Indendørsbold
-
Peter Larsen
- Ynglinge

- Geografisk sted: Frederiksberg
Indendørsbold
Den gode Lindvang har adgang til en idrætshal på Christianshavn, så ham og jeg har snakket om at afvikle et lille Utopia-stævne derude som optakt til forårssæsonen. Nu gik flæskedagen jo i vasken.
Vi snakker formentlig en lørdag i februar.
Er det noget, der kunne lokke folket?
Vi snakker formentlig en lørdag i februar.
Er det noget, der kunne lokke folket?
-
Lindvang
Re: Indendørsbold
Det skal lige anføres, at flæskedagen ingenlunde er gået i vasken, den er blot gået i stå.
Hvorfor egentlig ikke afvikle en lille turnering på Christianshavn, fortsætte festen på Utopia, men på vejen (og ja, det er på vejen) stoppe ved Rio Bravo og hælde en side flæsk og et par dram i ansigtet.
Adskillige fluer med ét smæk!
Jeg får en afklaring på mulige datoer, hvor vi kan benytte ovenstående hal en af de nærmeste dage
Hvorfor egentlig ikke afvikle en lille turnering på Christianshavn, fortsætte festen på Utopia, men på vejen (og ja, det er på vejen) stoppe ved Rio Bravo og hælde en side flæsk og et par dram i ansigtet.
Adskillige fluer med ét smæk!
Jeg får en afklaring på mulige datoer, hvor vi kan benytte ovenstående hal en af de nærmeste dage
- Steve-Dave
- Landshold

Glimrende idé. Jeg er frisk. Og det på bold, flæsk, drammer - hele molevitten, fandeme.
- Søndergaard
- 1. div

Det er jeg bestemt også klar på!
- MichaelLarsen
- Landshold

Mener bestemt at den falske dato blev skiftet ud med en ny i februar, hvor flæskedagen skal afvikles jf. denne tråd http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f ... 0&start=15 men vi er måske ude i endnu en ændring 
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Kunne I diske op med, hvilke lørdage frem til 1.marts I kan, så kan vi danne lidt overblik?
Og nej, den faste flæskedag er ikke udskiftet, men måske man kunne flytte den og slå de to ting sammen? Hvad siger Senior til det?
Og nej, den faste flæskedag er ikke udskiftet, men måske man kunne flytte den og slå de to ting sammen? Hvad siger Senior til det?
- MichaelLarsen
- Landshold

Senior kan alle dage frem til den 18., hvorefter han kigger på noget helt andet flæsk i Thailand 
-
Lindvang
Der ligger et par billeder fra Thailand på min facebook, du kan kigge lidt på og få inspiration!MichaelLarsen skrev:Senior kan alle dage frem til den 18., hvorefter han kigger på noget helt andet flæsk i Thailand
Som sagt skal jeg først undersøg, hvornår hallen er ledig, men tror ikke den er så brugt i weekenderne. Selv er jeg meget kær på d. 14. februar.
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Jeg kommer gerne og fisker foran et mål. Deltager naturligvis også gerne i dram og flæsk, hvor man må vurdere mine evner til at være mere fyldestgørende.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
Som udgangspunkt kan jeg alle lørdagene frem til den 1. marts. Og jeg er naturligvis interesseret. Bliver det så et ASC stævne ?
-
Lindvang
Naturligvis ikke, hehe... Det bliver også for os, der ikke er så vigtige!Garderen skrev:Som udgangspunkt kan jeg alle lørdagene frem til den 1. marts. Og jeg er naturligvis interesseret. Bliver det så et ASC stævne ?![]()
Jeg er naturligvis os med på den fede ide. Glæder mig til at køre lidt rundt med dig Lindvang 
MIT HJERTE VIL FORBLIVE RØDT OG HVIDT
Dansk Mester: 95 - 99 - 08
Dansk Mester: 95 - 99 - 08
-
Lindvang
Hehe, det bliver jo heller ikke svært. Jeg vejer jo tre gange så meget som dig!Børme skrev:Jeg er naturligvis os med på den fede ide. Glæder mig til at køre lidt rundt med dig Lindvang
Så kan jeg køre rundt med dig ved flæskebordet bagefter!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
Jeg kan 31/1, 21/2 og 28/2.
Edit: Samt 24/1
Edit: Samt 24/1
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Lindvang
Kunne du ikke lige sørge for at kunne 14/2 også?Konsulenten skrev:Jeg kan 31/1, 21/2 og 28/2.
Jeg kan 24/1, 31/1 og 14/2. Evt. 21/2, men den vil jeg helst udenom.
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
14/2 er desværre no go for mig, da mine forældre tomler den fra Aalborg til København for at fejre undertegnedes fødselsdag. Min far praler dog til stadighed over tre oprykninger i træk for Saltum Idrætsforening engang i 60'erne, så jeg kan selvfølgelig spørge ham, omend hans evner som halfback, får Jens Risager til at ligne Dani Alves.Lindvang skrev:Kunne du ikke lige sørge for at kunne 14/2 også?Konsulenten skrev:Jeg kan 31/1, 21/2 og 28/2.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- Steve-Dave
- Landshold

Er dine forældre virkeligt villige til at slippe stambordet på bodegaen for det? Jeg er chokeret.Konsulenten skrev:14/2 er desværre no go for mig, da mine forældre tomler den fra Aalborg til København for at fejre undertegnedes fødselsdag. Min far praler dog til stadighed over tre oprykninger i træk for Saltum Idrætsforening engang i 60'erne, så jeg kan selvfølgelig spørge ham, omend hans evner som halfback, får Jens Risager til at ligne Dani Alves.
-
Lindvang
Det lyder ellers smukt.Konsulenten skrev:14/2 er desværre no go for mig, da mine forældre tomler den fra Aalborg til København for at fejre undertegnedes fødselsdag. Min far praler dog til stadighed over tre oprykninger i træk for Saltum Idrætsforening engang i 60'erne, så jeg kan selvfølgelig spørge ham, omend hans evner som halfback, får Jens Risager til at ligne Dani Alves.Lindvang skrev:Kunne du ikke lige sørge for at kunne 14/2 også?Konsulenten skrev:Jeg kan 31/1, 21/2 og 28/2.
- MichaelLarsen
- Landshold

Hvis vi skaffer din mor en biograftur til et helaftens melodrama, så hiver du den "gamle" med til bold, flæsk og øl og får en fødselsdag af en helt anden klasseKonsulenten skrev:14/2 er desværre no go for mig, da mine forældre tomler den fra Aalborg til København for at fejre undertegnedes fødselsdag. Min far praler dog til stadighed over tre oprykninger i træk for Saltum Idrætsforening engang i 60'erne, så jeg kan selvfølgelig spørge ham, omend hans evner som halfback, får Jens Risager til at ligne Dani Alves.Lindvang skrev:Kunne du ikke lige sørge for at kunne 14/2 også?Konsulenten skrev:Jeg kan 31/1, 21/2 og 28/2.
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Jeg kan alle datoer indtil videre. Meld et par datoer ud Lindvang! Så må vi se hvilken der har mest tilslutning.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away