Kan ikke gøre for det, er jo nordjyde...Worminator skrev:Folk der bekymrer sig om et skarpt hjørne der først bliver rundet om tre år pisser mig af.Dåse Allan@ skrev:Tanken om at jeg om 3 år fylder 30 pisser mig af...
Det pisser mig af tråden
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Re: Det pisser mig af tråden
SVEND GOLLE SUPPORT
- Køllen I Møllen
- Allstar

Israelere er da meget værre i alle kategorierne. Og de pisser mig af...Lindvang skrev:Russere pisser mig af! Sammen med mange andre østeuropæere!
Dog baserer jeg min bitterhed på 2 x ferie i Ægypten, som overstrømmes af disse folk, men magen til sure, bitre, uhøflige, arrogante, uforskammede, latterlige mennesker skal man lede længe efter!
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Lindvang
Israelere pisser også mig af. Zionister pisser mig i særdeleshed af!Køllen I Møllen skrev:Israelere er da meget værre i alle kategorierne. Og de pisser mig af...Lindvang skrev:Russere pisser mig af! Sammen med mange andre østeuropæere!
Dog baserer jeg min bitterhed på 2 x ferie i Ægypten, som overstrømmes af disse folk, men magen til sure, bitre, uhøflige, arrogante, uforskammede, latterlige mennesker skal man lede længe efter!
-
Lindvang
At lette med et fly pisser mig af! Dét og så turbulens. Når det går nedad og landing er fremragende, men de første fem minutter pisser mig af... Hjælp mig, Kølle!
- MichaelLarsen
- Landshold

Ja for satan, hvor er du rød i kammen, der hvor du kysser den yndige kvinde....., men det er vel kun pga., at du for alvor skal vise følelser - din hårde mandLindvang:"Haha... Lur i denne forbindelse lige mine billeder på facebook;-)"
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Haha... Jeg er blød som smør lige dérMichaelLarsen skrev:Ja for satan, hvor er du rød i kammen, der hvor du kysser den yndige kvinde....., men det er vel kun pga., at du for alvor skal vise følelser - din hårde mandLindvang:"Haha... Lur i denne forbindelse lige mine billeder på facebook;-)"
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Hvad så med folk, der fylder 30 inden for 1½ år? Pisser de dig også af, hvis det pisser dem af, de skal fylde 30?Worminator skrev:Folk der bekymrer sig om et skarpt hjørne der først bliver rundet om tre år pisser mig af.Dåse Allan@ skrev:Tanken om at jeg om 3 år fylder 30 pisser mig af...
Vil lige vide det, inden det får lov at pisse mig af så...
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Kun hvis de bekymrer sig om det.John Deacon skrev:Hvad så med folk, der fylder 30 inden for 1½ år? Pisser de dig også af, hvis det pisser dem af, de skal fylde 30?Worminator skrev:Folk der bekymrer sig om et skarpt hjørne der først bliver rundet om tre år pisser mig af.Dåse Allan@ skrev:Tanken om at jeg om 3 år fylder 30 pisser mig af...
Vil lige vide det, inden det får lov at pisse mig af så...
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
-
Lindvang
Det pisser mig af, at folk synes 30 er et forfærdeligt hjørne at runde. Selv mener jeg, at denne alder er klart den fedeste.
Desuden pisser aldersforfængelige mænd mig af. Ligesom metroseksuelle "mænd" gør det!
Desuden pisser aldersforfængelige mænd mig af. Ligesom metroseksuelle "mænd" gør det!
Folk, der ikke er fyldt 30, pisser mig af. Mænd af den rigtige alder og kaliber render sgu ikke rundt og pylrer over alting. Vi tager vores tømmermænd med tyndskid og drikker videre. Alt andet er noget pangleværk!
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
- Køllen I Møllen
- Allstar

