Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
-
MichaelLarsen
- Landshold

Søndag den 26. oktober kl. 1600 spiller AaB ude mod Randers FC.
Vi håber, at de har kræfter i behold og bevarer den gejst og optimisme, som vi så langt hen af vejen i Champions League kampen mod Villareal. Som en af svæklingene har jeg rejst mig og kigger forbi Utopia. Er der andre, der gør os selskab
1-2. Junior/Senior
Non scholae, sed vitae discimus
-
MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
MichaelLarsen skrev:Søndag den 26. oktober kl. 1600 spiller AaB ude mod Randers FC.
Vi håber, at de har kræfter i behold og bevarer den gejst og optimisme, som vi så langt hen af vejen i Champions League kampen mod Villareal. Som en af svæklingene har jeg rejst mig og kigger forbi Utopia. Er der andre, der gør os selskab
1-2. Junior/Senior
3. MrBangDK (hvis ikke min kære hustru ligger på fødegangen!!

)
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Hvis mit p.t. ynkelige helbred kan stå distancen, er jeg selvfølgelig med!
5. Lindvang
P.S. Mojitos på en pub?
-
MichaelLarsen
- Landshold

Hvad sker der lige.... er troen på AaB og hyggen med de ligesindede fra Utopia væk
Der er en fadøl til de 10 første tilmeldte, der i denne tråd har meldt sig til inden søndag kl. 1200 - let så r.... i sløve h...., for de første 5 har allerede meldt deres ankomst
..... og nej Morten, den kan ikke byttes til en Mojitos (er det en mexicansk forårsrulle eller noget lign.

)
Non scholae, sed vitae discimus
-
MrBangDK
- Allstar

MichaelLarsen skrev:
..... og nej Morten, den kan ikke byttes til en Mojitos (er det en mexicansk forårsrulle eller noget lign.

)
Morten tror STADIG at Mojito er grøn te.. Morten, det er det IKKE!!!

Ska' vi hak'?
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 24. okt 2008, 21:18
En Mojito var i mange år Hemmingways eneste indtag af c-vitamin:
1-2 lime skåret i både, en spiseske rørsukker, en stor kvist mynte, knust is (ikke blendet) stampes i et højt glas. Glasset fyldes med klar eller gylden rom af ordentlig kvalitet i et højt stort glas, hvis man er en tøs kan man hælde lidt soda i også. Det er en gudedrik, som det aldrig bliver for sent i livet at prøve
Jeg skulle mene det er ret naturligt at få den på en bar Lindvang, men du nyder måske din i den lokale sauna?

-
MrBangDK
- Allstar

Poker-One-Kenobi skrev:En Mojito var i mange år Hemmingways eneste indtag af c-vitamin:
1-2 lime skåret i både, en stor kvist mynte, knust is (ikke blendet) stampes i et højt glas. Glasset fyldes med klar eller gylden rom af ordentlig kvalitet i et højt stort glas, hvis man er en tøs kan man hælde lidt soda i også. Det er en gudedrik, som det aldrig bliver for sent i livet at prøve
Jeg skulle mene det er ret naturligt at få den på en bar Lindvang, men du nyder måske din i den lokale sauna?

Original Mojito skal have et splash danskvand til sidst!! Det mest essentielle i Mojito'en er rom'en!! Må jeg anbefale "Ron Cubay, Carta Blanca" - bare hvis I lige kommer forbi Cuba og har mulighed for at købe en flaske med hjem !!!
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Poker-One-Kenobi skrev:En Mojito var i mange år Hemmingways eneste indtag af c-vitamin:
1-2 lime skåret i både, en spiseske rørsukker, en stor kvist mynte, knust is (ikke blendet) stampes i et højt glas. Glasset fyldes med klar eller gylden rom af ordentlig kvalitet i et højt stort glas, hvis man er en tøs kan man hælde lidt soda i også. Det er en gudedrik, som det aldrig bliver for sent i livet at prøve

Helst i en sauna, tak!
Men ja, det er kongen af drinks, når det endelig skal være!
-
Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Lindvang skrev:Poker-One-Kenobi skrev:En Mojito var i mange år Hemmingways eneste indtag af c-vitamin:

Helst i en sauna, tak!
Må jeg have lov at irettesætte dig Lindvang. Kongen af cocktails er uden tvivl Dry Martini. Folk der siger andet må tydeligvis indtage deres alkohol i Ørstedparken efter solnedgang.
"
A man must defend his home, his wife, his children and his martini"
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Lindvang
Konsulenten skrev:Lindvang skrev:Poker-One-Kenobi skrev:En Mojito var i mange år Hemmingways eneste indtag af c-vitamin:

Helst i en sauna, tak!
Må jeg have lov at irettesætte dig Lindvang. Kongen af cocktails er uden tvivl Dry Martini. Folk der siger andet må tydeligvis indtage deres alkohol i Ørstedparken efter solnedgang.
"
A man must defend his home, his wife, his children and his martini"
I stand corrected! Det er helt korrekt, men mojito kommer skarpt med!
"I never go jogging, it makes me spill my martini."
-
GregersP
- Superliga

- Geografisk sted: Københavnstrup
Jeg må nok desværre melde pas, i fald jeg alligevel når at komme forbi, bliver det kun til midt i anden halvleg...
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 25. okt 2008, 11:58
Jeg giver en øl til Gregers hvis han virkelig kommer forbi for at se de sidste 22 1/2 minutter af kampen...
-
GregersP
- Superliga

- Geografisk sted: Københavnstrup
Poker-One-Kenobi skrev:Jeg giver en øl til Gregers hvis han virkelig kommer forbi for at se de sidste 22 1/2 minutter af kampen...
Mit indlæg skulle forståes således: Hvis jeg kommer forbi, bliver det til de første 67½ minutter...

<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005
-
raslee
- 2. div

- Geografisk sted: København
Heeeep! Jeg kommer.
raslee