AaB-Odense. Påskesnaps i det grønne.
-
Lindvang
AaB-Odense. Påskesnaps i det grønne.
http://www.facebook.com/event.php?eid=65614658889
Jeg kan eventuelt klæde mig ud som påskehare, og så får den, der finder mig et påskeæg.
Jeg kan eventuelt klæde mig ud som påskehare, og så får den, der finder mig et påskeæg.
- MichaelLarsen
- Landshold

Re: AaB-Odense. Påskesnaps i det grønne.
Det lyder som et godt initiativ med frokost i det grønne, men den med Lindvang som påskehare, så er Frederiksberg Have vel ikke stor nok og mange småbørn vil blive skræmt fra vid og sans 
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Efter gårsdagens elendigheder, må vi drukne sorgerne og forsøge at få rejsning.
Vi spiser 1230 på Petersens Have, hvor vores kære irer også vil deltage. Dog har han frabedt sig snaps. Det er nok en god idé at overholde, kender jeg hans temperament ret;-)
Hvem er på?
1. Lindvang
2. Eamon
Vi spiser 1230 på Petersens Have, hvor vores kære irer også vil deltage. Dog har han frabedt sig snaps. Det er nok en god idé at overholde, kender jeg hans temperament ret;-)
Hvem er på?
1. Lindvang
2. Eamon
- MichaelLarsen
- Landshold

Var ellers på, men en startende præsenilitet gør at jeg havde svedt ud at der var en anden påskefrokost, man havde lovet sig bort til. Efter at have lokket, tryglet og truet, må jeg indse,
at der ikke er noget at gøre.
Sateme godt at man ikke residerer i hovedlandsbyen. Snapsen kan jeg være med på, men at skulle se Lindvang prøve på at få rejsning er simpelthen for grimt.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
-
Lindvang
Prøve på?Bøgehøj skrev:Sateme godt at man ikke residerer i hovedlandsbyen. Snapsen kan jeg være med på, men at skulle se Lindvang prøve på at få rejsning er simpelthen for grimt.
Ja, åbenbart. Vil stadig ikke kigge med.Lindvang skrev:Efter gårsdagens elendigheder, må vi drukne sorgerne og forsøge at få rejsning.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
-
Lindvang
Haha, point taken.Bøgehøj skrev:Ja, åbenbart. Vil stadig ikke kigge med.Lindvang skrev:Efter gårsdagens elendigheder, må vi drukne sorgerne og forsøge at få rejsning.
5. Lindvangs gamle uni-buddy.
6. Lindvangs gamle uni-buddys kammerat.
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Kommer i nogen til Odense?
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
- MichaelLarsen
- Landshold

Hej Simon.
Du har valgt en tidligere tråd, men det er jo ok, bortset fra at kampen er Odense-AaB og mandagskamp. Der er ikke arrangeret bus eller lign. fra København, men mener dog, at Alexander tager turen til Odense og de øvrige mødes på Utopia eller bliver liggende i sofaen
Du har valgt en tidligere tråd, men det er jo ok, bortset fra at kampen er Odense-AaB og mandagskamp. Der er ikke arrangeret bus eller lign. fra København, men mener dog, at Alexander tager turen til Odense og de øvrige mødes på Utopia eller bliver liggende i sofaen
Hej Simon. Mig og min bror kommer i hvertfald. Vi tager toget og regner med at være der 5- halv 6.
Jeg kommer på Utopia.
Det bliver godt og se noget fobol!
Uden Synd Ingen Frelse
- MichaelLarsen
- Landshold

Det lyder godt. Vi er flere der dukker op og måske er du allerede tilmeldt, men kender dig ikke lige ud fra brugernavnet, men velkommen tilHalil skrev:Jeg kommer på Utopia.
http://www.facebook.com/home.php#/event ... 25&index=1