AaB-ManU
- MichaelLarsen
- Landshold

Re: AaB-ManU
Stakkels Lindvang
der ser godt nok ud til at blive stille på Utopia, men sidst jeg hørte fra Otto oplyste han, at han skulle i hullet tirsdag. Snup i 2 bare et par omgange på seniors regning, hvis Aemonn accepterer en kredit, indtil næste gang vi ses 
Non scholae, sed vitae discimus
Senior er generelt alt for gavmild!!
Jeg regner også med at krybe ned i hullet, og mit gæt er, at der bliver fuldstændig proppet trods et stærkt ASC Kbh-felt i Aalborg!
Jeg regner også med at krybe ned i hullet, og mit gæt er, at der bliver fuldstændig proppet trods et stærkt ASC Kbh-felt i Aalborg!
Jeg dukker også op i hullet!BoT skrev:Senior er generelt alt for gavmild!!
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005
-
otto the great
- Drenge

- Geografisk sted: Hjørring
- Steve-Dave
- Landshold

Jeg vil også være at finde på Utopia i morgen.
Man sku' have været strisser...MichaelLarsen skrev:Stakkels Lindvangder ser godt nok ud til at blive stille på Utopia, men sidst jeg hørte fra Otto oplyste han, at han skulle i hullet tirsdag. Snup i 2 bare et par omgange på seniors regning, hvis Aemonn accepterer en kredit, indtil næste gang vi ses
Allan Kuhn er Liverpool fan!
- MichaelLarsen
- Landshold

Ja, det havde jeg også en drøm om engang... de får vist en kanon hyreGerrard skrev:Man sku' have været strisser...MichaelLarsen skrev:Stakkels Lindvangder ser godt nok ud til at blive stille på Utopia, men sidst jeg hørte fra Otto oplyste han, at han skulle i hullet tirsdag. Snup i 2 bare et par omgange på seniors regning, hvis Aemonn accepterer en kredit, indtil næste gang vi ses
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Jeg takker Senior (med de fornuftige sko) mange gange og konstaterer glad, at der dog er nogle her, der heller ikke har billet.
Jeg har også sendt et hold nordjyske bygningsarbejdere samme vej..
Hvis de ellers kan finde rundt,..de har jo kun fået adressen 4 gange!!
Hvis de ellers kan finde rundt,..de har jo kun fået adressen 4 gange!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Jeg dukker også op og medbringer en Brøndby-fan, som er interesseret i at vide, hvad det der Champions League går ud på.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Lindvang
Jamen så kan vi jo endelig udveksle håndtryk! Vi fik jo aldrig skålet i svinefedt...Konsulenten skrev:Jeg dukker også op og medbringer en Brøndby-fan, som er interesseret i at vide, hvad det der Champions League går ud på.
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Man følger da Konsulenten ned på Utopia.Konsulenten skrev:Jeg dukker også op og medbringer en Brøndby-fan, som er interesseret i at vide, hvad det der Champions League går ud på.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
-
Lindvang
Men du er jo ikke BIF-fan!Martin skrev:Man følger da Konsulenten ned på Utopia.Konsulenten skrev:Jeg dukker også op og medbringer en Brøndby-fan, som er interesseret i at vide, hvad det der Champions League går ud på.
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
http://www.youtube.com/watch?v=7yl3UMO- ... re=related - Om end jeg naturligvis indrømmer, at jeg vadede ind i den joke.Lindvang skrev:Men du er jo ikke BIF-fan!Martin skrev:Man følger da Konsulenten ned på Utopia.Konsulenten skrev:Jeg dukker også op og medbringer en Brøndby-fan, som er interesseret i at vide, hvad det der Champions League går ud på.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away