Som stor fan af Claus Deleuran, kan jeg kun på det varmeste anbefale at læse den oprindelige tegneserie. Det er sansynligvis en noget anderledes humor end animationsfilmen (har ikke set den endnu), men ikke desto mindre er det et klassisk dansk stykke kultur, akkurat som alt andet Deleuran har tegnet.Flower skrev:Det rumskib ligner overhovedet ikk' en pik! Der er garanteret ikke noget gokkerum ombord!MrBangDK skrev:Ha ha...
Er helt færdig af grin... Tjek lige klippene som omhandler "Rejsen til Saturn" på denne side...
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=da-dk
Meget sjovt lavet, filmen skulle siges at være 100 gange sjovere.
Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
-
Lindvang
CD er den bedste tegneserie-skaber DK nogensinde har fostret! Hans humor er så fantastisk og jeg elsker især de gode gamle om Thorfinn og Pirelli & Firestone!limey skrev:Som stor fan af Claus Deleuran, kan jeg kun på det varmeste anbefale at læse den oprindelige tegneserie. Det er sansynligvis en noget anderledes humor end animationsfilmen (har ikke set den endnu), men ikke desto mindre er det et klassisk dansk stykke kultur, akkurat som alt andet Deleuran har tegnet.Flower skrev:Det rumskib ligner overhovedet ikk' en pik! Der er garanteret ikke noget gokkerum ombord!MrBangDK skrev:Ha ha...
Er helt færdig af grin... Tjek lige klippene som omhandler "Rejsen til Saturn" på denne side...
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=da-dk
Meget sjovt lavet, filmen skulle siges at være 100 gange sjovere.
At tænke på, at i næste weekend skal erstatningen for søndagsburgeren afprøves:

Mmmmm.... Bacon

Mmmmm.... Bacon
Hvem der bare var irsk
- Steve-Dave
- Landshold

Den baconmenu ligner en sikker kur mod tømmermænd og andre dårligdomme.
For helvede JLB. Det er det klammeste jeg nogensinde har set.
At den nye sæson "South Park" er begyndt!
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Tanken om at jeg får huset fyldt af tørstige mennesker kl 16.30
SVEND GOLLE SUPPORT
At der nu kun er én måned og én dag til den 14. november!
Der udkommer "Football Manager 2009" og "Red Alert 3" (til XBOX 360) nemlig! Iz gonna be good day.
Der udkommer "Football Manager 2009" og "Red Alert 3" (til XBOX 360) nemlig! Iz gonna be good day.
At Juntaen har låst denne tråd. Det var jo også helt i skove, at der er en person der har lavet en ikke helt igennem negativ tråd! 
- Køllen I Møllen
- Allstar

At landsretten retter byrettens gigantiske brøler i Popenda-sagen. Til gengæld pisser det mig af at vi ikke har dødsstraf her i landet...
Janteloven eksisterer IKKE!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det får smilet frem at om 3 uger flyver jeg til Californien på ferie i 2 uger væk fra regn, slud og dårligt vejr i Danmark 
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At stadionmorderen fik 7 år, i stedet for de 4 byretten gav ham!
Håber fandme at sådan en knægt bliver behandlet mens han er i spjældet... trist skæbne!!!
Håber fandme at sådan en knægt bliver behandlet mens han er i spjældet... trist skæbne!!!
Ska' vi hak'?
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Han skulle have haft dobbelt så mange år i fængslet for den rå metode han brugte!!!MrBangDK skrev:At stadionmorderen fik 7 år, i stedet for de 4 byretten gav ham!
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Det pisser mig af at stadionmorderen får 7 års fængsel, mens en mand der drikker sig fuld, sætter sig ind i sin bil, kører flere kilometer mod kørselsretningen, dræber fire samt et ufødt barn, han slipper med 2.5. Hvor fanden er forskellen?
Riskær får 7 år for at have fiflet med nogle penge. Jamen for fanden der er jo noget der slet ikke fungere i det danske retssystem.
Riskær får 7 år for at have fiflet med nogle penge. Jamen for fanden der er jo noget der slet ikke fungere i det danske retssystem.
- Køllen I Møllen
- Allstar

De to første skulle hænges og skydes, sidstnævnte skulle have de 7 år han har fået. Han skulle så også sidde indespæret i alle 7 år og ikke noget fis med at have tv og komme ud i weekenden....jydenfranord skrev:Det pisser mig af at stadionmorderen får 7 års fængsel, mens en mand der drikker sig fuld, sætter sig ind i sin bil, kører flere kilometer mod kørselsretningen, dræber fire samt et ufødt barn, han slipper med 2.5. Hvor fanden er forskellen?
Janteloven eksisterer IKKE!
- MichaelLarsen
- Landshold

De sidste 3 indlæg får vist ikke mange smil frem, men burde ligge i "Det pisser mig af" - tråden!
Her lidt nostalgi, der måske i denne tid kan få et lille smil frem
http://www.fodboldhistorik.dk/Fodbold-h ... _65/65.htm
Det bør måske lige nævnes, at jeg har valgt 1964, da jeg på Facebook fik en kommentar om trænerfyringen og herunder Kaarlo Niilonen, men alt i alt en sjov lille hjemmeside med de gamle profiler i dansk fodbold.
Her lidt nostalgi, der måske i denne tid kan få et lille smil frem
http://www.fodboldhistorik.dk/Fodbold-h ... _65/65.htm
Det bør måske lige nævnes, at jeg har valgt 1964, da jeg på Facebook fik en kommentar om trænerfyringen og herunder Kaarlo Niilonen, men alt i alt en sjov lille hjemmeside med de gamle profiler i dansk fodbold.
Non scholae, sed vitae discimus
Kanon-link, MichaelLarsen.
Når man nu har rundet de 50, får det virkelig smilet frem at se de gamle holdbilleder og genkalde sig barndommens store helte fra divisionerne.
Der er især to ting der slår mig:
Havde de ikke flottere navne dengang - jeg tænker eksempelvis på Esbjergspilleren med det fantastiske navn Bjarne Kikkenborg!
Og trøjerne - hold da op hvor havde de karakter.
Når man nu har rundet de 50, får det virkelig smilet frem at se de gamle holdbilleder og genkalde sig barndommens store helte fra divisionerne.
Havde de ikke flottere navne dengang - jeg tænker eksempelvis på Esbjergspilleren med det fantastiske navn Bjarne Kikkenborg!
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Lynges billede fra 73 er lidt halvsjovt at se på :-)Osvaldo skrev:Kanon-link, MichaelLarsen.
http://www.fodboldhistorik.dk/Fodbold-h ... 65/AaB.htm