Billetter til Pokalfinalen?

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Billetter til Pokalfinalen?

Indlæg af Gerrard » 6. maj 2009, 09:49

Kunne man måske forestille sig at ASC Kbh vil være i stand til at skaffe billetter til de herboende AaB fans/ASC medlemmer og sælge dem på Utopia eller lign?
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Billetter til Pokalfinalen?

Indlæg af MrBangDK » 6. maj 2009, 10:39

Mojn,

Vi arbejder på sagen... Der kommer sikkert nyt i løbet af dagen i dag eller i morgen..

:thumbsup:
michael
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 6. maj 2009, 10:45

MrBangDK skrev:Mojn,

Vi arbejder på sagen... Der kommer sikkert nyt i løbet af dagen i dag eller i morgen..

michael
Ikke at jeg frygter billetterne bliver revet væk mandag inden kl 10, men time is running og jeg havde egentligt forventet at dette ville være på plads om ikke før, så i hvert fald samme dag AaB meldte ud.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. maj 2009, 11:40

Gerrard skrev:

michael
Ikke at jeg frygter billetterne bliver revet væk mandag inden kl 10, men time is running og jeg havde egentligt forventet at dette ville være på plads om ikke før, så i hvert fald samme dag AaB meldte ud.
Der bliver arbejdet på det, og svaret skal nok komme i god tid inden der bliver solgt billetter mandag. Det har største prioritet lige nu, så det er absolut ikke fordi det er blevet syltet.

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 6. maj 2009, 11:58

Poker-One-Kenobi skrev:
Gerrard skrev:

michael
Der bliver arbejdet på det, og svaret skal nok komme i god tid inden der bliver solgt billetter mandag. Det har største prioritet lige nu, så det er absolut ikke fordi det er blevet syltet.
Jeg tager dine ord for gode varer, men forstå mig ret, Morten - det er bare mega irriterende at der HVER gang skal være problemstillinger vedrørende billetter til større begivenheder. Man skulle efterhånden mene, at ASC og AaB havde lært af dette og derfor i god tid kunne melde noget konkret ud, som ikke ville afstedkomme alle disse tvivlsspørgsmål.

Såfremt det lykkedes at lade ASC's lokalafdelinger distribuere billetterne, kan det så videre tænkes at det vil være muligt for ikke medlemmer at købe herigennem? Jeg kender en pænt stor slat ikke-medlemmer, som er meget interesseret i at komme til at stå på AaB's tribune den dag.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 6. maj 2009, 12:48

Vil støtte ønsket om at ASC-Kbh kan arrangere noget. Det ville være fremragende :thumbsup: . Og for min skyld kan I godt indkræve et gebyr på en 50-70 kroner pr. billet - det er stadig penge sparet i forhold til at tage fri og ræse til Aalborg på mandag !

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. maj 2009, 12:55

Gerrard skrev: Jeg tager dine ord for gode varer, men forstå mig ret, Morten - det er bare mega irriterende at der HVER gang skal være problemstillinger vedrørende billetter til større begivenheder. Man skulle efterhånden mene, at ASC og AaB havde lært af dette og derfor i god tid kunne melde noget konkret ud, som ikke ville afstedkomme alle disse tvivlsspørgsmål.

Såfremt det lykkedes at lade ASC's lokalafdelinger distribuere billetterne, kan det så videre tænkes at det vil være muligt for ikke medlemmer at købe herigennem? Jeg kender en pænt stor slat ikke-medlemmer, som er meget interesseret i at komme til at stå på AaB's tribune den dag.

Jeg kan sagtens forstå frustrationerne, men kan kun sige at vi fra vores side ihvertfald vil gør alt hvad vi kan.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 7. maj 2009, 18:41

Hermed en opfordring til at alle benytter sig af Billetnet, og bestiller billetter over telefonen, da det lige nu er den eneste mulighed for udenbys-fans for at få billetter. Det er IKKE det samme som at vi ikke har, og fortsat vil, tale for en bedre løsning for os i københavn og omegn.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 7. maj 2009, 20:43

Nu er Gerrard jo en frisk ung mand og medlem af ASC, så en opfordring kunne være at melde sig til arrangementet på kampdagen, hvor ASC København planlægger og søger hjælp til at gøre denne dag til en kæmpe oplevelse for alle AaB fans og herunder sammenkomsten på Stafetten inden kampen jf. http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=19&t=12068

Så har du entrebillet og er i godt selskab :cheers: og mon ikke vi tager et stort afterparty på Utopia :thumbsup:
Non scholae, sed vitae discimus

Besvar