musik

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: musik

Indlæg af MrBangDK » 16. sep 2008, 08:46

Coma skrev:
MrBangDK skrev:Metallica - Death Magnetic!!!

Den har godt nok været værd at vente på!!!
syntes godt nok den er kedlig..

utroligt de ik kan lave et ordenligt album mere.. Se Slayer.. Christ illusion, er jo et total klassisk Slayer album, med den lækre Flesh Storm som åbner... men af en eller anden grund til metallica bare ikke lave musik som i gamle dage.. jeg giver da dig, at det er et skridt i den rigtige retning, men det er satme godt nok stadig tamt... og så kommer det sørgelige.. Load var jo faktisk bedre end deres nye album.. puha hva...

og så er det lidt sjovt at se pop drenge, være så vild med metallica, når de ikke kan li andet musik i gamme genre.. (Trash Metal)... :P (hermed ik sagt du er en pop dreng. var blot en generalt konstatering.. men navnet betyder jo åbenbart meget)
Min fede pop-dreng finger trykker på den helt enormt store totalt uenig i det du skriver knap :thumbsup:

Bare fordi man ikke er til trash metal........................................................................... :P eller er jeg?? Ved det sgu ikke, da jeg ikke går så meget op i at sætte musik i "bås".. Hører noget Pantera en gang imellem og det er dejligt...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 16. sep 2008, 09:20

I disse "Metallicabashing" tider må jeg også tilstå, at jeg er positivt overrasket, over deres nye udspil...

Det er vel næsten blevet på mode, at kritisere nyt fra Metallica, men jeg mener faktisk det er det bedste siden -And justice for all !!

Jeg er mere nervøs ved den "nye" AC-DC.
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 16. sep 2008, 09:26

tegner skrev:I disse "Metallicabashing" tider må jeg også tilstå, at jeg er positivt overrasket, over deres nye udspil...

Det er vel næsten blevet på mode, at kritisere nyt fra Metallica, men jeg mener faktisk det er det bedste siden -And justice for all !!

20. oktober udløses spændingen.. Der er soundbites på deres hjemmeside.. og så må vi ellers bare håbe at de lægger vejen forbi DK på deres 1½ år lange verdensturne - kunne sgu godt se dem spille lørdag aften på Bøgescenen på Skanderborg Festival (ja, jeg er utroligt naiv, men jeg må vel have lov at leve i en drømmeverden!) :) )
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Nakken » 16. sep 2008, 09:38

tegner skrev:
Ja tak! Det er jeg satme også!
MrBangDK skrev: 20. oktober udløses spændingen.. Der er soundbites på deres hjemmeside.. og så må vi ellers bare håbe at de lægger vejen forbi DK på deres 1½ år lange verdensturne - kunne sgu godt se dem spille lørdag aften på Bøgescenen på Skanderborg Festival (ja, jeg er utroligt naiv, men jeg må vel have lov at leve i en drømmeverden!) :) )
What the flying fuck?

At AC/DC skulle smutte forbi Danmark for første gang siden 1997 på tømmerscenen til bonderøvsbal i Skanderborg? Så hellere tabe hjemme til Brøndby!
Det kræver et ordenligt sted, som jeg ikke engang er sikker på Danmark kan levere.
Altid AaB!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 16. sep 2008, 10:00

Nakken skrev:
tegner skrev:
Ja tak! Det er jeg satme også!
MrBangDK skrev: 20. oktober udløses spændingen.. Der er soundbites på deres hjemmeside.. og så må vi ellers bare håbe at de lægger vejen forbi DK på deres 1½ år lange verdensturne - kunne sgu godt se dem spille lørdag aften på Bøgescenen på Skanderborg Festival (ja, jeg er utroligt naiv, men jeg må vel have lov at leve i en drømmeverden!) :) )
What the flying fuck?

At AC/DC skulle smutte forbi Danmark for første gang siden 1997 på tømmerscenen til bonderøvsbal i Skanderborg? Så hellere tabe hjemme til Brøndby!
Det kræver et ordenligt sted, som jeg ikke engang er sikker på Danmark kan levere.
De har jo tidligere bebudet, at de ikke vil spille store stadionkoncerter.. og publikummet til Skanderborg rammer helt plet (alder og genre)... Men utopisk er det nok..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar

Indlæg af tegner » 16. sep 2008, 10:07

MrBangDK skrev:De har jo tidligere bebudet, at de ikke vil spille store stadionkoncerter.. og publikummet til Skanderborg rammer helt plet (alder og genre)... Men utopisk er det nok..
AC/DC spiller ikke på festivaller - de har været headliner på Monsters of rock - det er vist også alt.

Men Hjørring folkene må gerne prøve igen, det var tættere på, sidste sommer end de fleste folk tror.

75.000 på Dyrskuepladsen, aftaler med færgerne,busselskaber,800 frivillige osv.osv.(iflg. 24Nordjyske) det glippede sidste dag, men det er vel væsentlig "billigere" nu, hvor de skal på turne !!

