FCK-AaB warm up på Utopia
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
FCK-AaB warm up på Utopia
Midt i den travle CL tid, skal der selvfølgelig også lidt info til om det forestående opgør mellem FCK og AaB. Vi fik smæk i foråret efter en seriøs warm up - men som alle ved, endte det jo alligevel med guld. I denne sæson skal vi starte ud med en kombi - en fed warm up OG en sejr!
Denne gang får vi besøg af en bus fra ASC i Aalborg (http://www.AaB-support-club.dk/nyheder/ ... sp?id=1799), så der skal nok blive tryk på Utopia. Hvis vejret viser sig fra sin gode side, vil vi, ASC København, smække nogle pølser og brød på grillen som kan købes til yderst rimelige priser - om vi griller vil blive meldt ud i denne post en dag eller to før kampen.
Når bussen rammer Utopia, formentligt omkring kl. 14.30, vil der være Happy Hour - ASC København og ASC Aalborg har lavet en aftale med Utopias ejer, Eamonn, om, at der er fadøl til 25kr. Tilbuddet gælder indtil 16.00, hvor ASC bussen transporterer folkene videre til Parken, og hvor det er tid for de "lokale" AaB fans at finde bus/cykel mod Øster Alle.
Da vi gerne vil have et bud på mængden af pølser/brød der skal købes, bedes I lige melde tilbage i denne tråd..
Vi glæder os til at ser jer og byde velkommen til vores venner fra Aalborg.
På vegne af ASC København
Michael, aka. MrBangDK
Denne gang får vi besøg af en bus fra ASC i Aalborg (http://www.AaB-support-club.dk/nyheder/ ... sp?id=1799), så der skal nok blive tryk på Utopia. Hvis vejret viser sig fra sin gode side, vil vi, ASC København, smække nogle pølser og brød på grillen som kan købes til yderst rimelige priser - om vi griller vil blive meldt ud i denne post en dag eller to før kampen.
Når bussen rammer Utopia, formentligt omkring kl. 14.30, vil der være Happy Hour - ASC København og ASC Aalborg har lavet en aftale med Utopias ejer, Eamonn, om, at der er fadøl til 25kr. Tilbuddet gælder indtil 16.00, hvor ASC bussen transporterer folkene videre til Parken, og hvor det er tid for de "lokale" AaB fans at finde bus/cykel mod Øster Alle.
Da vi gerne vil have et bud på mængden af pølser/brød der skal købes, bedes I lige melde tilbage i denne tråd..
Vi glæder os til at ser jer og byde velkommen til vores venner fra Aalborg.
På vegne af ASC København
Michael, aka. MrBangDK
Ska' vi hak'?
-
otto the great
- Drenge

- Geografisk sted: Hjørring
- MichaelLarsen
- Landshold

-
ThomasKallehave
- 2. div

Re: FCK-AaB warm up på Utopia
JAMEN! JAMEN! JAMEN! Og hvis jeg ikke kommer, så tvinger du mig med på et Gay Sushi Cruise ??????MrBangDK skrev:1. MrBangDK
2. Kallehave (så ved du det, Kallehave!!!)
7. Gregers, der nu er tilbage fra Aussie-land.Gerrard skrev:6. Hansen
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005
- SB >> 9000
- Superliga

- Geografisk sted: Vestsjælland
8. Bendsen
9. Geordie
Ses
9. Geordie
Ses
- Boldt § AaB
- 1. div

11. Ronja 
- Agge
- 2. div

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Udlandet
Ask (mig) melder måske.. Skal prøve at komme hjem fra Sverige i tide!
- MichaelLarsen
- Landshold

Har tidligere skrevet til Jimmi/Busudvalget vedr. billetter til nye ASC-medlemmer, der ikke har behov for busturen, men blot en billet. Det var et positivt tilbagesvar og efterfølgende skrev jeg så, at det passende kunne være FCK-kampen, hvor de dukker op på Utopia, men den kan Kallehave/Bang måske melde noget ud omkring - da Jimmi jo.... nok af gode grunde, ikke har svaret 
Non scholae, sed vitae discimus
-
Don Diavolo
- Lilleput

- Geografisk sted: København V
13 Nicolai
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Hej alle ASC Kbh.
Har et dumt spørgsmål som en af jer sikkert ved:
Den indgang som vi skal benytte til kampen på søndag, kan man købe billetten i døren der?
Jeg tager ikke med ASC heroppe fra Aalborg, men kører i egen bil, da jeg skal besøge nogle kammerater om lørdagen i Københavnsområdet.
Den indgang som vi skal benytte til kampen på søndag, kan man købe billetten i døren der?
Jeg tager ikke med ASC heroppe fra Aalborg, men kører i egen bil, da jeg skal besøge nogle kammerater om lørdagen i Københavnsområdet.
Elscorpio skrev:Hej alle ASC Kbh.
Normalt er der også salg ved indgangen udeholdet benytter.
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005
Jeg kommer!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Jeg er der!
Jeg kommer også iført mit celtic - AaB halstørklæde.
-
Lindvang
Jeg snupper en dag i haven eller på havnen. God kamp, drenge!