Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Marie og Peter
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Randers

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Marie og Peter » 11. mar 2009, 01:54

Jeg kan godt følge at Ikast og Herning slår sig sammen for at kunne være med i toppen af dansk fodbold ikke noget ondt der...........

Men mit had til FCM kommer i deres tyveri af spiller rundt om i de andre danske klubber
specielt Thomas Thomasberg og Jens Jessen, der voksede mit had fra 0 til 100%
samt deres børne slaveri fra Afrika, det er bare FY FY.
At de laver en fodbold skole dernede er helt ok, men at de henter de unge drenge herop så tidligt er bare ikke iorden

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 11. mar 2009, 16:57

Marie og Peter skrev:Jeg kan godt følge at Ikast og Herning slår sig sammen for at kunne være med i toppen af dansk fodbold ikke noget ondt der...........

Men mit had til FCM kommer i deres tyveri af spiller rundt om i de andre danske klubber
At de laver en fodbold skole dernede er helt ok, men at de henter de unge drenge herop så tidligt er bare ikke iorden
Thomasbergs og Jessens skifte til FCM var der da på ingen måder noget forkert ved? Thomasberg kan jeg ikke huske så godt, men han var da helt ude af AaB holdet, mens Jessen ønskede at komme tættere på sin familie (omkring Varde).

Hvordan i alverden kan det få dig til at hade FCM?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Nyggi

Indlæg af Nyggi » 11. mar 2009, 17:27

Tjaeh med Thomasberg er det vel mere, at manden har haft et kronisk horn i siden på AaB siden den gang han blev vejet of fundet for let af Lynge. At Jens Jessen røg ud er der vidst ikke noget odiøst i. Så vidt jeg ved var hans karriere på vej mod enden.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 11. mar 2009, 18:05

Marie og Peter skrev:Jeg kan godt følge at Ikast og Herning slår sig sammen for at kunne være med i toppen af dansk fodbold ikke noget ondt der...........

Jens Jessen var en spiller der havde gjort det godt i AaB, han ville gerne hjem til det område han stammede fra og det var efter min personlige mening helt fair. Thomasberg kunne ikke finde en fast plads på holdet i AaB og måtte derfor forlade klubben. At han bagefter er sur på klubben, det kan ikke få mig op i det røde felt. Det er ret normalt at folk der mere eller mindre er fyret taler grimt om deres gamle arbejdesgiver.

Det som gør jeg ikke kan lide FCM er deres konstante undskyldninger for dårlige resultater, det er altid alle andre der har skylden. Banen, modspillerne der ikke kan spille fodbold osv. Og så deres konstante trang til at gøre alle opmærksomme på at de er en helt igennem fantastisk klub, faktisk er de danmarks bedste klub, det kan bevises ved at de har vundet flere sølvmedaljer, samt næsten slået Man. City ud af UEFA Cuppen, kort tid inden at Man City blev opkøbt af nogle rige arabere der smed en masse penge ind i klubben......

Jeg bryder mig ikke om FCK og Don Ø, men de har i det mindste noget at have deres arrogance i, hvilket gør at jeg meget bedre kan acceptere det de udtaler.
En klub som FCM der aldrig har bevist deres værd mod hold i europa over en længere periode og aldrig har vundet et mesterskab, de er patetiske at hører på når de omtaler sig selv som et fodboldflagskib. Det er fint at have ambitioner, det har alle klubber brug for, men FCM er en klub der åbenbart tror at det er nok at sige "vi vil vinde et mesterskab", for så vil alle give dem den respekt som et mesterskab giver........FCM har store planer, al ære og respekt for det, men de er en klub der aldrig har opnået noget nævneværdigt, hverken nationalt eller internationalt. Det som de er mest kendte for er deres talent arbejde, med at hente børn fra afrika til danmark for at give dem en uddannelse.......

Brugeravatar
[NIN]
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af [NIN] » 12. mar 2009, 09:39

Jeg hade ikke Ikast, da jeg simpelthen nægter at lade den klub fremkalde så stærk en følelse i mig, det er de alt for uinteressante til og det vil samtidig være en alvorlig devaluering af begrebet had. Når jeg så til gengæld ikke bryder mig specielt meget om blood diamond klubben, skyldes det (ud over mange af de tidligere gode grunde som er blevet nævnt) at de stort set altid slår os.

