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
ACS-medlemsliste...
Forever Young - ACS!
Det pisser mig af, at folk skal tilrane sig et nummer for ikke at deltage aktivt i hverken debatter eller 'arrangementer'... det gælder Øbro, Zepernick, Fischer, Kunji, emerek, dr. have, Frygah og holm!!1. alando
2. holm
3. frygah
4. dr.have
5. vejern
6. John Deacon
7. emerek
8. bambi
9. kiilerich
10. Hinrup85
11. Kunji
12. Fishcer
13. Zepernick
14. Øbro
15. Rolla
16. Gitte
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell