Pokalkamp FC Fredericia - AaB på Utopia
- MichaelLarsen
- Landshold

Pokalkamp FC Fredericia - AaB på Utopia
Onsdag aften kl. 1815 gælder det pokalottendedelsfinalen på udebane mod Fredericia, hvor vi skal revanchere det nederlag på 2-4, som vi fik for 2 år siden.
Vi må nok erkende, at det bliver svært at løse billet til næste sæsons europæiske turneringer via SAS-ligaen, så Landspokalturneringen er den korteste vej til Europa, så kampen må prioriteres meget højt.
I øjeblikket ligger Fredericia på 10. pladsen i 1. division og med dagens kamp i Randers og den ændrede gejst og attitude, som jeg syntes AaB lagde for dagen, så bør vi kunne hente en tiltrængt sejr!
Hvem dukker op på Utopia?
1-2: Junior/Senior.
Vi må nok erkende, at det bliver svært at løse billet til næste sæsons europæiske turneringer via SAS-ligaen, så Landspokalturneringen er den korteste vej til Europa, så kampen må prioriteres meget højt.
I øjeblikket ligger Fredericia på 10. pladsen i 1. division og med dagens kamp i Randers og den ændrede gejst og attitude, som jeg syntes AaB lagde for dagen, så bør vi kunne hente en tiltrængt sejr!
Hvem dukker op på Utopia?
1-2: Junior/Senior.
Non scholae, sed vitae discimus
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Re: Pokalkamp FC Fredericia - AaB på Utopia
3. Morten
Det her er vel den vigtigste kamp i år, indtil de næste pokalkampe altså. Hvis vi skal på flere fantastiske ture næste år, bliver det igennem pokalen, så vi SKAL i den skide finale. Her kan vi så passende tabe til OB som ender som danske mestre, og så har vi alligevel den uefaplads vi skal bruge, samtidigt med at FCK får en bar røv at trutte i.
Det her er vel den vigtigste kamp i år, indtil de næste pokalkampe altså. Hvis vi skal på flere fantastiske ture næste år, bliver det igennem pokalen, så vi SKAL i den skide finale. Her kan vi så passende tabe til OB som ender som danske mestre, og så har vi alligevel den uefaplads vi skal bruge, samtidigt med at FCK får en bar røv at trutte i.
Kl 21.00 spiller Pølen hjemme mod Portsmouth - ville være en fuldendt aften hvis bare Eamonn kunne vise begge røde hold sejre!
Allan Kuhn er Liverpool fan!
Jeg fejler endnu engang. Jeg er lige så sølle, som vores hold. Helt trist. Og lørdag? Nix, da fejler jeg igen. Føj for en mager karl.
- MichaelLarsen
- Landshold

Bo jeg kan kun sige, at jeg er næsten 100% enig med dig, for jeg mener ikke, at holdet er lige så sølleBoT skrev:Jeg fejler endnu engang. Jeg er lige så sølle, som vores hold. Helt trist. Og lørdag? Nix, da fejler jeg igen. Føj for en mager karl.
Non scholae, sed vitae discimus
6. Hans B
- og har i øvrigt en SparNordtribunebillet til AaB-Villarreal til salg, til pålydene efter Sterlings Konkurs i nat
Solgt!
- og har i øvrigt en SparNordtribunebillet til AaB-Villarreal til salg, til pålydene efter Sterlings Konkurs i nat
Solgt!
Hvilken tidszone lever du i?Nakken skrev:7. Nakken
No one can guarantee succes in war but only deserve it
Bær over med ham...Haure skrev:Hvilken tidszone lever du i?Nakken skrev:7. Nakken
- Nakken
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Larsen
- Geografisk sted: København
he he, skulle da bare lige se om der var nogen der reagerede. Ikke fordi det overrasker mig, at det var dig, Hr. Hansen. Du sidder jo som en høg over denne side fra 7 morgen.Gerrard skrev:Bær over med ham...Haure skrev:Hvilken tidszone lever du i?Nakken skrev:7. Nakken
Altid AaB!
8.30, takNakken skrev: he he, skulle da bare lige se om der var nogen der reagerede. Ikke fordi det overrasker mig, at det var dig, Hr. Hansen. Du sidder jo som en høg over denne side fra 7 morgen.