OB-AaB i Odense
-
Lindvang
OB-AaB i Odense
Hvem skal derover og hvordan?
Elegia og jeg skulle på den traditionsbundne tur med Det Grå Guld, men ser ud til at de gamle pansere trækker sig.
Elegia og jeg skulle på den traditionsbundne tur med Det Grå Guld, men ser ud til at de gamle pansere trækker sig.
Re: OB-AaB i Odense
Jeg vil gerne afsted, men jeg skal ud og dømme om formiddagen kl 11, så jeg ved ikke om jeg har mulighed for at nå at komme derover. Men det vil jeg lige finde ud af.
Der er til jer i eksil 2 Kasser øl hvis i får en bus afsted,får i 2 stk. afsted er der 4 osv. 
- MichaelLarsen
- Landshold

Jeg må desværre melde hus forbi
Et geni i familien har arrangeret fest med begrundelsen "Kobberbryllup". Jeg troede simpelthen ikke, at man fejrede sådan en dag, hvor kranen blot er blevet 12½ år ældre 
Non scholae, sed vitae discimus
Afslutningsfest i Vendia In Hafnia, så no go for Musse, Marlle, Q, Night, Hansen osv...
Allan Kuhn er Liverpool fan!
- Nakken
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Larsen
- Geografisk sted: København
Og så er der lige gået penge ind på kontoen....Satans, det er ellers en dejlig away (ikke at jeg kan huske så meget fra sidst, men det har jeg fået mig fortalt).Gerrard skrev:Afslutningsfest i Vendia In Hafnia, så no go for Musse, Marlle, Q, Night, Hansen osv...
Fornemt fra holmaab! Jeg er ked af vi ikke kan være med til at realisere det.
Altid AaB!
- MichaelLarsen
- Landshold

Nu der "kun" smutter en privatbil og 4 hardcore AaB-fans, så giver jeg en Six Pack ud og hjem! Og nej.... junior, du ER på Cola 
Det lyder godt michael. Glæder mig til at drikke dem 
-
Lindvang
Det gør jeg sgu ikke! Men tak for dem
Ork, jeg har tømmermænd og ork, jeg har ikke sovet ret meget endnu...
Ork, jeg har tømmermænd og ork, jeg har ikke sovet ret meget endnu...
- MichaelLarsen
- Landshold

Så er det jo godt, at du er ung og ikke skal køre bilen - med dit sædvanlige gnavne humør, så bemærker de andre nok ikke tømmermændene 
-
Lindvang
Haha... Du fik ret. De lagde slet ikke mærke til det!MichaelLarsen skrev:Så er det jo godt, at du er ung og ikke skal køre bilen - med dit sædvanlige gnavne humør, så bemærker de andre nok ikke tømmermændene
Vi lagde dog mærke til det gnavne humør, som boblede op engang imellem
Men når det så er sagt er han jo en vis mand