AaB - AC Horsens på Utopia.
- MichaelLarsen
- Landshold

AaB - AC Horsens på Utopia.
Nu skal der point på SAS-liga kontoen! Derfor er lørdagens kamp mod AC Horsens utrolig vigtig. Den spilles kl. 1700, men hvem gør os selskab på Utopia og er der evt. stemning for en bid brød i nærheden inden kampen?
Vi ses til kamp!
Junior/Senior
Vi ses til kamp!
Junior/Senior
Non scholae, sed vitae discimus
Re: AaB - AC Horsens på Utopia.
Jeg får besøg af familien fra norden, så ved endnu ikke hvordan det ser ud for mine chancer for et Utopia-visit. Håber dog det hele kan kombineres...
Allan Kuhn er Liverpool fan!
-
ThomasKallehave
- 2. div

God plan. Jeg skal muligvis noget indtil kl. 16, så jeg når ikke det med spisning inden! Men kommer helt sikkert til selve kampen!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Jeg ser den på stadion, synes det giver en meget bedre føling med de stemningsskabende Hellboys....
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg kan desværre ikke - får besøg af familie fra Nordens Paris, så jeg må tage den på tv alt imens jeg laver mad.. og nej, vi skal IKKE have sushi - sovs, med kød og kartofler, som Senior så smukt har formuleret det!! 
Ska' vi hak'?
Skal ud og dømme fodbold så det når jeg ikke rigtig. Kan være jeg får held til at se en smule af det på tv.
-
Lindvang
Druk på landet, telt og 30-års. Så ingen Lindvang på lørdag. Fordømt!!!
-
ThomasKallehave
- 2. div

Det minder mig om en vittighed!Lindvang skrev:Druk på landet, telt og 30-års. Så ingen Lindvang på lørdag. Fordømt!!!
- MichaelLarsen
- Landshold

Fyr den bare af Thomas....Lindvang er ikke en mand, der bærer nagThomasKallehave skrev:Det minder mig om en vittighed!Lindvang skrev:Druk på landet, telt og 30-års. Så ingen Lindvang på lørdag. Fordømt!!!
Gerrard, hvis din familie er lige så flink som dig og med samme fornuftige holdninger til fodbold, så er de vel mere end velkommen på Utopia
Sjovt, mig minder det om en selskabssang...ThomasKallehave skrev:Det minder mig om en vittighed!Lindvang skrev:Druk på landet, telt og 30-års. Så ingen Lindvang på lørdag. Fordømt!!!
Desuden kommer jeg heller ikke. Jeg er for mager.
- MichaelLarsen
- Landshold

Bo...det var sg. da et tyndt argument 
Uddybning: Jeg skal drikke hjernen ud senere på aften og skal derfor afsone et par timers børnepasning inden da = mager.
Beklager.
Beklager.
-
Lindvang
Der er ting ved far-mor-børn-legen jeg ALDRIG lærer at forstå!!!BoT skrev:Uddybning: Jeg skal drikke hjernen ud senere på aften og skal derfor afsone et par timers børnepasning inden da = mager.
Beklager.
Hvordan børn bliver til eller hvad?Lindvang skrev:Der er ting ved far-mor-børn-legen jeg ALDRIG lærer at forstå!!!BoT skrev:Uddybning: Jeg skal drikke hjernen ud senere på aften og skal derfor afsone et par timers børnepasning inden da = mager.
Beklager.
Allan Kuhn er Liverpool fan!
Jeg har forsøgt at forklare ham det, men han bliver ved med at hamre de stakkels tøser oven i hovedet med sin lodne diller.Gerrard skrev:Hvordan børn bliver til eller hvad?Lindvang skrev:
Der er ting ved far-mor-børn-legen jeg ALDRIG lærer at forstå!!!
-
Lindvang
Haha... Han er satme heller ikke for snuBoT skrev:Jeg har forsøgt at forklare ham det, men han bliver ved med at hamre de stakkels tøser oven i hovedet med sin lodne diller.Gerrard skrev:Hvordan børn bliver til eller hvad?Lindvang skrev:
Der er ting ved far-mor-børn-legen jeg ALDRIG lærer at forstå!!!
-
Elegia
Lindvang skrev:Der er ting ved far-mor-børn-legen jeg ALDRIG lærer at forstå!!!BoT skrev:Uddybning: Jeg skal drikke hjernen ud senere på aften og skal derfor afsone et par timers børnepasning inden da = mager.
Beklager.
Der er ting ved at være voksen, jeg ikke forstår. Hvorfor SATAN drikke på landet, når man kan gøre det på en bodega?Lindvang skrev:Druk på landet, telt og 30-års. Så ingen Lindvang på lørdag. Fordømt!!!
-
Lindvang
Hehe, det sker nok også for dig en dag, min pode... En 30-års i et telt i en have har jeg erfaret kan udvikle sig til en bedre værtshus-stemning! Det betyder OGSÅ raflebægre til fadøllene. Desuden er der en lidt ældre herre (gæt hvem), der skal drikkes i hegnetElegia skrev:Lindvang skrev:Der er ting ved far-mor-børn-legen jeg ALDRIG lærer at forstå!!!BoT skrev:Uddybning: Jeg skal drikke hjernen ud senere på aften og skal derfor afsone et par timers børnepasning inden da = mager.
Beklager.Der er ting ved at være voksen, jeg ikke forstår. Hvorfor SATAN drikke på landet, når man kan gøre det på en bodega?Lindvang skrev:Druk på landet, telt og 30-års. Så ingen Lindvang på lørdag. Fordømt!!!
-
Elegia
Nå-nå-nå... nu ændrede det også karakter fra "læreren tager på telttur og ser på frøer" til fadøl, raflebægre og værtshusstemning.Lindvang skrev:Hehe, det sker nok også for dig en dag, min pode... En 30-års i et telt i en have har jeg erfaret kan udvikle sig til en bedre værtshus-stemning! Det betyder OGSÅ raflebægre til fadøllene. Desuden er der en lidt ældre herre (gæt hvem), der skal drikkes i hegnet
Den er godkendt.