Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. jul 2008, 14:15

Det pisser mig af at folk tror der er ordentlig musik på Roskilde.
Nej, Roskilde i midt 90`erne, DER var der ordentlig musik. Det der kommer nu er jo bare ynk, ligesom Nibe. Og så er der jo ingen grund til at tage over til øen.
Janteloven eksisterer IKKE!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 7. jul 2008, 14:29

Det pisser mig af at Roskilde festivalen skal have så meget fokus. Det er jo en ligegyldig drukfest krydret med nogle overbetalte musikere der mener de skal belærer folk om hvordan de skal redde verden, mens selvsamme musikere flyver verden rundt og bruger oceaner af strøm på deres scene show.......

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. jul 2008, 15:22

Iøvrigt pisser det mig også af at vejrudsigten hvert år sender fra, og sætter fokus på Roskilde festivalen. Men aldrig har sat nogen som helst fokus på Aalborgs karneval (samt lignende større arrangementer i Jylland) og det vejr der hører dertil...

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 7. jul 2008, 18:13

Det pisser mig faktisk lidt af, at der er komme noget der minder om en seriøs debat i denne tråd! Men dobbeltmoralsk som jeg er vil jeg da fortsætte debatten. :)
JSJ skrev:Alt i alt er det nok det intime der tiltrækker mig mest ved Nibe - Noget som jeg fornæmmer kan gå lidt af Roskilde..??
Det kommer an på, hvordan du definerer intimitet. Nej, der er ikke kun lokale folk, så du løber ind i et kæmpe hav af mennesker, på en forholdsvis lille festivalplads, som du kender fra andre sammenhænge. Men omvendt har man med garanti mange venner og bekendte, der befinder sig på Roskilde Festival, så hvis man opsøger intimitet kan man hurtigt finde den (, hvis man altså kan finde rundt i sin brandert :)).
Meelsen skrev:Nu har jeg efterhånden været på Nibe nogen gange i min levetid, og jeg tror at i år var sidste år for mig. Jeg havde en kanon festival, ingen tvivl om det. Men jeg føler der manglede noget i og med at i år fik jeg faktisk fik mine største oplevelser ved at høre nogen gode bands i forhold til de andre år, hvor uhæmmet druk bare var the shit! Og nu hvor de andre Fjerrritslev-drenge også hellere vil på Roskilde, tror jeg næsten med sikkerhed turen går til Roskilde næste år.
My point exactly! Kombinér dog den uhæmmede druk med rigtig fede musikoplevelser.
Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at folk tror der er ordentlig musik på Roskilde.
Nej, Roskilde i midt 90`erne, DER var der ordentlig musik. Det der kommer nu er jo bare ynk, ligesom Nibe. Og så er der jo ingen grund til at tage over til øen.
Hehe, det var vel det svar man kunne forvente fra en sur, gammel mand, der savner de tider hvor julen altid var hvid, sommeren altid varm og kiksekagen salmonellafri.
jydenfranord skrev:Det pisser mig af at Roskilde festivalen skal have så meget fokus. Det er jo en ligegyldig drukfest krydret med nogle overbetalte musikere der mener de skal belærer folk om hvordan de skal redde verden, mens selvsamme musikere flyver verden rundt og bruger oceaner af strøm på deres scene show.......
Overbetalte musikere? Ja, de holder sig da en fornuftig timeløn, det er der da ingen tvivl om, men de store bands kunne nu sagtens få flere penge andetsteds end på festivaller, men de spiller i høj grad også på festivaller, fordi det er dér de oplever den bedste stemning til deres koncerter.

Og din miljøsvada er vel rettet mod Radiohead i år, ikk'? De har i hvert fald været en del på barrikaderne, men jeg ved ikke lige om det er noget, som medierne har fokuseret på, da jeg jo selvfølgelig bare har været lukket inde i en lille Roskilde-bobbel den seneste uge. Men hvorom alting er, så skyder du lidt forbi målet, hvis det er dém, du sviner. For det første kunne de tjene mange flere penge ved at holde en koncert i Horsens eller andetsteds, men de har valgt gerne at ville støtte Roskilde, fordi det netop er en miljøbevidst festival i modsætning til fx Glastonbury i England, som de takkede nej til at spille hos, fordi de netop ikke er miljøbevidste.
Desuden havde specielle LED-skærme med til deres konceret, som blev sat specielt op på scenen, som bruger meget mindre strøm end de almindelige skærme. Det koster selvfølgelig kassen at sætte dem op; en 'kasse' som de betaler af egen lomme. Så at argumentere hen mod at et band som Radiohead er dobbeltmoralske er lodret forkert.

