Flæsk, øl og dram
-
Lindvang
Flæsk, øl og dram
D'herrer, jeg kaster lige en dato i vejret til en omgang flæsk og drikke på Rio Bravo: lørdag, d. 17. januar 2009. Hvem er på?
1. Lindvang
1. Lindvang
- MichaelLarsen
- Landshold

Re: Flæsk, øl og dram
Jeg må desværre melde fra til dette fremragende arrangement, da jeg er booket til en 50 års fødselsdag, men god fornøjelse 
Non scholae, sed vitae discimus
Ja, der ramte du sgu lige min arbejdsweekend, så no go herfra.
Allan Kuhn er Liverpool fan!
Det er tydeligvis den falske dato. Hvad med ugen inden?
- MichaelLarsen
- Landshold

Angiveligt og meget gerne fredag, da jeg plejer at skulle hvile 2 dage efter jeres selskabBoT skrev:Det er tydeligvis den falske dato. Hvad med ugen inden?
Jeg må så desværre sige at fredag ikke er mulig for mig, da den står på koncert...MichaelLarsen skrev:Angiveligt og meget gerne fredag, da jeg plejer at skulle hvile 2 dage efter jeres selskabBoT skrev:Det er tydeligvis den falske dato. Hvad med ugen inden?(og fruen fylder år den 10.)
-
Lindvang
Jeg kan heller ikke den weekend og ej heller weekenden to uger efter. Fredag, d. 30.? Så er der jo også klingende mønt på kontoenGerrard skrev:Jeg må så desværre sige at fredag ikke er mulig for mig, da den står på koncert...MichaelLarsen skrev:Angiveligt og meget gerne fredag, da jeg plejer at skulle hvile 2 dage efter jeres selskabBoT skrev:Det er tydeligvis den falske dato. Hvad med ugen inden?(og fruen fylder år den 10.)
D. 30. lyder fin! Der skal i øvrigt mere end to lønninger til, før min konto glinser igen, efter den tur til Møgchester!Lindvang skrev: Jeg kan heller ikke den weekend og ej heller weekenden to uger efter. Fredag, d. 30.? Så er der jo også klingende mønt på kontoen
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Var de Møgchesterske kvinder så grimme som man så på de billeder der lå på pubbens hjemmeside???Gerrard skrev:D. 30. lyder fin! Der skal i øvrigt mere end to lønninger til, før min konto glinser igen, efter den tur til Møgchester!Lindvang skrev: Jeg kan heller ikke den weekend og ej heller weekenden to uger efter. Fredag, d. 30.? Så er der jo også klingende mønt på kontoen
Ska' vi hak'?
Ja, det vrimler ej just med løg i England!MrBangDK skrev:Var de Møgchesterske kvinder så grimme som man så på de billeder der lå på pubbens hjemmeside???Gerrard skrev:D. 30. lyder fin! Der skal i øvrigt mere end to lønninger til, før min konto glinser igen, efter den tur til Møgchester!Lindvang skrev: Jeg kan heller ikke den weekend og ej heller weekenden to uger efter. Fredag, d. 30.? Så er der jo også klingende mønt på kontoen
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Jeg vil gerne melde mig på den 30, til den tid er der jo også en udebanetur til et eller andet sted, som forhåbentligt ikke er ukraine, at diskutere. Har fået en sort plet på mit ellers ræverøde hjerte af at have misset den tur til Manchester, så næste tur skal fandme gøres ordentligt.
Vi betragter dig ej længere som fan, af den grund, Morten. Desværre.Poker-One-Kenobi skrev:Jeg vil gerne melde mig på den 30, til den tid er der jo også en udebanetur til et eller andet sted, som forhåbentligt ikke er ukraine, at diskutere. Har fået en sort plet på mit ellers ræverøde hjerte af at have misset den tur til Manchester, så næste tur skal fandme gøres ordentligt.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Men, jeg var i villarreal, og havde endda bar overkrop i omkring 12 sekunder da Saganowski scorede! Ikke noget kønt syn, men ganske stemningsskabende, skulle jeg mene! Kan det ikke lidt tiltrængt credit?
Ja, okay - du vinder på det med at blotte dit mos på køleren. Dog havde det givet mere respekt i koldere omgivelser, men du er benådet.Poker-One-Kenobi skrev:Men, jeg var i villarreal, og havde endda bar overkrop i omkring 12 sekunder da Saganowski scorede! Ikke noget kønt syn, men ganske stemningsskabende, skulle jeg mene! Kan det ikke lidt tiltrængt credit?
Tro mig, man kommer i bad standing lynhurtigt, hvis man tillader sig at melde fra til en enkelt kamp. Pludselig har man knap nok nogensinde sat sine sko på Utopia, hvis man skal tro pøblen...Poker-One-Kenobi skrev:Men, jeg var i villarreal, og havde endda bar overkrop i omkring 12 sekunder da Saganowski scorede! Ikke noget kønt syn, men ganske stemningsskabende, skulle jeg mene! Kan det ikke lidt tiltrængt credit?
Den 30. er forøvrigt skidt for mig - skal til 30 års føs i Århus... Skal det absolut være en weekend? Jeg har intet problem med at drikke øller og spise flæsk en torsdag aften... Snaps har jeg dog problemer med at drikke både hverdage og weekender...
Jeg kan modsat Botten ikke drikke øller på en hverdag. Og da jeg ikke spiser flæsk uden at drikke øller, må det derfor for mit vedkommende begrænse sig til en fredag eller lørdag. Lad os kigge længere frem...BoT skrev:Den 30. er forøvrigt skidt for mig - skal til 30 års føs i Århus... Skal det absolut være en weekend? Jeg har intet problem med at drikke øller og spise flæsk en torsdag aften... Snaps har jeg dog problemer med at drikke både hverdage og weekender...
-
Lindvang
I er satme nogle pikhoveder! I øvrigt kan jeg heller ikke flæske uden bajere, så det må partout være med en fridag dagen efter.
Næste forslag: Fredag d. 13. februar eller lørdag d. 14? Der ved jeg også, at Senior kan. Jeg har fødseldag lørdagen før og den gider jeg sgu ikke tilbringe med jer.
Næste forslag: Fredag d. 13. februar eller lørdag d. 14? Der ved jeg også, at Senior kan. Jeg har fødseldag lørdagen før og den gider jeg sgu ikke tilbringe med jer.
- MichaelLarsen
- Landshold

Ej...vil det sige, at vi ikke bliver inviteret til din fødselsdag http://www.mcdonalds.dk/page/mcdonalds/ ... efault.asp det kunne ellers være hyggeligt :-) men er ellers klar de nævnte datoer!Lindvang skrev:I er satme nogle pikhoveder! I øvrigt kan jeg heller ikke flæske uden bajere, så det må partout være med en fridag dagen efter.