medlemskort til Utopia
-
otto the great
- Drenge

- Geografisk sted: Hjørring
medlemskort til Utopia
Da det jo var mig der i sin tid fik arrangeret denne udmærkede aftale, har jeg interesse i at vide om det er noget bestyrelsen følger op på , eller om jeg skal snakke med Eamonn.
Jeg kan da også med det samme anbefale alle at købe medlemskortet, hvis det altså bliver aktuelt.
Jeg kan da også med det samme anbefale alle at købe medlemskortet, hvis det altså bliver aktuelt.
otto
Re: medlemskort til Utopia
Kører det på samme måde i denne sæson? I så fald skal jeg have fornyet mit. I øvrigt husker jeg noget om at Eamonn lovede gratis pils til dem med sæsonkort den dag AaB blev mestre - det glemte han vist...
Allan Kuhn er Liverpool fan!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Jeg syntes der skal en anden ordning på banen, at skulle betale for at få rabat minder lidt for meget om den måde teleselskaberne giver "tilbud" på. Jeg ville foreslå en fast billigere pris på øl når AaB spiller, naturligvis til medlemmer af Asc-kbh. Lignende tilbud findes på andre barer, hvor man f.eks får 10 kr rabat på en fad hvis man er medlem af fanklubben.
-
Peter Larsen
- Ynglinge

- Geografisk sted: Frederiksberg
Enig. Os AaB-folk har efterhånden smidt mange penge i foretagendet, og vi sikrer god omsætning på tidspunkter, hvor man må formode, omsætningen normalt er meget lav.
- MichaelLarsen
- Landshold

Jeg fandt sg. aldrig ud af, hvad det gik ud på, så betalte blot fuld pris og lidt drikkepenge (men Eamonn var nu flink til at smide nogle omgange den modsatte vejotto the great: "Da det jo var mig der i sin tid fik arrangeret denne udmærkede aftale, har jeg interesse i at vide om det er noget bestyrelsen følger op på , eller om jeg skal snakke med Eamonn.
Jeg kan da også med det samme anbefale alle at købe medlemskortet, hvis det altså bliver aktuelt."
Jeg er i øvrigt blevet lovet nogle badebilletter til BIF, så check lige din indbakke på facebook
Non scholae, sed vitae discimus
- Steve-Dave
- Landshold

DU er lav! Lavere end hvilken som helst omsætning!Peter Larsen skrev:Enig. Os AaB-folk har efterhånden smidt mange penge i foretagendet, og vi sikrer god omsætning på tidspunkter, hvor man må formode, omsætningen normalt er meget lav.
-
otto the great
- Drenge

Jeg ridser lige den aftale op som vi indgik med Eamonn sidste år.
Alle AaB fans kan købe et medlemskort til utopia, man skal ikke nødvendigvis være medlem af asc for at købe kortet, (det kan selvfølgelig være bestyrelsen vil ændre dette , det håber jeg dog ikke).
Jeg mener at vi sidste år betalte 300 kr. for en sæson, det gør så at man i et år kan købe fadøl til 25,- i stedet for 38,-
det gælder alle dage hele døgnet ( inden for åbningstid).
Grunden til at man betaler en pris for medlemskortet er for at respektere andre kunder der har kommet på baren i flere år, og betaler fuld pris. Det skal heller ikke være sådan at hvem som helst kommer og får billige fadøl.
Jeg skal lige understrege at der ikke er lavet nogen aftale endnu, men medmindre jeg høre fra bestyrelsen kontakter jeg selv Eamonn i løbet af ugen.
Til sidst vil jeg gerne, (for at undgå det samme skriveri som sidste år)understrege at prisen på kortet ligger fast, det er et engangsbeløb der for de flestes vedkomne er tjent hjem på 2-3 kampe. Jeg tror heller ikke der var nogen der fortrød deres køb sidste år.
Venlige sommerhilsner og vi ses på søndag
Alle AaB fans kan købe et medlemskort til utopia, man skal ikke nødvendigvis være medlem af asc for at købe kortet, (det kan selvfølgelig være bestyrelsen vil ændre dette , det håber jeg dog ikke).
Jeg mener at vi sidste år betalte 300 kr. for en sæson, det gør så at man i et år kan købe fadøl til 25,- i stedet for 38,-
det gælder alle dage hele døgnet ( inden for åbningstid).
Grunden til at man betaler en pris for medlemskortet er for at respektere andre kunder der har kommet på baren i flere år, og betaler fuld pris. Det skal heller ikke være sådan at hvem som helst kommer og får billige fadøl.
Jeg skal lige understrege at der ikke er lavet nogen aftale endnu, men medmindre jeg høre fra bestyrelsen kontakter jeg selv Eamonn i løbet af ugen.
Til sidst vil jeg gerne, (for at undgå det samme skriveri som sidste år)understrege at prisen på kortet ligger fast, det er et engangsbeløb der for de flestes vedkomne er tjent hjem på 2-3 kampe. Jeg tror heller ikke der var nogen der fortrød deres køb sidste år.
Venlige sommerhilsner og vi ses på søndag
otto
- Steve-Dave
- Landshold