Elegia

Indlæg af Elegia » 7. jul 2008, 18:28

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at folk tror der er ordentlig musik på Roskilde.
Se bare denne liste med bands fra 1996:
http://www.roskilde-festival.dk/2008/fo ... 996/bands/

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. jul 2008, 18:51

Elegia skrev:

Ja, det var sgu tider. Var der selv i det herrens år 96. Fantastisk!!!
Så kan de godt stikke programmet 08 skråt op... :)

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 7. jul 2008, 20:43

Køllen I Møllen skrev:
Elegia skrev:

Ja, det er da et meget imponerende program, når man kigger det igennem den dag i dag. Men fælles for mange af navnene, som vi i dag vil slikke os om munden over, er, at de dengang ikke var så specielt store.

Fx havde Placebo dengang ikke engang udgivet ét eneste album. Kashmir, Lamb, Moloko, Skunk Anansie og Sugar Ray havde kun udgivet ét. Björk, Cardigans, Deftones, Kent og Rage Against The Machine havde kun udgivet to. Og den liste er sikkert noget længere, men jeg har ikke lige gidet at tjekke flere release datoer.

Så mon ikke man tolv år kan sidde og kigge lige så måbende tilbage eller i hvert fald meget tæt på. Det tror jeg.

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Quentin T » 7. jul 2008, 22:49

Elegia skrev:
Sygt program. Der var jo federe navn det ene år end der har været på mine 6 Roskilde-år, 00-05, tilsammen.

Det pisser mig af, at jeg ikke deltog i Roskilde 1996.
Savner Strandli!

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 8. jul 2008, 22:14

Mænd der krammer når de siger hej, pisser mig af...

Intet ondt ord om en rigtig mande-krammer med ordentlige dask i rykken, men man skal sgu kende personen tilstrækkelig godt! Ja, det skal være en nær ven...

Det kræver situationsfornemmelse, og magter eller fatter du ikke den så hold nallerne og armene væk!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 8. jul 2008, 22:29

Metal'n Roll skrev:Mænd der krammer når de siger hej, pisser mig af...

Intet ondt ord om en rigtig mande-krammer med ordentlige dask i rykken, men man skal sgu kende personen tilstrækkelig godt! Ja, det skal være en nær ven...

Det kræver situationsfornemmelse, og magter eller fatter du ikke den så hold nallerne og armene væk!
Det pisser mig af at du mener man ikke kan give en vildt fremmed en krammer når AaB har lavet et mål på stadion.

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 8. jul 2008, 22:38

jydenfranord skrev:
Metal'n Roll skrev:Mænd der krammer når de siger hej, pisser mig af...

Det pisser mig af at du mener man ikke kan give en vildt fremmed en krammer når AaB har lavet et mål på stadion.
Ok, så er der undtagelser.. ellers ville jeg jo pisse mig selv af...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 9. jul 2008, 10:26

...at AaB Sport & Fashion tager 200 Kr i forsendelse på den nye Guld-DVD til Schweiz!

Normal kostpris på forsendelsen ligger omkring 20 Kr! Kører de DVD'en herned i taxa eller hyrer de en Lear-Jet til det?

Det er sku ikke godkendt og er ren chikane og røv-smæk til os der ikke lige kan smutte forbi shoppen. Svineri !! OMMER!!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 9. jul 2008, 10:40

astonvilla skrev:...at AaB Sport & Fashion tager 200 Kr i forsendelse på den nye Guld-DVD til Schweiz!

Normal kostpris på forsendelsen ligger omkring 20 Kr! Kører de DVD'en herned i taxa eller hyrer de en Lear-Jet til det?

