Kaunas - AaB på Utopia?
Kaunas - AaB på Utopia?
Ja, så er der en uge til!
Musse har meldt sin ankomst og er angiveligt møj tørstig efter en tur op af den amerikanske vestkyst.
Lindvang, det er sådan set også for din skyld denne tråd bliver banket op så tidligt - til info kan jeg afsløre at det ikke er en eftermiddagskamp, men nærmere bestemt kl. 19.00.
Sign up!
1. Hansen
2. Musse
Musse har meldt sin ankomst og er angiveligt møj tørstig efter en tur op af den amerikanske vestkyst.
Lindvang, det er sådan set også for din skyld denne tråd bliver banket op så tidligt - til info kan jeg afsløre at det ikke er en eftermiddagskamp, men nærmere bestemt kl. 19.00.
Sign up!
1. Hansen
2. Musse
Allan Kuhn er Liverpool fan!
-
Lindvang
Re: Kaunas - AaB på Utopia?
Of course I'm there! As always... Og ja, jeg har hørt, at Musse vil sutte mega-maje saft. Jeg skal jo heldigvis først møde kl. 0800 torsdag!Gerrard skrev:Ja, så er der en uge til!
Sign up!
1. Hansen
2. Musse
1. Hansen
2. Musse
3. Lindaaar
Det sker jo man bliver syg, ikk'...Lindvang skrev: Of course I'm there! As always... Og ja, jeg har hørt, at Musse vil sutte mega-maje saft. Jeg skal jo heldigvis først møde kl. 0800 torsdag!
Allan Kuhn er Liverpool fan!
LIGE NØJAGTIG!
Jeg er tilbage i hullet, så kan de godt pakke det der USA sammen. Klasse! Lindvang, du lader bare ungerne spille rundbold de første fire timer torsdag. Kan da lige smide Marlle på listen, ikke også Marlle?!
1. Hansen
2. Musse
3. Lindaaar
4. Marlle
Jeg er tilbage i hullet, så kan de godt pakke det der USA sammen. Klasse! Lindvang, du lader bare ungerne spille rundbold de første fire timer torsdag. Kan da lige smide Marlle på listen, ikke også Marlle?!
1. Hansen
2. Musse
3. Lindaaar
4. Marlle
raslee
-
otto the great
- Drenge

- Geografisk sted: Hjørring
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
det gør jeg fandme ikke!!! Pik og patter... render rundt i Toscana og drikker rødvin.. Go' kamp - sørg nu lige for at få tømt Eamonn's lager af fadøl!!!

Ska' vi hak'?
Jeg kommer også. Og især hvis AaB kvalificerer sig til CL
Ses onsdag
6. Frederik
Ses onsdag
6. Frederik
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Skal det forstås sådan, at du ikke rigtig gider komme, hvis de taber?Garderen skrev:Jeg kommer også. Og især hvis AaB kvalificerer sig til CL![]()
Ses onsdag
6. Frederik
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
7. Bo T.
Og jeg gider heller ikke komme, hvis de taber. Jeg gad for eksempel ikke have været der, da vi fik smæk af OB. Så det lader jeg være med.
Og jeg gider heller ikke komme, hvis de taber. Jeg gad for eksempel ikke have været der, da vi fik smæk af OB. Så det lader jeg være med.
Det skulle gerne være tvetydigtJohn Deacon skrev:Skal det forstås sådan, at du ikke rigtig gider komme, hvis de taber?Garderen skrev:Jeg kommer også. Og især hvis AaB kvalificerer sig til CL![]()
Ses onsdag
6. Frederik
MrBang havde lige talt om patter.
Men jeg kommer lige meget hvad, og jeg tænker ikke på at AaB kan tabe.
- Nakken
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Larsen
- Geografisk sted: København
Det er så i orden, Mølleren...selvfølgelig kommer jeg da. Hold kæft, hvor er folk vage til at kopiere den liste videre...nice try, Hansen...det er lige lovlig teknisk for kbh-forummet, tror jeg.raslee skrev:LIGE NØJAGTIG!
1. Hansen
2. Musse
3. Lindaaar
4. Marlle
Altid AaB!