Gælder det kun for alm. fadøl, eller gives der også rabat på Guinness?
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Det var kun almindelige fadøl, ihvertfald indtil de blev udsolgt, hehe.
Jeg er sikker på at den allesteds-nærværende formand arbejder på en fornuftig ordning, jeg vil dog stadig argumentere for at en ordning hvor man skal drikke over 20 fadøl før man begynder at spare noget somhelst ikke er en holdbar løsning. Der er folk som ikke bor i nærheden, og som kun kommer for at se enkelte kampe, hvorfor skal de ikke have mulighed for at få rabat? Om det skal være for asc-medlemmer eller ej, ved jeg ikke, jeg synes bare det ville være en fornuftig måde at opfordre folk til at melde sig ind, samtidigt ville man undgå at almindelige kunder føler sig snydt. Man kan jo også stille det op sådan her, enten koster det 300 for et "rabatkort", eller også skal det koste et medlemsskab til asc. Jeg ville mene at der var meget store fordele i at så mange som muligt blev medlem, det er jo trods alt et krav for at komme med på udebaneture og lignende.
Jeg er sikker på at den allesteds-nærværende formand arbejder på en fornuftig ordning, jeg vil dog stadig argumentere for at en ordning hvor man skal drikke over 20 fadøl før man begynder at spare noget somhelst ikke er en holdbar løsning. Der er folk som ikke bor i nærheden, og som kun kommer for at se enkelte kampe, hvorfor skal de ikke have mulighed for at få rabat? Om det skal være for asc-medlemmer eller ej, ved jeg ikke, jeg synes bare det ville være en fornuftig måde at opfordre folk til at melde sig ind, samtidigt ville man undgå at almindelige kunder føler sig snydt. Man kan jo også stille det op sådan her, enten koster det 300 for et "rabatkort", eller også skal det koste et medlemsskab til asc. Jeg ville mene at der var meget store fordele i at så mange som muligt blev medlem, det er jo trods alt et krav for at komme med på udebaneture og lignende.
-
otto the great
- Drenge

Jeg vil lige slå fast at asc ikke ejer Utopia. Nogen vil nok sige at vi lægger mange penge der, for det gør vi. Derfor er Eamonn alligevel ikke tvunget til at gi os billigere fadøl. Vi har lavet en god ordning, og har et udemærket mødested.
Jeg er sikker på at dem der købte kortet sidste år ikke føler sig snydt.
Hvis man ikke kan drikke 23 fadøl på et år, vil jeg ikke anbefale at man køber kortet.
Køb kortet eller la vær, så er den ikke længere.
Hvis man ikke kan drikke 23 fadøl på et år, vil jeg ikke anbefale at man køber kortet.
otto
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
For satan. Jeg skal hive de 23 fadøl hjem inden november hvor der kommer en MrBang Jr. til verden.. Og jeg misser de første par kampe pga. ferie.. Oh well - så må jeg bare møde senere nogle mandage i august, september og oktoberotto the great skrev:Jeg vil lige slå fast at asc ikke ejer Utopia. Nogen vil nok sige at vi lægger mange penge der, for det gør vi. Derfor er Eamonn alligevel ikke tvunget til at gi os billigere fadøl. Vi har lavet en god ordning, og har et udemærket mødested.
Ska' vi hak'?
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Øh, hvor kom det lige fra? Selvfølgelig er der ikke tale om at nogen er tvunget til noge som helst, der bliver spurgt til om der kommer til at være en ordning, og jeg syntes så at man med fordel kunne lave en anden ordning i år. Personligt er jeg kun interesseret i at så mange folk som muligt har lyst til at komme og se bold, og er ret uinteresseret i om jeg sparer penge eller ej.otto the great skrev:Jeg vil lige slå fast at asc ikke ejer Utopia. Nogen vil nok sige at vi lægger mange penge der, for det gør vi. Derfor er Eamonn alligevel ikke tvunget til at gi os billigere fadøl. Vi har lavet en god ordning, og har et udemærket mødested.
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Poker-One-Kenobis forslag er klart at foretrække. Jeg gad ikke købe kortet sidste år, da jeg ikke fandt det særlig fordelagtigt. Om det i stedet skal være i form af medlemskab af ASC, der skal gives rabat, skal jeg ikke vurdere, synes umiddelbart det lyder ganske fornuftigt. Men jeg bider ikke på det Hjallerup Marked/krejler-mobilselskab tilbud, der blev strikket sammen i sidste sæson.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
otto the great
- Drenge