Det er sku ikke godkendt og er ren chikane og røv-smæk til os der ikke lige kan smutte forbi shoppen. Svineri !! OMMER!!
Jeg skal til Aalborg i weekenden.. Kan købe en og sende den til dig. Bare skriv mig en PB - det pisser mig af, at der ikke er nogen der har tilbudt dig det før nu! :cheers:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 9. jul 2008, 10:54

MrBangDK skrev:
astonvilla skrev:...at AaB Sport & Fashion tager 200 Kr i forsendelse på den nye Guld-DVD til Schweiz!

Jeg skal til Aalborg i weekenden.. Kan købe en og sende den til dig. Bare skriv mig en PB - det pisser mig af, at der ikke er nogen der har tilbudt dig det før nu! :cheers:
Hr Bang - det var et ualmindeligt rart tilbud af dig!
Desværre så har jeg allerede bestilt og betalt DVD'en - jeg skulle bare lige ha luft, fordi det pissede mig noget så grusomt af!
MEN - mange tak for dit tilbud (må linkes over i "det får smilet frem-tråden")
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Nakken » 9. jul 2008, 15:09

Køllen I Møllen skrev:
Elegia skrev:

Det pisser mig af, at gamle røvhuller altid skal brokke sig over programmet på Rosseren, fordi de ikke suger hårdt nok i køkkenrullebongen og dermed altid for bevæget sig op til Orange.

Som et gammelt Roskildeordsprog lyder: Sug og vær' ligeglad - Så er du altid glad
Altid AaB!

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 9. jul 2008, 15:42

Ham der lige har interviewet Brian Holm, og nu interviewer manageren fra Gerolsteiner, pisser mig I DEN GRAD af! Magen til øhm'er, dårlig engelsk og dansk for den sags skyld, skal man fandeme godt nok lede længe efter.

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 9. jul 2008, 16:12

astonvilla skrev: Kører de DVD'en herned i taxa eller hyrer de en Lear-Jet til det?
Nu ved jeg ikke lige hvad en Lear-Jet skal ha' for det. Men 200,- for en taxa... så ville det pisse mig af at møde på job dén dag! Et umiddelbart gæt vil være ca. 17000,- :D
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 9. jul 2008, 16:12

-Larsen skrev:Ham der lige har interviewet Brian Holm, og nu interviewer manageren fra Gerolsteiner, pisser mig I DEN GRAD af! Magen til øhm'er, dårlig engelsk og dansk for den sags skyld, skal man fandeme godt nok lede længe efter.
Hørt! Har selv lige siddet og græmmet mig voldsomt!

Tak for sidst i øvrigt champ! Vildere blus 08/09! :P

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 9. jul 2008, 16:28

JSJ skrev:
-Larsen skrev:Ham der lige har interviewet Brian Holm, og nu interviewer manageren fra Gerolsteiner, pisser mig I DEN GRAD af! Magen til øhm'er, dårlig engelsk og dansk for den sags skyld, skal man fandeme godt nok lede længe efter.
Hørt! Har selv lige siddet og græmmet mig voldsomt!

Tak for sidst i øvrigt champ! Vildere blus 08/09! :P

/Jesper
Ja, blus er åbenbart ikke velkommen til Dodo and the Dodos. Det forstår jeg virkelig ikke og det pisser mig faktisk også lidt af!

Elegia

Indlæg af Elegia » 9. jul 2008, 18:50

Nakken skrev:Det pisser mig af, at gamle røvhuller altid skal brokke sig over programmet på Rosseren, fordi de ikke suger hårdt nok i køkkenrullebongen og dermed altid for bevæget sig op til Orange.

Som et gammelt Roskildeordsprog lyder: Sug og vær' ligeglad - Så er du altid glad
Jeg er også efterhånden ved at være noget nær ligeglad med musikken på Roskilde. Vi to er åbenbart bare vokset musikalsk fra hinanden. Jeg holder mig til 1990'er-rocken og så må Roskilde og de unge og smukke have deres verdensmusik, hiphop og dansegulve for sig selv.

Men det pisser mig til gengæld af, at det skulle anses for at være sejt at suge bong, når man i stedet kan patte guldbajer'.

Besvar