Indendørsbold. Hold, regler og tider

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Lindvang

Indendørsbold. Hold, regler og tider

Indlæg af Lindvang » 12. feb 2009, 15:16

Jeg tillader mig hermed at lave en ny tråd, så det ikke forvinder i den gamle.

Nu er der, af min frue iført bikini, foretaget uvildig lodtrækning til holdene på lørdag. Resultatet blev:

Hold 1: Bak, Hansen, Musse, Søndergaard.
Hold 2: Lindvang, Ask, Alexander Bak, Linky
Hold 3: Witek, Night, Kjøge, Morten Jørgensen
Hold 4: Peter Larsen, BoT, Thuesen, Kasper Juhl Jensen
Hold 5: Junior, Martin, Steve-Dave, Bunken (The Armwrestler)

Turneringsstruktureren er af turneringspræsidiet blevet afgjort til at foregå på følgende måde:

Alle hold spiller mod alle i en indledende runde, ergo 10 kampe. Herefter placering 1 mod placering 4 i semifinale 1, og placering 2 mod placering 3 i semifinale 2. Slutteligt er der placeringskamp, efterfulgt af Gran Finale. Således vil alle hold blive placeret 1-5.

Reglerne er også efter adskillige møder i præsidiet (afbrudt af en enkelt lobbyist) afgjort således:
- Kampene varer 8 minutter.
- Der spilles med målmand, der må holde bolden i feltet. Ved tilbagelægninger må målmanden ikke samle op.
- Der spilles IKKE med mand over midten.

Første match begynder kl. 13.00, så vi kan være færdige og lækre til indtagelse af store mængder flæsk, snaps og bajere kl. 17. Dette skal være afsluttet kl. 19.00, så vi kan komme i gang med endnu flere bajere. Der forefindes omklædning og bad på lokaliteten. Husk desuden bajere og sko med såler, der ikke smitter af.

Jeg er der ca. 12.15-12.30.

Afbud er ikke tilladt, da der så går lort i holdene og strukturen!

I tilfælde af tvivlsspørgsmål, så kast dem op her.

Lindvang

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Re: Indendørsbold. Hold, regler og tider

Indlæg af BoT » 12. feb 2009, 15:21

Det er fanme stærkt! Og ret godt gået, at vi kan stille nøjagtig 5 hold med fire mand på hver! Jeg kan afsløre, at jeg som anfører, nr. 10, straffesparksskytte og topscorer for hold fire går sten-hårdt efter sejren!! Der bliver ingen slendrian på hold 4!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 12. feb 2009, 15:23

BoT skrev:Det er fanme stærkt! Og ret godt gået, at vi kan stille nøjagtig 5 hold med fire mand på hver! Jeg kan afsløre, at jeg som anfører, nr. 10, straffesparksskytte og topscorer for hold fire går sten-hårdt efter sejren!! Der bliver ingen slendrian på hold 4!
Smukt med en mand med ambitioner!

Brugeravatar
Brian Thuesen
2. div
2. div

Indlæg af Brian Thuesen » 12. feb 2009, 15:40

Godt arbejde Lindvang. Det skal nok blive godt.

@ BoT - det ser jeg frem til. Håber du kan lide lange høje bolde ;)

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 12. feb 2009, 15:44

Hold 5 må have odds 100 eller lignende som turneringsvinder. Især hvis man får udvisning for at tyre bolden udover banden. "Hov for helvede"
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 12. feb 2009, 15:45

Brian Thuesen skrev:Godt arbejde Lindvang. Det skal nok blive godt.

@ BoT - det ser jeg frem til. Håber du kan lide lange høje bolde ;)
Tak!

He loves long balls!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 12. feb 2009, 15:52

Jeg har i hvert fald tunge basser. Men det kan jeg ikke se, hvad kommer denne diskussion ved?

Du lyder som en forsvarsspiller i Bård Borgersen-klassen, Thuesen. Og den er helt fjong med lange bolde. Jeg tror også, at vi satser på off-side-fælden som et stærkt våben mod de små hurtige typer som Frederik og Junior!

Brugeravatar
Asger
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jens Madsen
Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
Kontakt:

Indlæg af Asger » 12. feb 2009, 16:43

Thuesen ved I altid, hvor I har - nemlig i hjørnet. Da han spillede for De Kongeblå, kunne han finde på at drible ned i hjørnet, hvis han havde en friløber...