Den regel om at hvert emne skal have sin egen tråd og ikke må startes i nye tråde pisser mig af.
Og det pisser mig endnu mere af at der ikke må startes en Mota-tråd! Her har vi en af tippeligaens topscorere på kontrakt i AaB i en voldsomt spændende sæson hvor vi pinedød står og mangler en angriber. Og så skal han diskuteres i "Sommertransfers 2008"-tråden!!! Det skriger jo til himlen at der ikke er en Mota-tråd...
Og det pisser mig endnu mere af at der ikke må startes en Mota-tråd! Her har vi en af tippeligaens topscorere på kontrakt i AaB i en voldsomt spændende sæson hvor vi pinedød står og mangler en angriber. Og så skal han diskuteres i "Sommertransfers 2008"-tråden!!! Det skriger jo til himlen at der ikke er en Mota-tråd...
-
Lindvang
Det pisser mig af, at du totalt ignorerer mit take-off indlæg!Køllen I Møllen skrev:Den regel om at hvert emne skal have sin egen tråd og ikke må startes i nye tråde pisser mig af.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ups, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det. Andet end at råde dig til at holde dig langt væk fra nord-Norge hvis du ikke er pjattet med turbulens...Lindvang skrev:Det pisser mig af, at du totalt ignorerer mit take-off indlæg!Køllen I Møllen skrev:Den regel om at hvert emne skal have sin egen tråd og ikke må startes i nye tråde pisser mig af.
-
Lindvang
Hehe, fik også en god sjat engang på Færøerne...Køllen I Møllen skrev:Ups, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det. Andet end at råde dig til at holde dig langt væk fra nord-Norge hvis du ikke er pjattet med turbulens...Lindvang skrev:Det pisser mig af, at du totalt ignorerer mit take-off indlæg!Køllen I Møllen skrev:Den regel om at hvert emne skal have sin egen tråd og ikke må startes i nye tråde pisser mig af.
Og af en eller anden grund, var der totalt gang i den i Berlin for små 3 uger siden, da det pludseligt blev 33 grader den dag vi skulle flyve...
Netop returneret fra Bornholm, så pisser det mig faktisk lidt af, at jeg ikke har været der før (var i Finland, med skolen)
Hold kæft så smukt der er, man tror jo ikke man er i Danmark, bare turen fra Sandvig, rundt om Hammeren, og så op til Hammerhus ruin er hele turen værd.
Eller turen langs kysten fra Vang til Hasle(Jons kapel) gennem nedlagte stenbrud, og skove der ser ud som for 1000 år siden, samt vejret, der åbenbart altid er bedre end her..
Og så var der jo lige Ekkodalen, fyldt med sjællandske turister, langs med skoven, nedenfor klipperne, mens man med flad Aalborgensisk, pludselig brøler ud i stilheden....
HVORNÅR SPILLER BRØNDBY DÅÅÅRLIGT...........
Med meget forskellig reaktion, fra omgivelserne..
Desværre koster turen det samme, som en Charterrejse sydpå
Hold kæft så smukt der er, man tror jo ikke man er i Danmark, bare turen fra Sandvig, rundt om Hammeren, og så op til Hammerhus ruin er hele turen værd.
Eller turen langs kysten fra Vang til Hasle(Jons kapel) gennem nedlagte stenbrud, og skove der ser ud som for 1000 år siden, samt vejret, der åbenbart altid er bedre end her..
Og så var der jo lige Ekkodalen, fyldt med sjællandske turister, langs med skoven, nedenfor klipperne, mens man med flad Aalborgensisk, pludselig brøler ud i stilheden....
Med meget forskellig reaktion, fra omgivelserne..
Desværre koster turen det samme, som en Charterrejse sydpå
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
-
Kasper Møller
- AaB Tifo Kaos

- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
tegner skrev:Og så var der jo lige Ekkodalen, fyldt med sjællandske turister, langs med skoven, nedenfor klipperne, mens man med flad Aalborgensisk, pludselig brøler ud i stilheden....
/Kasper
http://www.tifokaos.dk
http://www.tifokaos.dk
Det spritnye reklamebanner fra tifokaos som pryder debatsiden pisser mig af. Jeg ved godt at det går til et godt formål, men visuelt er den en kilde til irritation, idet den popper op hver gang man klikker ind på et nyt forum. Det er med andre ord for dominerende.
Jeg havde faktisk ikke lagt mærke til dem, før jeg læste om din irritation, og nu kan jeg ikke lade være med at fokusere på det banner dér! Så hey, du pisser mig af, 'limey'.limey skrev:Det spritnye reklamebanner fra tifokaos som pryder debatsiden pisser mig af. Jeg ved godt at det går til et godt formål, men visuelt er den en kilde til irritation, idet den popper op hver gang man klikker ind på et nyt forum. Det er med andre ord for dominerende.
- MichaelLarsen
- Landshold

Det pisser mig af, at I ikke ved, at reklamen forsvinder fra jeres login, når I HAR støttet det gode formål 
Non scholae, sed vitae discimus