Det kan være, at jeg giver en dram en dag... Hjemmebrændt!MichaelLarsen skrev:Ej...vil det sige, at vi ikke bliver inviteret til din fødselsdag http://www.mcdonalds.dk/page/mcdonalds/ ... efault.asp det kunne ellers være hyggeligt :-) men er ellers klar de nævnte datoer!Lindvang skrev:I er satme nogle pikhoveder! I øvrigt kan jeg heller ikke flæske uden bajere, så det må partout være med en fridag dagen efter.
Næste forslag: Fredag d. 13. februar eller lørdag d. 14? Der ved jeg også, at Senior kan. Jeg har fødseldag lørdagen før og den gider jeg sgu ikke tilbringe med jer.
Flæsk, øl og dram
-
Lindvang
Re: Flæsk, øl og dram
Jeg kan de fleste af lørdagene og fredage i januar. Ihvertfald indtil videre. Men jeg glæder mig til at skulle med ind i fryseren på mcd på din fødseldagsdag lindvang 
-
Lindvang
I fryseren???Garderen skrev:Jeg kan de fleste af lørdagene og fredage i januar. Ihvertfald indtil videre. Men jeg glæder mig til at skulle med ind i fryseren på mcd på din fødseldagsdag lindvang
ja den ene gang jeg har været til en eller anden børnefødselsdag på mcd, kom alle ind i fryseren og fik lov til at kigge på frossent rottekød. En enorm stor oplevelse
Det ligger dog 15-16 år tilbage i tiden.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Lukker de 2 årige ind i fryseren på Mcdonalds?! Ondskabsfuld organisation.
-
Lindvang
Haha! Ja, det må man sgu sige!Poker-One-Kenobi skrev:Lukker de 2 årige ind i fryseren på Mcdonalds?! Ondskabsfuld organisation.
- Agge
- 2. div

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Udlandet
Jeg er i Holland fra d. 5. til d. 20. januar.. Og den 30. holder to af mine veninder fest til min ære (Tak Ask Dag), så jeg er næppe klar i januar