Van Colter
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af Van Colter » 12. mar 2009, 23:20

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 13. mar 2009, 08:06

Hahahah :D tak for morgengrinern..
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 13. mar 2009, 19:01

http://tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/u ... m-vinde-dm

'Uden transfers ville FCM vinde DM' :D jeg storgrinede allerede da jeg læste overskriften

Kan det blive mere hyptotetisk? Og 5 år ligepræcis? sikker vinder?

:D Mr. Kleenex snakker godt nok meget ud af hans røv

jydenfranord
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 13. mar 2009, 19:17

Gentleman Finn skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/u ... m-vinde-dm

'Uden transfers ville FCM vinde DM' :D jeg storgrinede allerede da jeg læste overskriften

Kan det blive mere hyptotetisk? Og 5 år ligepræcis? sikker vinder?

:D Mr. Kleenex snakker godt nok meget ud af hans røv
Det er jo lige præcis ting som dette der gør jeg hader FCM. At de altid skal fremføre deres "nederlag" med et eller andet "hvis nu bare lige såååååå var vi de bedste"

Brugeravatar
Dr. Pop_me_up
1. div
1. div

Indlæg af Dr. Pop_me_up » 13. mar 2009, 19:44

Lige meget hvad er vi ikke i stand til at købe os til succes, som et par andre klubber kan.

Haha! Dette udsagn får lige pludselig en anden betydning, når det kommer fra en klub, der har fyret 30 millioner af på Borring og Ken "Vi har købt fucking Ronaldinho" Fagerberg.

Skal denne udmelding ses som Hedens officielle indrømmelse af en rekordlang liste af fejlkøb?
MARK IT ZERO

Mr.Kongo
2. div
2. div

Indlæg af Mr.Kongo » 14. mar 2009, 21:08

Desværre tabte FC- uden transfers blev vi mestre - Midtjylland idag dagens kamp til Odense BK. Det har dog naturligvis en naturlig forklaring;

- Det var verdens største straffespark. Djemba-Djemba havde jo helt klart fat om Winston. Han holdt fast og nærmest trak ham ned. Dommeren stod i en lige linje og kunne se alt. Og så fløjtede han frispark den anden vej, slutter Thomasberg.

-Jeg synes, det er helt grotesk, at jeg ikke får straffe. Det er fuldstændig sindssygt. Det er ikke for at tude eller noget, men nu er det måske anden gang i træk, at vi bliver snydt for et straffe. Sådan er vilkårene også, men vi bare ikke heldet med os lige nu, siger Reid til bold.dk.

Der må efterhånden være tale om en sammensværgelse. Runde efter runde bliver midtjyderne bortdømt, ja jeg vil faktisk sige det efterhånden nærmer sig direkte chikane fra dommernes side.

De kan dog trøste dem med at uden transfers, dommere og dårlige baner ville de helt sikkert blive mestre.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 14. mar 2009, 21:54

Mr.Kongo skrev:Desværre tabte FC- uden transfers blev vi mestre - Midtjylland idag dagens kamp til Odense BK. Det har dog naturligvis en naturlig forklaring;

- Det var verdens største straffespark. Djemba-Djemba havde jo helt klart fat om Winston. Han holdt fast og nærmest trak ham ned. Dommeren stod i en lige linje og kunne se alt. Og så fløjtede han frispark den anden vej, slutter Thomasberg.

-Jeg synes, det er helt grotesk, at jeg ikke får straffe. Det er fuldstændig sindssygt. Det er ikke for at tude eller noget, men nu er det måske anden gang i træk, at vi bliver snydt for et straffe. Sådan er vilkårene også, men vi bare ikke heldet med os lige nu, siger Reid til bold.dk.

Der må efterhånden være tale om en sammensværgelse. Runde efter runde bliver midtjyderne bortdømt, ja jeg vil faktisk sige det efterhånden nærmer sig direkte chikane fra dommernes side.

De kan dog trøste dem med at uden transfers, dommere og dårlige baner ville de helt sikkert blive mestre.
Det straffespark var det vist kun dommeren i dagens kamp der ikke kunne se.
Men det ændre ikke på at det er FCM selv der skal afgøre kampene. Det er ikke op til dommerens fløjte at afgøre om de skal have nul, et eller tre point. Men FCM har jo svært ved at se skylden for et nederlag kan være FCMs.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 15. mar 2009, 09:41

Alvorligt talt kan jeg godt forstå deres frustrationer over to uger i træk at blive bortdømt i vigtige topkampe. Jeg var også blevet sur, hvis det var gået ud over AaB, og meget kunne have set anderledes ud for FCM, hvis de havde fået straffesparkene imod BIF og OB.