Jeg undskylder min tekst hvis den er forkert opfattet. Jeg mener bare at det var præcis det samme vi debatterede sidste år.
Om du er medlem af asc eller ej kommer jo ikke utopia til gode, vi skal huske at adskille de 2 ting. Jeg kan ikke forestille mig at utopia gir rabat til nogen der kommer 1-5 gange på et år, eller drikker under 20 fadøl i samme periode.
Det skal dog siges at jeg ikke har snakket med Eamonn endnu, og det kun er ud fra den aftale vi lavede sidste år.
Selvfølgelig vil det bedste være at vi alle kunne drikke billigere, måske ved at bruge klippekort eller andet smart, men Eamonn er en hård forretningsmand og han vil gerne holde det så simpelt som muligt.
Om du er medlem af asc eller ej kommer jo ikke utopia til gode, vi skal huske at adskille de 2 ting. Jeg kan ikke forestille mig at utopia gir rabat til nogen der kommer 1-5 gange på et år, eller drikker under 20 fadøl i samme periode.
Det skal dog siges at jeg ikke har snakket med Eamonn endnu, og det kun er ud fra den aftale vi lavede sidste år.
Selvfølgelig vil det bedste være at vi alle kunne drikke billigere, måske ved at bruge klippekort eller andet smart, men Eamonn er en hård forretningsmand og han vil gerne holde det så simpelt som muligt.
otto
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Om du er medlem af Arsenals danske fanclub eller ej kommer heller ikke Southern Cross til gode, men alligevel har de lavet en aftale med fanklubben om billigere øl til medlemmer under Arsenals kampe. Går ud fra at det er lavet udfra en gensidig forståelse om at stedet tjener penge på fanklubbens tilstedeværelse, samtidig samler foreningen så folk på stedet til kampe, og laver en masse arbejde for at folk skal komme at se kampene. Hvis de to ting skulle adskilles, ville stedet jo gå glip af den ekstra omsætning som dette arbejde giver.
- Søndergaard
- 1. div

Jeg købte heller ikke kortet sidste år - synes ikke det var fordelagtigt nok. Jeg kom relativt tit på Utopia, men synes stadig ikke det kan betale sig, når rabatten først indfinder sig efter 20 bajere.
Det er en balancegang - for som det er nu køber jeg ofte kun en (nogle gange ingen) øl til de 38 kr - men kostede øllene kun omkring 25 kr, ville jeg nok være tilbøjelig til at købe en mere.
Er det ikke bedst for virksomheden at få noget omsætning, og få folk til at drikke flere bajere? En øl smager jo som bekendt også gerne af nogle flere.
Hvis Eamon mener det er snyd for de faste kunder, kan de jo også bare melde sig ind i ASC
Det er en balancegang - for som det er nu køber jeg ofte kun en (nogle gange ingen) øl til de 38 kr - men kostede øllene kun omkring 25 kr, ville jeg nok være tilbøjelig til at købe en mere.
Er det ikke bedst for virksomheden at få noget omsætning, og få folk til at drikke flere bajere? En øl smager jo som bekendt også gerne af nogle flere.
Hvis Eamon mener det er snyd for de faste kunder, kan de jo også bare melde sig ind i ASC
Må man spørge hvilket mærke øl og hvor store de er, til de der 38kr?
Hvem der bare var irsk
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Carlsbergs standard rævepis, og en god halv liter af den.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Tuborg, my dear friend.. Carlsberg har han kun på flaske!!!Poker-One-Kenobi skrev:Carlsbergs standard rævepis, og en god halv liter af den.
Ska' vi hak'?
Endnu en grund til ikke at forlade fastlandet så...
Men for fanden. Det det medlemsskab er jo tjent hjem på 2-3uger.
Men for fanden. Det det medlemsskab er jo tjent hjem på 2-3uger.
Hvem der bare var irsk