/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 12. feb 2009, 17:02

Konsulenten skrev:Hold 5 må have odds 100 eller lignende som turneringsvinder. Især hvis man får udvisning for at tyre bolden udover banden. "Hov for helvede"
Vi spiller ikke med nogen form for udvisninger, hvorfor hold 5 er et godt bud på en turneringsvinder.

Garderen
1. div
1. div
Geografisk sted: lorteøen

Indlæg af Garderen » 12. feb 2009, 17:13

Lindvang skrev:efterfulgt af Gran Finale.
Jeg troede ikke der var tale om et julestævne, men når du begynder at tale om grantræer bliver jeg da lidt i tvivl?

Men det ser flot ud ellers. Hvad med trøjer?
Jeg vil gerne spille i sådan en muglugtende orange idrætsvest, der gerne er lidt hullet, hvis det kan lade sig gøre?

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 12. feb 2009, 17:17

Garderen skrev:Men det ser flot ud ellers. Hvad med trøjer?
Jeg vil gerne spille i sådan en muglugtende orange idrætsvest, der gerne er lidt hullet, hvis det kan lade sig gøre?
Hvis det kan arrangeres, at få en der også er et par numre for lille, vil det være helt perfekt.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 12. feb 2009, 17:43

Som skrevet på væggen på Facebook, så er der nogle gamle, røde nogle med et stykke elastik i bunden. De er fremragende og giver en masse nostalgiske tanker!

Børme
1. div
1. div
Geografisk sted: Kastrup

Indlæg af Børme » 12. feb 2009, 23:26

Godt at høre BoT ryster lidt i bukserne og må lave sær taktik, når Frederik og jeg er på banen ;)
Steve-Dave skrev:
Konsulenten skrev:Hold 5 må have odds 100 eller lignende som turneringsvinder. Især hvis man får udvisning for at tyre bolden udover banden. "Hov for helvede"
Vi spiller ikke med nogen form for udvisninger, hvorfor hold 5 er et godt bud på en turneringsvinder.
Godt at høre ! Vi tager den fine pokal :aabfan:
MIT HJERTE VIL FORBLIVE RØDT OG HVIDT

Dansk Mester: 95 - 99 - 08

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 13. feb 2009, 11:08

Da Lille-Lindvang er en klovn, der har valgt at smadre et ribben, fordi han skal rende rundt og lege kadet, har han desværre måttet melde afbud.

Hans plads overtages af Bunken, en stor mand med fuldskæg, som kan slå selveste Lindvang i armlægning!

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 13. feb 2009, 11:39

Lindvang skrev:Da Lille-Lindvang er en klovn, der har valgt at smadre et ribben, fordi han skal rende rundt og lege kadet, har han desværre måttet melde afbud.

Hans plads overtages af Bunken, en stor mand med fuldskæg, som kan slå selveste Lindvang i armlægning!
Hold 5 tager pokalen!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 13. feb 2009, 11:50

Da der er opstået tvivl om antal kampe (blandt Hjørring-tosser, kun), følger hermed en uddybende forklaring:

Der vil i den indledende alle-mod-alle blive fire kampe til hvert hold.

Herefter vil det vageste hold være ude af turneringen, mens 1 og 4 spiller semi1, og 2 og 3 spiller semi2.

Taberne af semi'erne spiller placeringskamp og vinderne finale.

Dermed får vi placeret alle fem hold, og ingen hænger som "vi blev enten 3 eller 4".

Ergo vil der for det vageste hold være tale om 4 kampe a 8 minutter og for de fire andre 6 kampe a 8 minutter.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 13. feb 2009, 12:19

Lindvang skrev:Da Lille-Lindvang er en klovn, der har valgt at smadre et ribben, fordi han skal rende rundt og lege kadet, har han desværre måttet melde afbud.

Ja nu kræver det jo ikke engang en stor størrelse, fuldskæg eller lign., for at slå Lindvang i armlægning ;)
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 13. feb 2009, 12:29

MichaelLarsen skrev:

Ja nu kræver det jo ikke engang en stor størrelse, fuldskæg eller lign., for at slå Lindvang i armlægning ;)
Hehe, det var vist kun du og Bunken, der præsterede det! De andre metro-drenge magter jo ikke opgaven!

Men du er jo så også undefeated champ i armlægning på Utopia!

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 13. feb 2009, 13:08

Den unge Søndergaard er i øvrigt en habil arm wrestler.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Besvar