Det ændrer så bare ikke på, at situationen begynder at se lidt bekymrende ud for Herninghovederne. Deres nye slogan "Uden transfers blev vi mestre" burde måske i virkeligheden hedde "Uden transfers var vi så meget på røven, at vi helst ikke vil tænke på det!" Og set i det lys må det være lidt bekymrende for FCM at se ud i en nær fremtid med risiko for nul europæisk fodbold (i hvert fald lang vej til der, hvor millionerne ligger), en Afrika-import under pres og en økonomi, der styres af fantaster. Man kan sige meget om AaB's økonomistyring, men jeg takker skæbnen for, at klubben ikke ledes af folk, der kan finde på at smide 20 millioner ned i lommen på en superligakonkurrent for at overtage en af deres spillere.

Mit gæt er, at temaet for denne tråd om to-tre år er gået i glemslen i takt med, at AGF, Vejle eller Randers FC har overtaget rollen som AaB's trussel nummer et i Jylland.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 15. mar 2009, 09:55

sulakvelidze skrev:
Mit gæt er, at temaet for denne tråd om to-tre år er gået i glemslen i takt med, at AGF, Vejle eller Randers FC har overtaget rollen som AaB's trussel nummer et i Jylland.
Kald mig bare gammeldags, men så vil jeg synes at tingene igen vil være, som de burde være.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 15. mar 2009, 10:21

limey skrev:
sulakvelidze skrev:
Kald mig bare gammeldags, men så vil jeg synes at tingene igen vil være, som de burde være.
Igen må jeg erklære mig helt enig! Klubber fremfor bastarder!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 15. mar 2009, 12:43

Lindvang skrev:
limey skrev:
sulakvelidze skrev:
Igen må jeg erklære mig helt enig! Klubber fremfor bastarder!

Skift Randers ud med Esbjerg.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 16. mar 2009, 06:33

634 skrev: Skift Randers ud med Esbjerg.
Jeg har absolut intet problem med at Randers Freja og andre Randersklubber 'fusionerede'. Det er i mine øjne helt fair. For i så tilfælde skal du også undlade Esbjerg forenede Boldklubber... (Esbjerg Amatør Klub og E.B. 98) som jo også er en fusion som vi egentlig også selv er via Aalborg Cricketklub/Aalborg Fodboldklub (og hvad de ellers hed dengang).
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar

Indlæg af 634 » 16. mar 2009, 18:08

John Deacon skrev:
634 skrev: Skift Randers ud med Esbjerg.
Jeg har absolut intet problem med at Randers Freja og andre Randersklubber 'fusionerede'. Det er i mine øjne helt fair. For i så tilfælde skal du også undlade Esbjerg forenede Boldklubber... (Esbjerg Amatør Klub og E.B. 98) som jo også er en fusion som vi egentlig også selv er via Aalborg Cricketklub/Aalborg Fodboldklub (og hvad de ellers hed dengang).

Jeg har ikke noget imod Esbjerg med alle mulige tillægsnavne, jeg synes det er betydende at de er med i den bedste række og også gerne som en af de bedste hold.
Byen Randers kan jeg ikke på samme måde tænke godt om.
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 17. mar 2009, 06:38

634 skrev:

Jeg har ikke noget imod Esbjerg med alle mulige tillægsnavne, jeg synes det er betydende at de er med i den bedste række og også gerne som en af de bedste hold.

Vi er enige og uneige. Randers har også 'stor' betydning igennem årene. Jeg kan gætte mig til, du nok ikke er ældre end jeg er (knap 30), da AaB og Randers Freja før hen i tiden (20-30-40 år) har udkæmpet 'drabelige'' opgør i samme lavere rækker :)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar

Indlæg af 634 » 17. mar 2009, 19:17

John Deacon skrev:
634 skrev:

Vi er enige og uneige. Randers har også 'stor' betydning igennem årene. Jeg kan gætte mig til, du nok ikke er ældre end jeg er (knap 30), da AaB og Randers Freja før hen i tiden (20-30-40 år) har udkæmpet 'drabelige'' opgør i samme lavere rækker :)

Jeg er næsten 40 år. og husker Randers Freja som et ofte top tre eller fire hold i jylland.
Jeg synes et af de mest seværdige kampe med AaB i hjemlige kampe er mod Esbjerg. De spiller godt mod hinanden og kampe mod Randers har også noget af det samme.

Hov
det er jo hadetråden mod FCM det her.
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester

Besvar