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Coma » 16. sep 2008, 10:54

AC/DC har aldrig sagt mig det store, så heller Iron Maiden det er konge.. deres nyeste cd var jo også rigtig fed :) for ikke at sige deres koncert i Aalborg var kanon.

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 16. sep 2008, 13:00

Coma skrev:og så er det lidt sjovt at se pop drenge, være så vild med metallica, når de ikke kan li andet musik i gamme genre.. (Trash Metal)... :P (hermed ik sagt du er en pop dreng. var blot en generalt konstatering.. men navnet betyder jo åbenbart meget)
Kreator!!!

"Zhere are 2 zings, that do not match. And dat is razizm and metahl!"
Mille Petrozza på Aalborg Metal Festival
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Coma » 16. sep 2008, 13:17

opeth sku komme til Aalborg Metal Festival i år :D

http://www.youtube.com/watch?v=1hu-qPnpRkU KONGE nummer!

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Nakken » 17. sep 2008, 12:56

MrBangDK skrev: De har jo tidligere bebudet, at de ikke vil spille store stadionkoncerter.. og publikummet til Skanderborg rammer helt plet (alder og genre)... Men utopisk er det nok..

What the flying motherfucker endnu engang!

Det kan jeg simpelthen ikke lade stå hen. For det første spiller de ikke på festivaller, som flere også har nævnt her, men at nævne Skanderborg som det ideelle sted ifh. til publikum er simpelthen for grænseoverskridende for mig. Du får en på kassen af mig næsten gang vi ses på Utopia, Mr. TjuBang ;)

Hjørringdrengene var tæt på, men ved ikke om de har mod på endnu en tørn. Jeg er samtidigt meget nervøs for, hvis vi skulle være så heldige i DK, at få AC/DC, så løber Horsens/Randers/*indsæt selv ikke-gearet-koncertby* med prisen. Så er jeg meget tilbøjelig til at sige, at jeg hellere så dem i Sverige/Tyskland på et sted som jeg vidste kunne yde det ypperste, som de fortjerner. Jeg ville græde over at se Horsens smadre sådan en unik koncert....

Tilbage til nyudgivelser, så udgav All That Remains deres nyeste udspil i går! Hvis det bare er i nærheden af deres sidste skive, så er der dømt bule i buksen.
Altid AaB!

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 24. sep 2008, 18:18

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 29. sep 2008, 10:34

Michael Andrews - Goldfish fra filmen Me and You and Everyone We Know... dejlig bette sang
- Sille

Fabbe
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Indlæg af Fabbe » 1. okt 2008, 12:07

Kongerne af aalborgensisk old school metal er nu på Myspace!

http://www.myspace.com/crossbones90
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Quentin T » 1. okt 2008, 12:12

Fabbe skrev:Kongerne af aalborgensisk old school metal er nu på Myspace!

Der skal sgu nok ligge en pladekontrakt og vente på Sonny & co ;)
Savner Strandli!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 1. okt 2008, 17:08

Quentin T skrev:
Fabbe skrev:Kongerne af aalborgensisk old school metal er nu på Myspace!

Der skal sgu nok ligge en pladekontrakt og vente på Sonny & co ;)
Jeg troede sgu de var døde og begravet for længst. Totalt flash back til de tidlige 90'ere.

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 9. okt 2008, 16:19

Det nye Kings of Leon album er da ganske enkelt gennemført. Jeg troede Because of the times ikke ville kunne overgås, men om igen.

Kæft, det er godt!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 9. okt 2008, 21:42

Gerrard skrev:Det nye Kings of Leon album er da ganske enkelt gennemført. Jeg troede Because of the times ikke ville kunne overgås, men om igen.

Kæft, det er godt!
Fuldstændig enig, den plade er fyldt med guld. Use Somebody, Revelry, Manhattan og Sex on Fire, for blot at nævne nogle stykker. Elsker det album!

Er du til Svensk IndiePop så kan jeg anbefale danske Bodebrixen, de har sgu lavet en del dejlige fløjte-med-numre!
- Sille

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar

Indlæg af tegner » 9. okt 2008, 22:29

Judas Priest, Megadeath og Testament

3. marts i Horsens,..måske metalpensionisterne skal på udflugt... \,,/

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 11. okt 2008, 11:05

tegner skrev:Judas Priest, Megadeath og Testament

3. marts i Horsens,..måske metalpensionisterne skal på udflugt... \,,/
This is The Painkiller!
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 11. okt 2008, 12:01

Sille skrev:
Gerrard skrev:Det nye Kings of Leon album er da ganske enkelt gennemført. Jeg troede Because of the times ikke ville kunne overgås, men om igen.

Kæft, det er godt!
Fuldstændig enig, den plade er fyldt med guld. Use Somebody, Revelry, Manhattan og Sex on Fire, for blot at nævne nogle stykker. Elsker det album!
Den vogn hopper jeg også glædeligt med på! Kings of Leons nye album er helt fremragende og en dejlig opfølger på deres ligeledes fremragende koncert på Roskilde 08.

Besvar