AaB - FCN på Utopia

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - FCN på Utopia

Indlæg af MrBangDK » 18. okt 2008, 11:32

Jeg har styr på øl fra Flemming Holm!!! :cheers: Vi takker mange gange!!

Ses om et par timer..

Cheers
BAng
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 18. okt 2008, 12:06

Jeg spørger igen: Er der noget mønster i, at alle de der fantastiske ting sker, når jeg endelig IKKE er der? ;)

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 18. okt 2008, 12:27

Det lyder godt Frederik - der er et par madder til dig også. Fint med Flemmings øl :thumbsup: så vi håber og tror på på en sejr! Og selvfølgelig er der et mønster Lindvang - men du skaber det selv, ved ikke at vil være med ;) BoT er tilsyneladende et rigtig borgerdyr og Gerrard er vel den eneste med en nogenlunde plausibel forklaring på afbud :) Lever Musse endnu?
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 18. okt 2008, 12:31

MichaelLarsen skrev:Lidt blandet snas
Og min forklaring er ikke plausibel? Damn, jeg skal have styr på prioriteringerne så... ;)

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 18. okt 2008, 12:45

Live på stadion - det er sg. i orden Lindvang :thumbsup: Lidt drilleri herfra, fordi vi på Utopia savner dit sure/tvære fjæs, der i dag ville kunne lyse op efter en AaB sejr på hjemmebane i meget lang tid :cheers:

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 18. okt 2008, 12:46

MichaelLarsen skrev:Live på stadion - det er sg. i orden Lindvang :thumbsup: Lidt drilleri herfra, fordi vi på Utopia savner dit sure/tvære fjæs, der i dag ville kunne lyse op efter en AaB sejr på hjemmebane i meget lang tid :cheers:
Så lyser jeg sgu bare op på Vest i stedet... Vi må tage en omgang uspecificeret en anden dag!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 19. okt 2008, 22:18

Ja, jeg er et borgerdyr - derfor min Peugeot 206 stationcar - men jeg kommer da tirsdag. Har hørt, at det er sjov at se AaB spille lige for tiden.

Peter Larsen
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Peter Larsen » 19. okt 2008, 22:42

Endnu engang tak til den ældre Larsen for det fine smørrebrød.
Peter Larsen skrev: Og jeg fastholder stadig min dystre 1-2-forudsigelse, Larsen sr!
Og beklager min sortseerprofetis opfyldelse.

Tirsdag dukker man op igen. Der slipper vi nok ikke afsted med et etmålsnederlag...

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 20. okt 2008, 12:24

Bo det er vist kun, når man har en syg humor, at det er sjovt at se AaB spille bold for tiden :@ Kan man overhovedet sige, at de spiller bold? Jeg håber godt nok, at de snart strammer balderne og viser lidt gejst, attitude og vilje til sejr :thumbsup:

Og til dig Peter Larsen - velbekomme og selv om vi håbede på et vendepunkt og ikke mindst Flemmings øl, så blev det desværre din sortseerprofeti, der gik i opfyldelse :@ VillaReals scout må have undret sig noget over MESTERNES niveau, så vi kan da håbe, at det tæller til vores fordel i Spanien, at de "tror", at det blot er en walk over!

Besvar